Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
parvanst
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
Автомобил: Vw Passat B6
Двигател: 2.0 TDI
Местоположение: София

Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход

Мнениеот parvanst » Пет 08 мар 2019 12:16


Здравейте. След смяна на ангренажен ремък , ролки , водна помпа , външен ремък - цял комплект с ролки , масло и филтри автомобила започна да харчи много гориво. Става съпрос за VW Passat B6 2.0 TDI с код на мотора BKP 2006г по километраж 240 к реално ... никой не знае. :) хаха
Много гориво значи 15-20 л. и не върви както беше преди. Пасата има предистория. Понеже имаше много проблеми колата е почти реставрирана :)
Единственно скорости DSG не са правени още(освен смяна на масло и филтър). Преди две години дойде ред и на турбото. Рециклирано е в сервиз и там е беше направен и чип тунинг (направих го не за коне и мощност все пак карам комби не състезателна кола) просто си бях втълпил ,че не може всичко да се чупи та реших и ремап да се направи. Решението беше спонтанно докато чаках в сервиза да ми рециклират турбот. (останах много доволен от работата на сервиза.) Няма да споменавам имена да не се има предвид реклама. Колата беше бонобон до преди смяната на ремъците.
Въпросът ми е има ли общо смяната на ремъка с разхода на гориво. Колата стана по-шумна (тракането на клапаните е по-дразнещо) и определено не ускорява както преди.
Просто се чудя как да постъпя и какво да предприема. Искам само да си разреша проблема. Ако познавате човек който има време и желание да се занимае с автомобила моля да споделите. Благодаря предварително.
Дебитомера е сменен преди 1 год. (ако има значение)

Последна промяна от parvanst на Сря 13 мар 2019 12:26, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот MrLover » Пет 08 мар 2019 13:17


Залагам на неправилно зацепен ангренаж.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19559
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот radotom » Пет 08 мар 2019 16:17


viewtopic.php?f=24&t=352518
Допълни заглавието


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот Kalin72 » Пет 08 мар 2019 17:12


по километраж 240 к реално ... никой не знае.


Знае, знае :) VCDS, transmission-> channel 90 или 100 :)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19559
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот radotom » Пет 08 мар 2019 21:43


На диагностика закачана ли е колата?
Грешки?
Проверете момента на впръскването


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот vankata_passat » Съб 09 мар 2019 7:27


И аз съм за неправилно зацепен ремък


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19141
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот stefan4o » Съб 09 мар 2019 7:56


vankata_passat написа:И аз съм за неправилно зацепен ремък

Най-логично е това.


parvanst
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
Автомобил: Vw Passat B6
Двигател: 2.0 TDI
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход

Мнениеот parvanst » Сря 13 мар 2019 12:34


Закачена е на VCDS няма никакви грешки освен AutoHVAC (по спомен),но тя се изтри и сега всичко е чисто.
Ходих на няколко места след обслужването. Очаквам до ден два да ме вземат в друг сервиз и да разглобят всичко да се провери от компетентн хора.
през уикенда излизах на магистралата малко бях поизнервен :) натиснах я малко между 160 и 170 след това забелязах,че разхода се нормализира до някъде. В момента е около 8,5 - 9 л. ,но колата пак не върви както беше. Следващото което ми прави впечатление е,че при движение градско например с около 30-40 км/ч при натискане на газта колата е по-мудна и турбината се включва след 3000 оборота. И най-дразнещото за мен е,че вечер на тъмно го виждам :) като има кола с включени фарове след мен и подам газ..... направо димна завеса не е мого гъста,но пуши.. черпя колегата зад мен с нафта като за световно. За няколко дни сигурно бая псувни съм отнесъл. Колата ми НЕ пушеше преди обслужването. Сега не я карам поради тази причина най-вече.До колкото разбрах (не разбирам от двигатели много) ремапа не може просто така да се изтрие или промени.. Винаги съм гледал всичко да е сменено, работещо, в норми и т.н. вече като някой трябва да прави нещо по колата ще минавам първо през аптеката да си купя 5 блитера СИМПАТИЛ и презкурин, че иначе някой ден по вестниците може да ме пишат. Благ човек съм ама ако не могат да си кажат бе.. ей... аиде изчезвам, че пак се нервирах :)

Като разбера какво е или ако я оправят ще пиша задължително какво е било.

и повече дизел в БГ не бих си купил. Както се казва първия и последния.


Потребителски аватар
inspektora
Мнения: 362
Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
Автомобил: Honda CR-V
Двигател: i_ctdi N22A2 2008
Местоположение: Варна

Re: Висок разход след смяна на консумативи

Мнениеот inspektora » Сря 13 мар 2019 14:53


MrLover написа:Залагам на неправилно зацепен ангренаж.

Или неправилно синхронизирани валове. Това може да се види с Вагком - Torsion value е параметъра в Group 4.


parvanst
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 03 сеп 2014 11:23
Автомобил: Vw Passat B6
Двигател: 2.0 TDI
Местоположение: София

Re: Passat B6 2.0 TDI BKP 2006г - Висок разход

Мнениеот parvanst » Чет 04 апр 2019 21:55


Оправена е колата. Вчера я взех. Седя няколко дни е един сервиз. Предопредиха ме,че ще чакам защото имаха коли преди мен.
Определено колата е много по-добре. Обясниха ми,че синхрознизацията на валовете е била причината. Зацепили са ангренажа на ново. До колкото ми обясниха съвсем малко е било отклонението но е било достатъчно. Лошото обаче е, че ми казаха да отида и да си проверя скоростната кутия :) (само нея не съм правил),че според тях там започват проблемите. Демферен маховик и съединителите били за смяна. Ще търся сервиз за дсг кутия. Ако можете да препоръчате ще съм благодарен.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта