Голф 4 (1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Чет 28 фев 2019 21:40


Не му казвам аз как да си я върши, просто контактуваме относно проблема. Улеснявам му работата, така или иначе щеше да гледа там.
А относно графиката, къде мога да изкарам тази за помпа дюза моторите, защото никъде от опциите нямаше моя двигател.




valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот valiosport » Чет 28 фев 2019 22:27


Според мен е невъзможно да ти показва синхронизацията на нула и в същото време да не е зацепен правилно.
1 зъб ако мръднеш и ще запали точно никога.
Буталата при ТДИ в ГМТ се разминават на 1мм от клапаните.
За да ти тръгва рано в ниските трябва да развиеш стопорния винт за да може още да затваря геометрията, но трябва да се гледа как е налягането веднага след настройка за да не прекалиш.
Или ВАГ КОМ или бустметър трябва да имаш

Ето това е стоп винта, ако го развиеш актуатора ще дърпа още геометрията и на ниските ще имаш буст
Прикачени файлове
20161117_161715.jpg


CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Чет 28 фев 2019 23:13


Ще го погледна как е, но мисля че е развит нацяло. До колкото 0 синхронизацията, поразчетох се малко и може да е заминал датчика на разпределителния вал. Ще го погледна с ваг кома какви стойности дава на 51 канал.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот achodemo » Пет 01 мар 2019 9:12


Абе момче , как така развит на цяло ?! Това е много критична настройка , flowbench и викат :smile , нали каза че турбината е носена в сервиз , би трябвало да е минала стенд. Ако стопура е развит прекалено геометрията затваря повече от максимално допустимото и започва да прави "тапа " на газовете , забелязва се покачване на моментния разход на място , натоварва турбината и прегрява геометрията , в обратния случай нямаш надув в ниските обороти . Минах от там ...


CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Пет 01 мар 2019 9:40


Изображение
Не е развит, даже е навит още от техниците.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот achodemo » Пет 01 мар 2019 9:47


Хубаво , но пак повтарям че ако не е Точно настроен и примерно много навит затова нямаш вървеж в ниските . От опит го казвам , четвърт оборот на винта и разликата е Огромна !


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот valiosport » Пет 01 мар 2019 13:21


Навит е щото нямат представа как работи геометрията.
Гориво също трябва за да тръгва по рано
Между другото винта с какъв ключ е?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот achodemo » Пет 01 мар 2019 16:15


Да , най вероятно е завит едно към кесим и от там е проблема .

Винта е с имбус 2,5мм , а контра гайката му 8 .


CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Пет 01 мар 2019 18:40


Съвет? Да пробвам да отвия малко винта или да изчакам да видя какво ще каже майстора за ангренажа? Защото беше споменал след ремонта, че не й достигало гориво на ниските.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот achodemo » Съб 02 мар 2019 0:00


Ако имаш възможност иди на канал разхлаби контра гайката и врътни винта половин оборот обратно на часовниковата, веднага направи тест в движение дали има разлика във тръгването от ниски, после повтори ако се наложи.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот valiosport » Съб 02 мар 2019 4:00


За недостиг на гориво на ниски и дайте леко аванс, аз моя шлеп съм го направил на +2.2
Извади сондата от резервара и почисти цедката, смени горивния филтър. Под пасажерското място отдолу има радиаторче за горивото. То също се запушва. Отпреде гледай покрай помпата че тия маркучета много се цепат, аз досега 5-6 пъти съм ги сменял и изкарват 1 година макс


CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Нед 03 мар 2019 11:21


Имам един въпрос, ако отвия малко болта и направя пак тест на 11ти канал, стойността дали ще се вдигне повече от 1070?
П.С Честит празник, Българи!


CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Пет 08 мар 2019 17:40


Ангренажа е проверен. Даже сега е на 3.5 градуса предварение, но дори работи по-лошо. Вече има налягане след 2400-2500 оборота. Педала на газта е меко казано бавно реагиращ и двигателя не е така респонзивен, бавно си вдига оборотите.
Утре ще проверим помпата в резервоара и радиаторчето под пасажерското място да не са задръстени.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот achodemo » Пет 08 мар 2019 17:48


А със стопорното болтче поигра ли си ?!!!

CeckoStamov написа:Утре ще проверим помпата в резервоара и радиаторчето под пасажерското място да не са задръстени.


Нищо свързано с проблема ти няма там !


CeckoStamov
Мнения: 61
Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
Автомобил: Голф 4
Двигател: ASZ 2003

Re: Голф 4(1J1) 1.9TDI 131 PD ASZ 2003 - Късно надуване

Мнениеот CeckoStamov » Пет 08 мар 2019 18:09


Не не съм си играл със стопорното болтче. Защо да не е възможно да е там проблема? Ако няма налягане и не качва достатъчно гориво според мен е логично да няма мощност.
Ако не стане с това и всичко е изправно по горивната система, ще я закарам на човек да флашне фабричен софтуер и да премахне ЕГР софтуерно, защото е премахнат механично изцяло, а не изкарва никаква грешка и показва стойности, че работи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy, Google [Bot] и 154 госта