Привет колеги!
студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131кс?
студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131
студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131
Не мисля, че ще стане колега... имат разлики. А и защо ти е да го правиш? Нещо като хибрид ли искаш да стане?
old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15;
49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor - GT1749VA
old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15;
49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor - GT1749VA
- svere
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
- Автомобил: Passat B5 110++
- Двигател: AFN
- Местоположение: София / Монтана
- Контакти:
Re: студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат
не не искам хибрид, искам само охлюва да сменя.
Идеята е на афн да сложа турбо от 131 кс. и да избегна бързата връзка
Идеята е на афн да сложа турбо от 131 кс. и да избегна бързата връзка
Последна промяна от IvanMan на Вто 23 апр 2019 15:35, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131
Според мен прави хибрид на твоето турбо на 52, щом не ти се преправя? Напречен ли е тоя AFN? И тази връзка ли ти трябва?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 139 госта