Здравейте колеги,
Кратко въведение : от няколко седмици си събирам малък проект за засилване на голфа 1.9 TDI ALH 90HP с чип.
Дойде момента за смяна на турбото VNT15 --> 1752 hybrid. голяма драма ... Много неща научих в движение за които може би трябваше да съм по - подготвен но знае ли човек .
Проблема, който не мога разбера защото се получава е следния:
Налягането, което това турбо генерира е постоянно с 0.2 - 0.4 bar-a повече от поисканото.
Прикачвам и чарт от лог правен вчера.
Мап сензора е стоковия, актуатора е почти нов, премахнат е ЕГР-а, няма катализатор, турбо пътища на Ф57, челен кулер, дюзи 0.260-ки,ECU-то е с чип с който не съм имал никакви проблеми.
Предстои втора настройка на ECU -то след като събера останалите неща но първо искам да разбера защо се случва това и дали е нормално.
Ако някой може да ми помогне да разбера какво се случва за да пренадува и дали е нормално, ще съм благодарен за помоща
Поздрави
Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува
- lubopetkov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 10 май 2017 23:08
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: ALH 1998
Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува
Последна промяна от lubopetkov на Нед 01 сеп 2019 13:19, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува
Актуатора трябва да се отвие за да може да се разтовари.
Това което описваш е нормално за тея самоделни турбини.
Не виждам какво ще спечелиш с тоя голям компресор и толкова малка топла част. Да беше си взел едно ГТ1749вб от ПД150/160
Това което описваш е нормално за тея самоделни турбини.
Не виждам какво ще спечелиш с тоя голям компресор и толкова малка топла част. Да беше си взел едно ГТ1749вб от ПД150/160
- lubopetkov
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 10 май 2017 23:08
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: ALH 1998
Re: Golf MK4 1998г. ALH - Хибридно турбо GT1752 пренадува
Здравейте , колата вече е настроена за новия сет-ъп и няма никакви проблеми с управлението на налягането.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта