°niksi° написа:Болтовете на капаците на вала - 8 н.м. + 90 градуса.
Болтовете на кобилиците натискащи дюзите - 20 н.м. + 90 градуса.
Болтовете на държачите на дюзите - 12 н.м. + 270 градуса.
Централния болт на вала мисля беше 100 н.м.
Под капаци имаш предвид петите на черупковите лагери на вала, разбрах. И някакви други особенности при смяната на вала има ли.
Благодаря
hvp800 написа:На гарнитурата пише и реда , и точните нм !
А защо търсиш 272° вал при положение , че колата ти е стокова ? Такъв вал не е по-здрав от оригиналния
Гарнитура на капака няма да сменям, оригиналната си е перфектна и не тече.
Вала ми е леш колега и искам кован вал с черни гърбици щото има 300 000 мили гаранция. Не държа да е 272° просто не видях стоков с черни гърбици за клапаните. Колата не е стокова, подсилена е с тенденция за още подсилване. Валовете са на марката Колт.