Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lubopetkov
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 10 май 2017 23:08
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: ALH 1998

Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува

Мнениеот lubopetkov » Чет 02 май 2019 22:20


Здравейте колеги,

Кратко въведение : от няколко седмици си събирам малък проект за засилване на голфа 1.9 TDI ALH 90HP с чип.
Дойде момента за смяна на турбото VNT15 --> 1752 hybrid. голяма драма ... Много неща научих в движение за които може би трябваше да съм по - подготвен но знае ли човек :rolleyes .

Проблема, който не мога разбера защото се получава е следния:
Налягането, което това турбо генерира е постоянно с 0.2 - 0.4 bar-a повече от пойсканото.
Прикачвам и чарт от лог правен вчера.

image.png
image.png (79.03 KиБ) Видяна 212 пъти


Мап сензора е стоковия, актуатора е почти нов, премахнат е ЕГР-а, няма катализатор, турбо пътища на Ф57, челен кулер, дюзи 0.260-ки,ECU-то е с чип с който не съм имал никакви проблеми.

Предстои втора настройка на ECU -то след като събера останалите неща но първо искам да разбера защо се случва това и дали е нормално.

Ако някой може да ми помогне да разбера какво се случва за да пренадува и дали е нормално, ще съм благодарен за помоща :wink

Поздрави




valiosport
Мнения: 1400
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува

Мнениеот valiosport » Пет 03 май 2019 11:57


Актуатора трябва да се отвие за да може да се разтовари.
Това което описваш е нормално за тея самоделни турбини.
Не виждам какво ще спечелиш с тоя голям компресор и толкова малка топла част. Да беше си взел едно ГТ1749вб от ПД150/160



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта