Износен разпределителен вал 1.9 ПД
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Имам го ключа, ако беше наблизо до мен щях да ти услужа с него. Моя е на 1/4 , но това не е проблем, имам преходи и т.н. Такъв е https://www.onlinemashini.bg/kliu4-dina ... -1-4/23722
И този ли го нямат?
П.п. днес купувах инструмент ( други, не динам.ключ) та много вероятно самия търговец да го има на склад. Ако не намериш, пиши ми и ще прескоча да видя и евентуално да ти пратя. Ако желаеш, остави ми някакви данни , тел, направо ти се обаждам и казвам какво има и да го пратя още утре. В събота си го взимаш от куриера . Само да има наличен разбира се ключ.
И този ли го нямат?
П.п. днес купувах инструмент ( други, не динам.ключ) та много вероятно самия търговец да го има на склад. Ако не намериш, пиши ми и ще прескоча да видя и евентуално да ти пратя. Ако желаеш, остави ми някакви данни , тел, направо ти се обаждам и казвам какво има и да го пратя още утре. В събота си го взимаш от куриера . Само да има наличен разбира се ключ.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Благодаря за съдействието приятелю, да точно от този сайт, нямат го по складовете, предлагат ми 5-25Нм 1/4 само, 3/8 нямат а аз нямам вложка за 1/4 и се отказах.
Втория път поръчах от Зимбер Тоолс, там също е изчерпан и третия път от Баш майстора, там също нямат, 2-3 седмици ми каза човека и аз се съгласих, записа ми данните като докарат да го прати, няма как да им звъня и да отказвам поръчката, ще е некоректно...
Междуременно извадих дюзите и ми се иска да ги пратя някъде за почистване и ми се въртят пъклени планове да им набия едни по-големи разпръсквачи, примерно +20%
Къде може да ми свършат тази процедура евентуално да питам за цена и да си направя сметката?
Имам едни дюзи от Туарег V10 но ми казаха че не ставали, така и не разбрах защо...
Втория път поръчах от Зимбер Тоолс, там също е изчерпан и третия път от Баш майстора, там също нямат, 2-3 седмици ми каза човека и аз се съгласих, записа ми данните като докарат да го прати, няма как да им звъня и да отказвам поръчката, ще е некоректно...
Междуременно извадих дюзите и ми се иска да ги пратя някъде за почистване и ми се въртят пъклени планове да им набия едни по-големи разпръсквачи, примерно +20%
Къде може да ми свършат тази процедура евентуално да питам за цена и да си направя сметката?
Имам едни дюзи от Туарег V10 но ми казаха че не ставали, така и не разбрах защо...
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Ясно , аз затова съм си накупил различни преходи. И имам в гаража всякакви варианти , от малко към голямо. Примерно
https://www.google.com/search?q=%D0%BF% ... Y36SeeeP_M:
https://www.google.com/search?q=%D0%BF% ... Y36SeeeP_M:
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Пичове да сменям ли кабела в главата към дюзите? Здрав е ама превантивно не е ли добре да се смени? 165 лева го гледам по сайтовете.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Пичове, днеска запалих голфа, дори се очудих че стартера въртя 5-6 секунди след като помпата и дюзите бяха свалени, за смяна на оплътнения. Колата запали без пушек, моментния разход 0.7л/ч, но имам проблем с обтягане на ремъка.
Ако го направя 4мм между обтегача и палеца на ролката както го дават ремъка свири от пренатягане. Правя го на 6 вече не свири, но си личи как е приплъзвал по паразитната ролка и има следи от ремъка. Правя го 8мм пак така. Вбесих се и заебах колата от яд.
Има ли вариант да си сложа ролка без хидравличен обтегач ?
За това разтояние става въпрос. Някой може ли да го види в програмата колко го дават за голф 4 АРЛ
Ако го направя 4мм между обтегача и палеца на ролката както го дават ремъка свири от пренатягане. Правя го на 6 вече не свири, но си личи как е приплъзвал по паразитната ролка и има следи от ремъка. Правя го 8мм пак така. Вбесих се и заебах колата от яд.
Има ли вариант да си сложа ролка без хидравличен обтегач ?
За това разтояние става въпрос. Някой може ли да го види в програмата колко го дават за голф 4 АРЛ
- Прикачени файлове
-
- P1010020Copy.jpg (41.67 KиБ) Видяна 1388 пъти
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Пробвай да го оставиш на 3мм при загрял звигател.
При мен се получи същото при смяната,на 4мм. ремъка стоеше много опънат и цвилеше,мотора видимо се товареше.
Мисля че спецификацията е 4+-1,някъде четох че колеги го слагат на 6-7мм.
Сега при 2-3мм при мене е по-добре но пак цвили леко.Интересното е че като свалях стария измерих 17мм. и обтегача излязъл докрай,явно ролката не е била стегната добре.
Но беше издържал 70 000,обаче извадих две шепи материал от ремъка в пространството около него.
Вече съм минал 2-3 хиляди и се надявам да поутихне.
Следя темата.
При мен се получи същото при смяната,на 4мм. ремъка стоеше много опънат и цвилеше,мотора видимо се товареше.
Мисля че спецификацията е 4+-1,някъде четох че колеги го слагат на 6-7мм.
Сега при 2-3мм при мене е по-добре но пак цвили леко.Интересното е че като свалях стария измерих 17мм. и обтегача излязъл докрай,явно ролката не е била стегната добре.
Но беше издържал 70 000,обаче извадих две шепи материал от ремъка в пространството около него.
Вече съм минал 2-3 хиляди и се надявам да поутихне.
Следя темата.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
На 4 е опънат на струно и ще срине водната помпа. Хода на обтегачане 18мм, мерил съм го.
Предния път майстора ми го прави и не е мерил нищо, разтоянието на око беше над 10мм и ремъка си беше нормално опънат
Предния път майстора ми го прави и не е мерил нищо, разтоянието на око беше над 10мм и ремъка си беше нормално опънат
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Danny boy написа:Пробвай да го оставиш на 3мм при загрял звигател.
При мен се получи същото при смяната,на 4мм. ремъка стоеше много опънат и цвилеше,мотора видимо се товареше.
Мисля че спецификацията е 4+-1,някъде четох че колеги го слагат на 6-7мм.
Сега при 2-3мм при мене е по-добре но пак цвили леко.Интересното е че като свалях стария измерих 17мм. и обтегача излязъл докрай,явно ролката не е била стегната добре.
Но беше издържал 70 000,обаче извадих две шепи материал от ремъка в пространството около него.
Вече съм минал 2-3 хиляди и се надявам да поутихне.
Следя темата.
Колега не е от това, днеска загубих цял ден но го разбрах как работи и мога да кажа че е много хитро измислено.
Пробвах да стегна гайката на ролката без обтегача и палеца и пак се движи. Реално накъдето и да бутнеш ексцентрика няма значение, ако оставиш ексцентрика по хлабав обтегача вдига палеца на ролката и си го натяга с еднакво усилие.
Тези 4+-1мм се оставят за да има мегдан при разтягане на ремъка обтегача да има мегдан да си го опъва.
Днес купих чисто нов ремък на Дайко, ролки водна помпа не съм сменял защото са Ина на 18 000км.
Зацепих я наново и направих разтоянието 3мм точно, стегнах ролката и превъртях двата пъти мотора да дойде на белезите и като премерих разтоянието беше 5мм почти 6, но ако мръдна леко мотора назад пак намаля леко.
Хватката като правите разтоянието 4мм е при заключен колянов и разпределителен вал трите болта на зъбната шайба на разпределителния вал да са хлабави преди да затегнете ролката.
После след като съм превъртял два/три пъти двигатела, заключвам разпределителния вал със щифта и отхлабвам трите болта на шайбата и леко помествам коляновия за да влезе ключалката Т10050 и гледам нулата на маховика да дойде точно по средата и тогава стягам трите болта на разпределителния вал и проверяван щифта да влиза свободно и белега 4Z да съвпада. Пак проверярявам коляновия и нулата на маховика и тогава паля да и чуя гласеца като преди това съм сложил железния капак на ангренажа да не излезе ремъка от водната помпа и демпферната шайба на коляновия да не излезе отдолу
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Ами не е точно така.Ексцентрика също обтяга ролката и когато тя е много натегната,обтегача реално не си върши работата а обира само луфта.
Разстоянието от 4мм е визуален ориентир за него
Преди 2-3часа отпуснах ремъка и раздтоянието при мен се промени на 6-7мм.
и цвиленето изчезна.
Предолагам само че тези спецификации от 4мм се отнасят за оригинален ремък с оригинална обтяжна ролка и поради възможността да варират тези параметри,по-късно се преминава на новия тип обтяжна ролка при която позицията на ексцентрика е фиксирана със зъбче влизащо в блока.
Разстоянието от 4мм е визуален ориентир за него
Преди 2-3часа отпуснах ремъка и раздтоянието при мен се промени на 6-7мм.
и цвиленето изчезна.
Предолагам само че тези спецификации от 4мм се отнасят за оригинален ремък с оригинална обтяжна ролка и поради възможността да варират тези параметри,по-късно се преминава на новия тип обтяжна ролка при която позицията на ексцентрика е фиксирана със зъбче влизащо в блока.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Ексцентрика се натяга до положение да се извади на ръка ключалката на обтегача. Ако натегнеш много ексцентрика обтегача почти няма да мръдне, ако пък го охлабиш обтегача се вдига повече за да натегне. Реално колко ще ти е опънат ремъка си зависи само от самия обтегач, а дали ще цвили зависи и ремъка колко е твърд. Първата ми смяна беше с ремък Дайко и е значително по тих, затова сега пак сложих дайко с ролки инна. Утре ще я запаля и ще кажа как е. Ако искаш мога да снимам как съм поставил ексцентрика.
Пробвах три пъти да го обтягам колега от екдцентрика и когато го оставя по хлабав обтегача вдига повече, когато ексцентрика е по стегнат обтегача по малко вдига и натяга едно и също.
Демек и да искаш няма как да го претегнеш или охлабиш ако обтегача е в диапазона си.
Направи си тест без обтегача, бутни ексцентрика в която искаш позиция и вдигай с пръст палеца на ролката да видиш че все го опъва. Въпроса е да не е в крайни положения
Пробвах три пъти да го обтягам колега от екдцентрика и когато го оставя по хлабав обтегача вдига повече, когато ексцентрика е по стегнат обтегача по малко вдига и натяга едно и също.
Демек и да искаш няма как да го претегнеш или охлабиш ако обтегача е в диапазона си.
Направи си тест без обтегача, бутни ексцентрика в която искаш позиция и вдигай с пръст палеца на ролката да видиш че все го опъва. Въпроса е да не е в крайни положения
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Пробвай някой път и ремък на Конти ( от мъхестите ). От Дайко съм имал проблеми. От Конти- никога досега, дано и занапред да е така.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Contitech пистов го скъсах минала година на няма и 1000км. Точно от мъхестите беше.
Сподели какъв проблем си имал с Дайко?
Сподели какъв проблем си имал с Дайко?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Колеги, моля ви обръщайте внимание и на шпилката която държи обтяжната ролка. Има опасност от саморазвиване/скъсване, ако не е смяняна или сменена, но не поставена добре. Може спокойно да остави автомобила на пътя и да направи поразии за доста разходи в последствие.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
valiosport написа:Сподели какъв проблем си имал с Дайко?
Свиреха и се износваха за норматив. С Конти - пълна промяна. Странно защо при теб се е скъсал, изясни ли се тогава причината или си убеден, че е бил в ремъка проблема ?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Износен разпределителен вал 1.9 ПД
Не колега не разбрах но имам симнения че е намотал нещо щото лятото карам без кора отдолу. Сцепи се през средата и почна да шляпа, добре че стария беше в багажника и го смених веднага.
Отидох пак в магазина и момчето ми даде Дайко и каза и този ако се скъса има някакъв проблем.
Колегата който спомена шпилката върви в комплекта на Ина и задължително се сменя и винаги я притягам с две гайки и на гайката слагам малко боичка след стягане за да поглеждам дали е мръднала след определен пробег.
Днеска я зацепих с Дайко ремък и ролки Ина водна помпа SWAG направих разтоянието 4мм но след като я палих се увеличи на 5-6мм, ремъка не е приплъзвал по паразктната ролка но сякаш има леко виене и утре ще откача пистовия ремък че имам съмнения в генератора и по точно фраулайф шайбата че има едно клопане катл засиля генератора на ръка и го спра рязко
Отидох пак в магазина и момчето ми даде Дайко и каза и този ако се скъса има някакъв проблем.
Колегата който спомена шпилката върви в комплекта на Ина и задължително се сменя и винаги я притягам с две гайки и на гайката слагам малко боичка след стягане за да поглеждам дали е мръднала след определен пробег.
Днеска я зацепих с Дайко ремък и ролки Ина водна помпа SWAG направих разтоянието 4мм но след като я палих се увеличи на 5-6мм, ремъка не е приплъзвал по паразктната ролка но сякаш има леко виене и утре ще откача пистовия ремък че имам съмнения в генератора и по точно фраулайф шайбата че има едно клопане катл засиля генератора на ръка и го спра рязко
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта