Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Здравейте, тъй като ми престои смяна на дюзите на голфа, искам да му сложа по-големи дюзи. Ть въпроса ми е какво трябва да гледам и с какво трябва да се съобразявам.Насочил съм се към дюзи от 131 или 150коня. Golf 4 1.9tdi 101коня. Благодаря предварително!
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
компютъра ти няма да ги управлява правилно,ако не се ремапне.Иначе най-големите са с инициали AL-накрая.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Има и по-големи, на Туарег V10 5.0 TDI, са малко по-големи от АРЛ-ските 560 кубика са, АРЛ-ските са 550.
Ако взимаш дюзи от 131, гледай да са от АSZ (напречен), те са същите като на 1.9 150 АРЛ, че пасотовите на 131 AVF, са по-малки.
Ако взимаш дюзи от 131, гледай да са от АSZ (напречен), те са същите като на 1.9 150 АРЛ, че пасотовите на 131 AVF, са по-малки.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Това съчинение как го направи , че на АSZ и AVF са различни?? Тези мотори заедно с ARL са с еднакви дюзи завършващи с AL и заместителите им.
Не съм сигурен за AWX , но може той да е с по-малки дюзи
Не съм сигурен за AWX , но може той да е с по-малки дюзи
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
За отделните държави може да имат разлики, минимални , но са възможни, целта е да влязат в еконормите за дадената страна. Но аз не съм запознат специално за ПД, така, че може и да бъркам , виж за тези с роторно ГНП съм на 110% убеден, че някои модели се пускат с два вида ( дори бях засякъл с три вида ) разпръсквачи. Става въпрос за една и съща кола , с една и съща моторизация , но предназначена за различни пазари .
- batteto.1984
- Мнения: 230
- Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
110afn написа:Това съчинение как го направи , че на АSZ и AVF са различни?? Тези мотори заедно с ARL са с еднакви дюзи завършващи с AL и заместителите им.
Не съм сигурен за AWX , но може той да е с по-малки дюзи
ASZ,AVF има с дюзи за вършващи с букви АА,BA те са по малки от AL и BX !
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
110afn написа:Това съчинение как го направи , че на АSZ и AVF са различни??
Не съм сигурен за AWX , но може той да е с по-малки дюзи
Съчинения не правя аз...
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
съчинението ти е за надлъжни и напречни мотори. Аз от AVF извадих AL дюзи
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Съчинението ми беше много вярно, дори ти пратих снимка с дюзите които се вграждат серийно при всички ПД мотори. И на AVF който е 131 НАДЛЪЖЕН са 530-ки, а на ASZ НАПРЕЧЕН са 550-ки.
Много ми е интересно сега каква глупост ще съчиниш.
А какви съчинения са правени на това AVF преди ти да го купиш незная и не ме интересува, може собственика да е искал да го прави бегачка или просто да е имало проблем с дюзите и да са му попаднали такива АЛ каквито ти си извадил.
Както бях казал в горното си мнение човека да търси дюзи от напречен двигател което ще рече Ауди А3, Голф 4/Бора, Сеат Леон/Толедо, които да са 131 или 150, те са с най големите дюзи на 1.9.
Другите по-големи са Туарег/Фаетон 5.0 ТДИ с буквен код завършващ на "Н"
Но такива дюзи ще е почти невъзможно да се намерят
Много ми е интересно сега каква глупост ще съчиниш.
А какви съчинения са правени на това AVF преди ти да го купиш незная и не ме интересува, може собственика да е искал да го прави бегачка или просто да е имало проблем с дюзите и да са му попаднали такива АЛ каквито ти си извадил.
Както бях казал в горното си мнение човека да търси дюзи от напречен двигател което ще рече Ауди А3, Голф 4/Бора, Сеат Леон/Толедо, които да са 131 или 150, те са с най големите дюзи на 1.9.
Другите по-големи са Туарег/Фаетон 5.0 ТДИ с буквен код завършващ на "Н"
Но такива дюзи ще е почти невъзможно да се намерят
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Valiosport да цитирал си мнение от друг форум , за да потвърдиш твойте си глупости . Не вземай за 100% вярно всичко , което прочетеш пък било то и в чужд форум.
АL дюзи си се монтират и на AVF , както и на другите 1.9-ки.
Относно дюзите от V10 , там нещата не са точно plug&pay .
АL дюзи си се монтират и на AVF , както и на другите 1.9-ки.
Относно дюзите от V10 , там нещата не са точно plug&pay .
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Човекът питаше друго,спора е безмислен.
Моят 131 AVF е с AL дюзи.
Между вдругото това са инициали кодиращи какви разпръсквачи са сложени заводски на дюзата,за да може софта да се кодира на колата колко време да ги държи отворени,респективно да пуска гориво.
Ако сложи по-големи на кола за по-малки компира ще ги реже постоянно и вероятно корекциите на канал 13 ще са в - всичките,дотогава докато може да компенсира
Факт е че за 131кс не са необходими дюзи които могат да хранят 150-190кс.Предполагам поради това се слагат и различни по-малки.
Според мен германците са си провели един експеримент как ще се амортизират различните по големина дюзи като дълговечност,и ако се появи проблем с малките,то кампанията евентуално да премине с прекодиране и замяна на дюзи ако много масово се прояви проблема,освен това разпръсквачите с малко по-големи отвори са по нечуствителни към подпушвания и кофти гориво
Моят 131 AVF е с AL дюзи.
Между вдругото това са инициали кодиращи какви разпръсквачи са сложени заводски на дюзата,за да може софта да се кодира на колата колко време да ги държи отворени,респективно да пуска гориво.
Ако сложи по-големи на кола за по-малки компира ще ги реже постоянно и вероятно корекциите на канал 13 ще са в - всичките,дотогава докато може да компенсира
Факт е че за 131кс не са необходими дюзи които могат да хранят 150-190кс.Предполагам поради това се слагат и различни по-малки.
Според мен германците са си провели един експеримент как ще се амортизират различните по големина дюзи като дълговечност,и ако се появи проблем с малките,то кампанията евентуално да премине с прекодиране и замяна на дюзи ако много масово се прояви проблема,освен това разпръсквачите с малко по-големи отвори са по нечуствителни към подпушвания и кофти гориво
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Възможно е няма да влизам в спорове, нямам пасат, човека попита и помагам с което знам.
А за дюзите от V10 5.0 TDI ми стана интересно защо нестават понеже аз в момента издирвам такива да ги заменя с моите АЛ и ще кажа дали стават или нестават
А за дюзите от V10 5.0 TDI ми стана интересно защо нестават понеже аз в момента издирвам такива да ги заменя с моите АЛ и ще кажа дали стават или нестават
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Аз съм карал на мотор ATD с дюзи ВА. Така взех колата. Проверявах ги няколко пъти и излизаха, че са за 131 коня. Колата работеше добре, тихо, без пушеци, но искаше синхронизация на 2 и нещо към предварение, понеже студения старт не беше перфектен и при изпреварване в средните обороти се замисляше. С тази синхронизация вървеше перфектно и разхода беше по-нисък от дадения от производителя. На ваг-ком показваше 1,20 л. на час. С подходящо преправен софтуер може да се нагласи да показва както трябва и да върви още по-добре.
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Тотално се обърках значи търся дюзи завършващи на АЛ за напречен мотор ? 131-150 коня
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди 101 к.с. смяна на по-големи дюзи от 131 или 150 к.с.
Точно така,Търсиш да завършват на ALбукви.
Надлъжен или напречен, няма значение ,едни и същи са.
Монтират се на голф4 и ауди А3 ARL 150кс.,ASZ 131кс. и на някои пасати 5.5 и аудита А4 с код АVF 131кс.
Надлъжен или напречен, няма значение ,едни и същи са.
Монтират се на голф4 и ауди А3 ARL 150кс.,ASZ 131кс. и на някои пасати 5.5 и аудита А4 с код АVF 131кс.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта