Не имах една Алтеа BKD дето гореше по 1 кило антифриз до София, почетох малко и се оказа че пукането на глава при тях е вродено както валовете при 1.9, ама по-добре с вал да мина вместо с глава.
А ако знаех за проблемите и с 1.9 ПД когато да копувам АРЛ-а нямаше да си купа.
По-добре стария мотор с ВП37, 90 коня АЛХ и пак ще си го направя бегачка
Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
hvp800 написа:valiosport написа:hvp800 написа:2.0 16в ПД не износва разпределителни валове , не текат тандем помпите , и понасят на тунинг доста по-добре.
Главите са слабо място там колега
Така казаха по новините ли
аз на лайф го видях
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Здравейте, нещо по темата някой може ли да ми каже Дюзите с код BQ от пасат 2.0 140кс с код на мотора БМП с какви разпръсквачи са АЛ са 550? а те спрямо тях? Благодаря!
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
BQ няма гледах там
Обаче мисля че BK и AX са със същите разпръсквачи.
Обаче мисля че BK и AX са със същите разпръсквачи.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: naturo и 72 госта