Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Нед 06 яну 2019 14:08


Здравейте колеги, четох много по темата, но не намерих конкретно решение, та моя проблем е че когато е на стръмно с моцуната на горе или на равно пали трудно, но когато е с моцуната на долу пали лесно. Първото палене е трудно след това няма проблем, но когато колата престой над 1 час е пак същото върти но не пали. Трети ден правя експерименти и е така. Аз мисля че от някъде губя нафтата необходима за стартиране, но никъде не виждам теч, смених клапана на горивния филтър и пак нищо не се промени. :banghead :banghead :banghead


Да добавя смени са 6те подгревни и филтъра преди 7к километри.




Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот vinixxx » Пон 07 яну 2019 13:17


пускан ли е vag com?


Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Пон 07 яну 2019 14:13


Никакви грешки, но сега като вдигнах седалката и като дам на контакт не чувам помпата, след като запаля и изгася колата помпата работи, може ли да е релето?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот samo_pechka » Пон 07 яну 2019 18:12


На 95% не ти държи налягането в помпата. Налапва се с въздух. Тия ВП44 са капризни и към много малко въздух, няма палене ... И честно казано не чакай дълго , занеси я да я оправят щото цъфне ли електрониката си дотам, ще я хвърлиш в дунава тая кола, а ще е жалко 4х4 , екстри , по-мощния мотор...
Прави се, не че не се ремонтира ама...буквално няма си струва ни ремонт , ни дадените пари по нея. Ако електрониката е здрава и авансатора не се е скапал, се оправя за сравнително малко пари.
Съвети де да я носиш , много не мога да помогна. Бих пробвал Суперскан България.


Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Вто 08 яну 2019 13:32


Благодаря колега, горе долу какви пари е ремонта?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот samo_pechka » Вто 08 яну 2019 14:27


Цени не знам колега. Има и други сервизи, всеки работи и процедира по различен начин. Лично аз , ако бе моя колата не бих правил половинчати ремонти по помпата . Щото един некадърен ремонт може да опразне сериозно сем.бюджет. Обади се да попиташ в https://www.facebook.com/remont.bosch.vp44/ профил на Суперскан Бг .


Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот martom » Вто 08 яну 2019 17:58


Преди 2год.в ипо сервиз ми взеха 400лв.за смяна на всички гарнитури,о-пръстени и тем подобни.Това е със сваляне и качване.


Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Вто 08 яну 2019 19:47


martom написа:Преди 2год.в ипо сервиз ми взеха 400лв.за смяна на всички гарнитури,о-пръстени и тем подобни.Това е със сваляне и качване.

Благодаря колега :)


Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Нед 13 яну 2019 20:24


Здравейте, колеги след като излязох от града и натиснах малко колата установих че около 2500 - 3000 оборота почва да забива и ако пусна газта и я подам пак се оправя при третия или четвърти опит едновременно ми излязоха тези грешки
Sunday,13,January,2019,20:12:49:51167
VCDS Version: Release 11.11.6

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.LBL
Control Module Part Number: 4B0 614 517 H
Component and/or Version: ABS/ESP allrad 3428
Software Coding: 04455
Work Shop Code: WSC 05311
VCID: 264F759BC1E70D3359F
1 Fault Found:

18265 - Load Signal
P1857 - 35-00 - Error Message from ECU
Sunday,13,January,2019,20:14:21:51167
VCDS Version: Release 11.11.6

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb
Control Module Part Number: 8E0 907 401 N
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000SG 0003
Software Coding: 03005
Work Shop Code: WSC 05314
Additional Info: WVWZZZ3BZ3E461084 VWZ7Z0C7498764
Additional Info: 00005059 130 106KC318_1.V14306627384
VCID: 306393C3F3235383B33
1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: 1 1 X X X

След като проверих тайминга на помпата излезе това:
https://youtu.be/-fumxRQTtSc


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1053
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот mshbul » Нед 13 яну 2019 20:58


Тия помпи ги пропуснах в интересите си, но както е писал колегата сигурно взима въздух.
На другите това става обикновено от семеринга.

А за грешката се опасявам, че е от авансатора и отиваш на тежкия ремонт. Дали не трябва и здрав корпус. Сега се очаква да изгори и транзистора.

Ако няма да я ремонтираш спешно, сипи поне двутактово масло в нафтата 1л на резервоар, може и да се смаже авансатора, ако е механично, а не е от транзистора. Но от въртенето без нафта е такъв резултата.


Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Нед 13 яну 2019 21:27


mshbul написа:Тия помпи ги пропуснах в интересите си, но както е писал колегата сигурно взима въздух.
На другите това става обикновено от семеринга.

А за грешката се опасявам, че е от авансатора и отиваш на тежкия ремонт. Дали не трябва и здрав корпус. Сега се очаква да изгори и транзистора.

Ако няма да я ремонтираш спешно, сипи поне двутактово масло в нафтата 1л на резервоар, може и да се смаже авансатора, ако е механично, а не е от транзистора. Но от въртенето без нафта е такъв резултата.

https://www.youtube.com/watch?v=MEguZWbEE9g - това няма ли да помогне?


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1053
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот mshbul » Нед 13 яну 2019 22:27


Това не е за твоята помпа, а за нормалните.
На тая така и не се насилих да разбера центровката. Доста по-сложно е.

Реших, че няма смисъл да губя време за нея, както и за помпа дюзата и прескочих на комън рейл в четенето.

Всичко, което пиша са предположения и насоки. Ще трябва да я види някой разбиращ, но гледай да е такъв, че ако не е ще стане по-зле. Не ходи в случаен сервиз.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот °niksi° » Нед 13 яну 2019 23:11


Сменявал си ангренаж последната година???


Потребителски аватар
bamzezadara
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 17:26
Автомобил: VW Passat 2.5 TDI 4x4
Двигател: BDH
Местоположение: BG

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот bamzezadara » Пон 14 яну 2019 8:17


Не съм го сменял преди 40 000 някъде го смених


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат 5.5 2004 год. 2,5ТДИ 180 коня 4х4 – трудно пали

Мнениеот VWGT » Пон 14 яну 2019 10:26


не разбрах от къде си, но преди 8-9 години ремонтирах такава помпа, беше изгорял транзистора. Взех контакт на майстор от оффроуд форума, намираше се някъде след Нови Искър по пътя към Своге (много американски джипове са оборудвани със същата помпа). Тогава ремонт и сервиз ми стъпи на 440 лева, монтаж/демонтаж отделно и месец без кола.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: polo_rus и 63 госта