голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dani1984
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 18 яну 2019 19:53
Автомобил: Golf 4
Двигател: AJM

голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот Dani1984 » Пет 18 яну 2019 20:35


Здравейте колеги, имам голф 4 1.9 тди с мотор AJM, видях че има подобна тема от преди няколко години но нямаше мнения и реших да пусна друга. Проблема е следният, първото палене е трудно и изпушва бяло. Закачих я на vcds и дори студена корекциите на дюзите са около 0 .




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4228
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Трудно първо палене golf 4

Мнениеот tdi fen » Пет 18 яну 2019 21:23


а синхронизацията ?


Потребителски аватар
Dani1984
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 18 яну 2019 19:53
Автомобил: Golf 4
Двигател: AJM

Re: Трудно първо палене golf 4

Мнениеот Dani1984 » Пет 18 яну 2019 22:22


Нямам си и на идея колега, карах я на няколко "майстора", но нищо не може да кажат. Когато е топло го няма този проблем, но студено ли е се появява, слагах друга тандем помпа (друга, не нова), но проблема си остана и си върнах пак моята. Като я запаля и след около минута-две я загася, следващото палене е ок. :rolleyes


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 247
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: Трудно първо палене golf 4

Мнениеот NathaN » Пет 18 яну 2019 22:45


На 4-ти канал виж ако не се лъжа последната графа показва градусите да не са избягали, добре си се насочил към тандем помпата, а сменя ли опръстените на дюзите ? Ако не си ги смени и виж как ще е


Потребителски аватар
Dani1984
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 18 яну 2019 19:53
Автомобил: Golf 4
Двигател: AJM

Re: Трудно първо палене golf 4

Мнениеот Dani1984 » Съб 19 яну 2019 8:13


Сменях ги колега, о-пръстени, медни дихтунги, болтовете, пълен комплект на Бош. Ще проверя после на 4-ти канал за температурата и ще пиша


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот vinixxx » Съб 19 яну 2019 9:08


проверете и подгревните свещи.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот °niksi° » Съб 19 яну 2019 10:21


Компресия.


Потребителски аватар
Dani1984
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 18 яну 2019 19:53
Автомобил: Golf 4
Двигател: AJM

Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот Dani1984 » Съб 19 яну 2019 11:22


Свещите ги проверих бяха ок, но сега мисля да ги сменя и ще замеря и компресията. Колко трябва да е за мотор 1.9 тди 116 конски сили? Вчера четъх няколко теми, но навсякъде пишеше различно, в някои беше 19 в други 25-31


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот vinixxx » Съб 19 яну 2019 12:55


минимум 19 бара
май беше по-важно да няма голяма разлика между цилиндрите
25-31бара е най-вероятно на нов неамортизиран двигател


Потребителски аватар
Dani1984
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 18 яну 2019 19:53
Автомобил: Golf 4
Двигател: AJM

Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот Dani1984 » Съб 19 яну 2019 21:04


Мерси колега, тези дни ще сменя свещите и ще замеря компресията. При студен или топъл мотор е по-правилно да се мери компресията?


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1813
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене

Мнениеот vinixxx » Нед 20 яну 2019 9:50


Сваляте подгревна свещ и на найно място завъртате уреда.Само че трябва да прекъснете работата на дюзите по време на измерването.
Мисля че на топъл се мери.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stoian55 и 33 госта