1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Чет 16 май 2019 20:03


Забелязвам нещо вече трети път. При по-сериозна надморска височина 1500м EGR остава затворен и поддържа малко по-високи обороти, 880-920об/мин вместо нормалните 780об/мин. При слизане в ниското започва да работи нормално 24-40% отворен при празен ход и нормално придвижване. Има ли наистина такава зависимост или се случва нещо друго и просто си внушавам връзка между атмосферното налягане и работата му ?
п.с. става въпрос за 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер ако има значение




Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Мнениеот PzKpfW » Чет 16 май 2019 22:52


При мен също когато е на голяма надморска височина оборотите на празен ход са повишени, но не съм гледал с компютъра какво прави EGR.

Иначе звучи логично при голяма височина, където има по-малко кислород в единица обем въздух колата да затваря EGR. Иначе има риск двигателя да се "задуши".

Какво имаш предвид еко софтуер?


Tedko
Мнения: 114
Регистриран на: Чет 30 ное 2017 17:32
Автомобил: VW Jetta 6
Двигател: CAYC 2011

Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Мнениеот Tedko » Чет 16 май 2019 23:05


При мен, 1.6tdi CAYC, 2011г., не съм забелязал такова нещо. Най-високо съм се качвал на 1650м.(Пампорово). С последният пре-дизелгейт софтуер съм - 9971 е за моят ECU.
Много вероятно е да има връзка с дизелгейт-ъпдейта, щом има такава закономерност от надморската височина. Но дори и така да е, лично аз обяснение нямам защо го прави.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 17 май 2019 8:25


Аз го гледам с елм327 в движение като софтуер ползвам torque pro и VAG dpf , затова го хващам когото прави, реално поведението на двигателя не е много по-различно. Все едно като при регенерация, но не баш, нещо средно между регенериране и нормална работа на ДВГ. ЕКО софтуер гледам, че наричат последния ъпдейт след дизелгейт. Аз го взех от Германия минал акцията и не съм го пипал, карам си го така. И аз клоня в посока разреден въздух и избягване на "задушаване" , звучи най-логично.


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Мнениеот zoovanka » Сря 22 май 2019 16:45


При мен CAYE 1,6 105Hp 2011,с оригиналният софтуер не забелязвам такива особености,най-високо съм се качвал на Юндола,но там не е показателно понеже беше зимата и може да е от подгрева.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6055
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.6tdi cayc 2011 - 105hp с еко софтуер - EGR и атмосферно налягане, каква е връзката ?

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 27 май 2019 15:25


Подгрева изисква по-високи обороти, но доста по-високи, както при регенерация (980об/мин), но пък при загрял ДВГ ел.подгрева се изключва и се ползва антифриза за подгряване. Освен , ако си спускал на принудителен празен ход и да си охладил ДВГ до степен да се е наложило да се пусне отново ел.отоплителя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 49 госта