Здравейте имам проблем с високо налягане на турбото.АУДИ А4 Б5-90коня-има хибридно турбо 1752 настроена е на 1.8 налягане на турбото ,а в момента прави над 2.5 което не е редно,няма я тази мощност.
Немога да намеря точният проблем с това пренадуване,сменени са N75-чисто нов,4баров Мап сензор-чисто нов,Турбото е с нова геометрия и перка на стодената част,също тъка актуаторът си работи.
Високо налягане на Турбо Ауди а4 б5 1.9тди 90hp
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Високо налягане на Турбо Ауди а4 б5 1.9тди 90hp
Софтуера за 4 баров мап сензор ли е настроен или 3?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 12 дек 2018 14:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Високо налягане на Турбо Ауди а4 б5 1.9тди 90hp
на 4 баровият е настроена
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Високо налягане на Турбо Ауди а4 б5 1.9тди 90hp
Да не е много накъсен лоста на актуатора?
Налягането по вагком ли го гледаш или на буустметър?
Налягането по вагком ли го гледаш или на буустметър?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 12 дек 2018 14:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Високо налягане на Турбо Ауди а4 б5 1.9тди 90hp
актуатора е настроен както трябва,на буст метър гледаме налягането,на вагком нищо не излези.
Интеревно е че при натискане на спирачките,педалът става твърд,та възможно ли е да го прави от вакум помпата или сервото
Интеревно е че при натискане на спирачките,педалът става твърд,та възможно ли е да го прави от вакум помпата или сервото
Последна промяна от radotom на Чет 13 дек 2018 0:06, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Високо налягане на Турбо Ауди а4 б5 1.9тди 90hp
Тоя буустметър не показва ли и вакуум? Като гасиш колко вакуум прави? Мисля че трябва да е около 0.8 единици.
Също е много важно вакуумните маркучета да са ти по схема, така че ги подмени, ако не си ги сменял.
Също е много важно вакуумните маркучета да са ти по схема, така че ги подмени, ако не си ги сменял.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 113 госта