Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Здравейте колеги, първото палене за деня зимата трудно завърта стартера, сменях акумулатор гигават 75 Ah, стартера е свалян чистен смазван със свалени четки вс прегледано, свещите са гледани няма изгоряла, датчика който измерва температурата охл. Течност е сменян, масата на акумулатора е гледана колата се кара всеки ден и всяка сутрин зимата първото палене е зор даже днес подгрях като дадох да завъртам изобщо не можа да завърти стартера и падна акумулатора, лампи не светят в колата когато е в покой има свързана аларма както и усилвател който е вързан за акумулатора но ням свързана баскаса в момента (усилвателя е от скоро слаган проблема го имаше и преди да го сложа)
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Като дадеш на контакт изчакваш ли да изцъка релето, след като изгаснат лампите? Алтернатора мерил ли си как зарежда?
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Центровки и т.н., гледани ли са?
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Да алтернатора е гледан и да чакам да изгаснат лампите и тогава въртя, центровки не са гледани
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Конт.ключ,таралежа?
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Не колега това не е гледано за контактния ключ а кое е таралежа
Последна промяна от IvanMan на Нед 03 мар 2019 20:37, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Таралежа е клемореда,който се върти от патронника на конт.ключ . Намира се под патронника- в него влизат кабелите. Добре е да погледне електричар- да замери всичко. Някъде може да имаш утечка или да окъсява.Стартера,като е свалян-шалтера прегледан ли е?
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Колеги няма да е утечка цяла вечер зареждах акумулатора слагам го и голяма зор
https://youtu.be/rfnXgdYYzKw
https://youtu.be/rfnXgdYYzKw
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Да разбирам ли,че трудно върти стартера или трудно пали?
За да върти трудно стартера има няколко причини:
- проблем в стартера,въпреки ревизията,проверява се в свалено състояние и при натоварване дали има сила,а не само дали върти
- проблем в акумулатор,най-вече много малък стартов ток,това че се зарежда цяла нощ и върти трудно говори за проблем в него
- масата на купето - не на акумулатора, а на купето. Това е един много здрав кабел от купето до двигателя. Стартера взима маса от мотора и ако тя е окислена или слаба,няма как да върти нормално.Там грее здраво.
- голямо окъсяване, което дърпа тока и пречи акумулатора да отдаде напълно капацитета си при ток на късо съединение
- и на последно място,контрещ на студено мотор, идващо от сегменти, лагери и т.н
Едно от всичките тези неща е проблема,друго няма. Проверяват се едно след друго. Аз лично залагам на масата на мотора.
За да върти трудно стартера има няколко причини:
- проблем в стартера,въпреки ревизията,проверява се в свалено състояние и при натоварване дали има сила,а не само дали върти
- проблем в акумулатор,най-вече много малък стартов ток,това че се зарежда цяла нощ и върти трудно говори за проблем в него
- масата на купето - не на акумулатора, а на купето. Това е един много здрав кабел от купето до двигателя. Стартера взима маса от мотора и ако тя е окислена или слаба,няма как да върти нормално.Там грее здраво.
- голямо окъсяване, което дърпа тока и пречи акумулатора да отдаде напълно капацитета си при ток на късо съединение
- и на последно място,контрещ на студено мотор, идващо от сегменти, лагери и т.н
Едно от всичките тези неща е проблема,друго няма. Проверяват се едно след друго. Аз лично залагам на масата на мотора.
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Днес пробвахме с нов акумолатор пак не искаше да завърти, свалихме стартера сменихме втулките, сложихме го също трудно въртеше, сложихме един друг стартер и всичко се оправи оказа се че е от магнитите и колата е ток
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Счупени магнити на статора?
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
vanesto написа:Счупени магнити на статора?
Ами,на шалтера.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9тди 110 - проблем при палене
Стартер е върти мудно. Сложи от работеща кола и ще видиш как върти.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта