Здравейте, колеги.
Реших да се допитам до Вас, защото не бях се збъсквал с подобен проблем. В сервизът ми дойде голф 4 със скъсан клапан. Двигателят е 110 asv. За съжаление собственика не от хората, които искат да стане всичко, както си е по книга и взе мотор ahf. Мотора имаше дюзи на него . Смених мотора сложих помпата от asf, но мотора не работи както трябва. Аванса е почти перфектен.
Гофл 4 смяна мотор от asv на ahf
Re: Гофл 4 смяна мотор от asv на ahf
Знам че работят на различно налягане. Може ли да е това проблема
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Гофл 4 смяна мотор от asv на ahf
На АСВ дюзите за на 220бара пилотно впръскване а на АХФ на 190. За това и гърбичната шайба на помпата е различна. Сложи му дюзите от АСВто!
Re: Гофл 4 смяна мотор от asv на ahf
Здравейте, Благодаря много !! Мотора заработи много добре... но след като загрее започна да притриса. Закараха го на майстор, който се занимава само с помпи. Човека е развъртял болтовете на капачката на помпата чукнал го е и колата се е оправила. Знам че има един различен болт за, който нямам инструмент. Моля ако някой е запознат да сподели какво прави капачето или плочката на тази помпа. Благодаря !!!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Гофл 4 смяна мотор от asv на ahf
"Плочката", както и викат някои, е електрически актуатор, който дозира количеството впръскано гориво. С местене напред-назад по оста на помпата и следене на определени показатели с ВагКом става настройката му.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen__st, stoian55 и 218 госта