студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131

Мнениеот svere » Вто 23 апр 2019 14:53


Привет колеги!
студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131кс?




Потребителски аватар
GreyGreen
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 28 яну 2015 10:48
Автомобил: A4
Двигател:

студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131

Мнениеот GreyGreen » Вто 23 апр 2019 15:13


Не мисля, че ще стане колега... имат разлики. А и защо ти е да го правиш? Нещо като хибрид ли искаш да стане?

old VNT15 AFN and early AHF
49mm trim=44.8 (32.8mm inducer) A/R=.46 compressor GT1749V and VNT15;

49mm trim=48 (34mm inducer) A/R=.46 compressor - GT1749VA


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Re: студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат

Мнениеот svere » Вто 23 апр 2019 15:33


не не искам хибрид, искам само охлюва да сменя.
Идеята е на афн да сложа турбо от 131 кс. и да избегна бързата връзка

Последна промяна от IvanMan на Вто 23 апр 2019 15:35, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!


Потребителски аватар
GreyGreen
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 28 яну 2015 10:48
Автомобил: A4
Двигател:

студената част на VNT15 (оригиналната на пасат АФН 110кс), дали ще стане без преправяне на турбина GT1749VA от пасат 131

Мнениеот GreyGreen » Вто 23 апр 2019 16:01


Според мен прави хибрид на твоето турбо на 52, щом не ти се преправя? Напречен ли е тоя AFN? И тази връзка ли ти трябва?
Изображение



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 140 госта