Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 22 окт 2016 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Здравейте,проблема е следния сутрин или след няколко часа престой пали веднага. Карам я няма значение градско или извън гасиш и почва великото палене върти има ток тресе се цялата ,доста се тресе. Дюзите са в норма стартера върти. Благодаря предварително ,ако някой се е зблъсквал с този проблем.
- tdi fen
- Мнения: 4227
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
правена ли е диагностика ? датчик колянов вал ?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 22 окт 2016 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Правена е диагностика,не е датчика майстора казва ,че е маховик,но не виждам логика да го прави само като е топла. Дюзите са в норма, акумулатора е сменен стартера е обслужен. Ще направя клип какво точно прави.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Не си казал откъде си. Имах същия проблем със същият двигател пак пасат, палеше след много въртене само когато мотора е топъл. Студения старт беше от раз. Пренаписаха ми горивните карти и се оправи. Не е чипвана!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 22 окт 2016 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
От София съм ,а къде са ти преписали картите ако не тайна , и мерси за инфото . Ще пробвам ако е от това ще бъде супер.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Топлия старт се лекува лесно и евтино със софтуерна корекция. Проблема така и не съм видял категорично да е остановен от коя част идва, защото няма как да не е хардуерен, софтуера не се амортизира. Според мен това "рециклиране" което се прави на стартерите е малко ала бала и един чисто нов оригинален стартер ще реши проблема. Но не ми се даваха на времето парите за такъв експеримент, карах си с чип.
- tupalka
- Мнения: 292
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 16:53
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Потърси Pepino, влез в шкода форума, има го в списъка със сервизите. Много пациенти с такъв проблем е излекувал...
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 22 окт 2016 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Много благодаря за бързите отговори ще пробвам и ще кажа какъв е резултата.
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
На мен ми я прави приятел в Разград, и обясни че компа не пуска гориво докато стартера не достигне определени обороти и затова не пали веднага. По негови думи е свалил софтуера и модифицирал горивните карти и сега се подава гориво дори стартера да е много бавен.
Аз също нямах записани грешки и на диагностика нищо не излизаше. Проблема се появи миналата зима, за радост се оправи след намесата.
Аз също нямах записани грешки и на диагностика нищо не излизаше. Проблема се появи миналата зима, за радост се оправи след намесата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Пасат В6 2.0 tdi 140 к.с. bkp 2005 г. - труден топъл старт
Горивните карти представляват една таблица, където се засичат температура, обороти и впръскано гориво. Когато мотора е студен, гориво се подава още от 200 че и по-малко оборота. Когато е загрял, тази точка се измества нагоре в оборотите. Идеята е че стартера, ако е здрав, може да развърти топъл мотор много по-бързо. Ама това не се случва и резултата е труден топъл старт. Това е теорията.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 65 госта