Passat B6 2.0 TDI 140 к.с 2007г.Трудно сутрешно палене
Passat B6 2.0 TDI 140 к.с 2007г.Трудно сутрешно палене
Здравейте искам да попитам хора които са се сблъсквали с този проблем при трудното палене на Passat 2.0 TDI 140 к.с BKP 2007г. Като стои повече от половин ден без да я паля и пада въртене. Моля давайте съвети
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Passat B6 2.0 TDI 140 к.с 2007г.Трудно сутрешно палене
Колко върти преди да запали? Мъчи ли да запали (препалване/леко вдигане на обороти) или има само празно въртене докато запали? Изпушва ли, и ако да - какъв цвят като запали?
Re: Passat B6 2.0 TDI 140 к.с 2007г.Трудно сутрешно палене
Два пъти по 10-15 секунди няма изпушване и въртенето е празно
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 25 фев 2019 19:59
- Автомобил: Голф 4
- Двигател: ASZ 2003
Re: Passat B6 2.0 TDI 140 к.с 2007г.Трудно сутрешно палене
Диагностика правена ли е? Възможно е да е заминал датчик колянов вал.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B6 2.0 TDI 140 к.с 2007г.Трудно сутрешно палене
https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84 нещо такова моят проблем и се оказа металната гарнитура на тандем помпата.Преди това смяна на опръстени на дюзите смяна на горивен филтър на клпанчето на горивният филтър, ревизия на стартер вадене на помпата в резервоара и нямаше ефект от всичко това проблема беше по - горе както съм написал :) Някоя дюза може би не съм запознат с този мотор дали е помпа дюза или не може и да е самата тандем помпа ако има такава :D
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: railfan, toptodor, Ивайло Димов и 192 госта