голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
Здравейте колеги, имам голф 4 1.9 тди с мотор AJM, видях че има подобна тема от преди няколко години но нямаше мнения и реших да пусна друга. Проблема е следният, първото палене е трудно и изпушва бяло. Закачих я на vcds и дори студена корекциите на дюзите са около 0 .
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Трудно първо палене golf 4
а синхронизацията ?
Re: Трудно първо палене golf 4
Нямам си и на идея колега, карах я на няколко "майстора", но нищо не може да кажат. Когато е топло го няма този проблем, но студено ли е се появява, слагах друга тандем помпа (друга, не нова), но проблема си остана и си върнах пак моята. Като я запаля и след около минута-две я загася, следващото палене е ок.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно първо палене golf 4
На 4-ти канал виж ако не се лъжа последната графа показва градусите да не са избягали, добре си се насочил към тандем помпата, а сменя ли опръстените на дюзите ? Ако не си ги смени и виж как ще е
Re: Трудно първо палене golf 4
Сменях ги колега, о-пръстени, медни дихтунги, болтовете, пълен комплект на Бош. Ще проверя после на 4-ти канал за температурата и ще пиша
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
проверете и подгревните свещи.
Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
Свещите ги проверих бяха ок, но сега мисля да ги сменя и ще замеря и компресията. Колко трябва да е за мотор 1.9 тди 116 конски сили? Вчера четъх няколко теми, но навсякъде пишеше различно, в някои беше 19 в други 25-31
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
минимум 19 бара
май беше по-важно да няма голяма разлика между цилиндрите
25-31бара е най-вероятно на нов неамортизиран двигател
май беше по-важно да няма голяма разлика между цилиндрите
25-31бара е най-вероятно на нов неамортизиран двигател
Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
Мерси колега, тези дни ще сменя свещите и ще замеря компресията. При студен или топъл мотор е по-правилно да се мери компресията?
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: голф 4 1.9 тди с мотор AJM Трудно първо палене
Сваляте подгревна свещ и на найно място завъртате уреда.Само че трябва да прекъснете работата на дюзите по време на измерването.
Мисля че на топъл се мери.
Мисля че на топъл се мери.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта