Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
g-pavlov
Мнения: 157
Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ALH 2002

Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот g-pavlov » Съб 12 яну 2019 21:38


Здравейте колеги имам следния проблем колата е голф 4 1.9 тди с код на мотора алх.Значи колата си дърпа и върви доста добре но при 160 км както си набира усещам едно присецване и спира да набира и дори като намаля и и подам газ няма тяга не се дърпа като огася и запаля се оправя.При палене и гасене лостчето на геометрията си се движи плътно до горе и до долу.Пробвах да слагам др н75 клапан на приятел но буксите видяхме че са различни а вече бях свалил моя след като си го сложих пак колата няколко пъти я пробвах и не заби така да се каже но днес ми направи същия проблем само че при около 140 км.Въпроса ми е от какво може да е?
П.п колата е с чип.




Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот plamen_kolev_94 » Съб 12 яну 2019 21:59


Потърси във форума...не знам дали има тема с повече изписано - н75, пробив по вакуумите, зацапана геометрия (най-често срещаният проблем), лош ремап и т.н. Направи едно хубава диагностика с лог файл и сама ще се каже..


Потребителски аватар
g-pavlov
Мнения: 157
Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ALH 2002

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот g-pavlov » Съб 12 яну 2019 22:16


вакум не е прегледани са ремапа не мисля че е от него колебая се между геометрия и н75 и за това искам да видя какво ще ме посаветват хора има ли този проблем и ако е от н75 възможно ли е само в големите километри да го прави и при различни километри


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот plamen_kolev_94 » Съб 12 яну 2019 22:33


За да влезе в авариен режим, турбината трябва да пренадуе да кажем с 0.3-0.4 бара за повече от 3 секунди, т.е като си на висока предавка с висока скорост, когато турбото е под голям товар... Най-лесно е да откачиш лоста на актуатора и да видиш дали геометрията се движи свободно без да запъва никъде.


Потребителски аватар
g-pavlov
Мнения: 157
Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ALH 2002

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот g-pavlov » Съб 12 яну 2019 23:00


Как трябва да го откача точно


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот plamen_kolev_94 » Нед 13 яну 2019 2:38


На лоста на актуатора има една зегерка. Махаш я и лоста излиза от "чопчето/лостчето" на геометрията и тогава трябва да се движи без никакво усилие...но ако не си го правил по-добре на сервиз. При твоя мотор на канал трябва да се случат нещата....


Потребителски аватар
g-pavlov
Мнения: 157
Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ALH 2002

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот g-pavlov » Нед 13 яну 2019 10:28


Не съм го правил, но ако е геометрия защо при палене и гасене си се движи плътно от горе до долу.

Последна промяна от iliankocov на Нед 13 яну 2019 17:40, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах.


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1363
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот iliankocov » Нед 13 яну 2019 17:46


g-pavlov написа:Не съм го правил, но ако е геометрия защо при палене и гасене си се движи плътно от горе до долу.

Аз също залагам на клеясал актуатор/зацапана геометрия. При мен имаше проблем точно с тоя актуатор, който с годините беше ръждясал и беше блокирал в затворено положение, а от там геометрията беше много зле - направо беше спекла така, че не можеше да бутнеш лостчето дори с чук.след смяна на клапана и настройка на рейката му колата тръгна 2 пъти повече от преди и изчезна грозното притрисане и влизане в авариен режим след 140км/ч(естествено пробите ги правех на немския аутобан :mhihi).
Самият актуатор се държи на 2 гайки и една зегерка, ама е на доста кофти место.


Потребителски аватар
g-pavlov
Мнения: 157
Регистриран на: Пон 07 дек 2015 20:05
Автомобил: Volkswagen Golf
Двигател: ALH 2002

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот g-pavlov » Вто 15 яну 2019 16:55


Еми ще ходя на майстор да видя какво е актуатора той трябва да се праща да се настройва нали.Дали ше може майстора да го настройва ако е той или не


Потребителски аватар
plamen_kolev_94
Мнения: 135
Регистриран на: Съб 03 апр 2010 20:00
Автомобил: Golf 4
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Априлци
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот plamen_kolev_94 » Вто 15 яну 2019 23:37


Ако иска само настройка всеки грамотен майстор ще се справи....


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1363
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.9 тди алх 2002 г проблем при набиране.

Мнениеот iliankocov » Пет 18 яну 2019 21:38


Петромир от Враца може да ти помогне.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: RusH_DeMoN и 201 госта