голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Dobromirski » Вто 04 сеп 2007 7:33


Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Вто 04 сеп 2007 7:51


Тампон на двигателя може би.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 04 сеп 2007 10:46


.. аз имам подобен шум .. и е от обтегача на алтернаторния ремък ..


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 04 сеп 2007 14:15


не говоря за шум , говоря за осезаемо дъвчене на двигателя. Колата трябва да се движи на свободна дори и едвам едвам да се тътрази , но да не е на място ! Спре ли на място, след секунда работата на двигателят се възстановява. Все едно някакъв датчик за движение на автомобила влияе върху работата на двигателя.


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Пет 26 сеп 2008 20:36


гледам темата е отпреди година а реални отговори няма.при моторите AHF и ASV какъвто е и моя това е често явление.тресе си точно преди да спреш-мотора-уточнявам за да няма отговори за спирачни дискове.dobromirski е описал проблема много точно и ясно.и искам да го питам дали в крайна сметка открихте от кво е.доколкото разбрах е от това че влиза повече гориво отколкото е нужно и проблема се оправя чрез VAG-COM и човек който знае как се борави с техниката----а дали е така??????


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Пет 26 сеп 2008 20:40


да доуточня--не е и от тампони на мотора-прегледани са всичко е ок


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот xpyc » Пет 26 сеп 2008 21:57


Dobromirski написа:Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?


вече е говорено за това и бях със същя проблем и аз.
10 000 % прекодирай ЕКУ за автоматични скорости или чипосай.
има бъгове в софта за подаване на гориво при ръчни
аз съм с карта за автоматични вече 2 месеца и вече не тресе така. сменя се с ВАГ КОМ и е като на NFS Automatic or Manual Transmission.но ще оправя бъга на картата за ръчни по нататък


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Съб 27 сеп 2008 18:47


на един познат голфа(4 1,9TDI-110 коня) прави точно така,при спиране притриса двигатела,като спре изчезва!!ходихме къде ли не и никой не казава какво му е(на компа не дава грешки или каквото и да било).....да се пренастройва компа ли е решението само????


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот SACHO7803 » Съб 27 сеп 2008 20:11


етова е въпроса-да се пренастройва компа ли.има и друг изход и според мен е доста елементарен стига някой да го знай.има си причина за това притрисане и майсторите надявам се скоро ще го разберат-може би като тия мотори станат масови.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 28 сеп 2008 8:42


Обикновенно го прави от демпферния маховик, като се смени и спира да претриса преди да спреш. Вярно е че като се прекодира на автоматик също спира но при 90кс. мотори почват да придърпват на втора (най-много) и така.


Потребителски аватар
dinchev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли

Мнениеот dinchev » Пон 29 сеп 2008 21:04


добромирски, тресенето при спиране се получава когато има голямо парвоначално впраскване, което по VAG-com. e oт 3 до 9, това е по спомени, което се регулира от преместването на електронния блок , които се намира варху нафтовата помпа.ЕКУ се чуди дали да увеличи или да намали оборотите при това голямо парвоначално впраскване. В вашия сличаи, мисля че стоиноста по ВАГ-КОМ ще баде около 2. Когато прместите ел. блок така ,че да покаже около 5,6 тресенето ще се оправи.Когато по ВАГ-КОМ показва малки цифри, впраскването е голямо иобратното,когато показва големи е малко.


Потребителски аватар
Stivi
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7554
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Мнениеот Stivi » Вто 30 сеп 2008 0:26


Ventoman написа:Обикновенно го прави от демпферния маховик, като се смени и спира да претриса преди да спреш. Вярно е че като се прекодира на автоматик също спира но при 90кс. мотори почват да придърпват на втора (най-много) и така.


Ако е от маховика би трябвали при спиране С НАТИСНАТ СЪЕДИНИТЕЛ да не притриса,поне при мен беше така ! Само че не мога да кажа от какво се оправи понеже съм сменил съединителя но без маховика,кодиран съм за автомат ,но може и да е от профилактиката на разни вакуумни маркучета понеже като причина се споменава и пробив в системата на сервото ?! Факт е че вече забравих онова гадно тресене дето ме тормозеше по светофарите :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5159
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 сеп 2008 2:05


SACHO7803 написа:етова е въпроса-да се пренастройва компа ли.има и друг изход и според мен е доста елементарен стига някой да го знай.има си причина за това притрисане и майсторите надявам се скоро ще го разберат-може би като тия мотори станат масови.

моторите са си предостатъ4но масови.абсолютно всеки с този проблем и нормален софт(ръ4ни скорости)има колебания на празен ход които се виждат на вагком;мотора не държи постоянни обороти и вси4ко това се оправя единствено 4рез регулировка на горивото и стоиностите на EGR-а,това е при изправен маховик ,центровка и вакуум система
за няма и 5 мин работа с компютър е-ел.блока на помпата не се бута въобще,като за всеки мотор е индивидуално коригиране ,но със близки стоиности
и още едно малко предизвикателство към маистор-дизелджиите:тди може да не пуши абсолютно НИЩО,дори и при газ до дупка-стремете се към този резултат(по4ти винаги става и с коли с 4ип ,а за стоковите тди-та е без проблем) въпрос на компетентност и малко време:wink:


Zinoto
Мнения: 1707
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Вто 30 сеп 2008 17:25


dinchev написа:добромирски, тресенето при спиране се получава когато има голямо парвоначално впраскване, което по VAG-com. e oт 3 до 9, това е по спомени, което се регулира от преместването на електронния блок , които се намира варху нафтовата помпа.ЕКУ се чуди дали да увеличи или да намали оборотите при това голямо парвоначално впраскване. В вашия сличаи, мисля че стоиноста по ВАГ-КОМ ще баде около 2. Когато прместите ел. блок така ,че да покаже около 5,6 тресенето ще се оправи.Когато по ВАГ-КОМ показва малки цифри, впраскването е голямо иобратното,когато показва големи е малко.

Ако е от това, 5,6 e много има опасност да почне да тресе студена, зимата идва


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8471
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Сря 01 окт 2008 13:03


Някой знае ли в София кои колеги биха се справили с тази работа, че много ме дразни т'ва претрисане?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта