Забелязвам нещо вече трети път. При по-сериозна надморска височина 1500м EGR остава затворен и поддържа малко по-високи обороти, 880-920об/мин вместо нормалните 780об/мин. При слизане в ниското започва да работи нормално 24-40% отворен при празен ход и нормално придвижване. Има ли наистина такава зависимост или се случва нещо друго и просто си внушавам връзка между атмосферното налягане и работата му ?
п.с. става въпрос за 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер ако има значение
1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?
При мен също когато е на голяма надморска височина оборотите на празен ход са повишени, но не съм гледал с компютъра какво прави EGR.
Иначе звучи логично при голяма височина, където има по-малко кислород в единица обем въздух колата да затваря EGR. Иначе има риск двигателя да се "задуши".
Какво имаш предвид еко софтуер?
Иначе звучи логично при голяма височина, където има по-малко кислород в единица обем въздух колата да затваря EGR. Иначе има риск двигателя да се "задуши".
Какво имаш предвид еко софтуер?
Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?
При мен, 1.6tdi CAYC, 2011г., не съм забелязал такова нещо. Най-високо съм се качвал на 1650м.(Пампорово). С последният пре-дизелгейт софтуер съм - 9971 е за моят ECU.
Много вероятно е да има връзка с дизелгейт-ъпдейта, щом има такава закономерност от надморската височина. Но дори и така да е, лично аз обяснение нямам защо го прави.
Много вероятно е да има връзка с дизелгейт-ъпдейта, щом има такава закономерност от надморската височина. Но дори и така да е, лично аз обяснение нямам защо го прави.
Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?
Аз го гледам с елм327 в движение като софтуер ползвам torque pro и VAG dpf , затова го хващам когото прави, реално поведението на двигателя не е много по-различно. Все едно като при регенерация, но не баш, нещо средно между регенериране и нормална работа на ДВГ. ЕКО софтуер гледам, че наричат последния ъпдейт след дизелгейт. Аз го взех от Германия минал акцията и не съм го пипал, карам си го така. И аз клоня в посока разреден въздух и избягване на "задушаване" , звучи най-логично.
- zoovanka
- Мнения: 641
- Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
- Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
- Двигател: 2016 1395 TGI метан
- Местоположение: Бургас
Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?
При мен CAYE 1,6 105Hp 2011,с оригиналният софтуер не забелязвам такива особености,най-високо съм се качвал на Юндола,но там не е показателно понеже беше зимата и може да е от подгрева.
Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?
Подгрева изисква по-високи обороти, но доста по-високи, както при регенерация (980об/мин), но пък при загрял ДВГ ел.подгрева се изключва и се ползва антифриза за подгряване. Освен , ако си спускал на принудителен празен ход и да си охладил ДВГ до степен да се е наложило да се пусне отново ел.отоплителя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 49 госта