Здравейте! Появи ми се някакъв стържещ звук от страната на ремъците. Има го само докато колата загре. Чувам го някъде около алтернатора.
https://www.youtube.com/watch?v=cSV6PxptYt4
Golf 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
- tdi fen
- Мнения: 4308
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Gol 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
трудно е така да се каже наскоро имах проблем с едната служебна звучеше по същия начин оказа се фрайлауф ролка на алтернатора
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Gol 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
Ремъците са на 90 000 км от предната смяна която беше извършена на 178 000 км. Мислех да ги покарам до 100 000, но ако се окаже че проблема е във ангренажния възел пада всичко на секундата.
Re: Gol 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
Ангренажа си заминава... отивай, преди да прескочи зъб.
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Gol 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
Потвърдено от 3 места - фрайлауф на алтернатора. Но така или иначе ремъците са ми на 90 000. Всичко ще се сменя с ново.
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Golf 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
Да ама като отидох на сервиз за алтернатори и там ме върнаха. Не е фрайлауфа. Много прилича на звука, за който говорят много колеги с двигатели това поколение. Шум от вакуумната помпа. Казват, че този шум го има и при съвсем нови коли. Даже попаднах на руска тема където човека е сменял помпата и след 15 000 тя пак се е разсвирила.А има и бюлетин от ФВ за този шум. Бил в рамките на нормалното.
With the engine cold, after starting the engine, a noise is perceived at idle from the front of the vehicle / engine compartment.
The complaint is often perceived in the form of grinding or scraping noise. The lower the engine temperature, the louder the noise.
Due to constructional limitations, the vacuum pump and its mechanical connection can cause noise. The operation of the vacuum pump (vacuum generation) is not affected in this context.
The noise is due to the constructive type and corresponds to the series level.
With the engine cold, after starting the engine, a noise is perceived at idle from the front of the vehicle / engine compartment.
The complaint is often perceived in the form of grinding or scraping noise. The lower the engine temperature, the louder the noise.
Due to constructional limitations, the vacuum pump and its mechanical connection can cause noise. The operation of the vacuum pump (vacuum generation) is not affected in this context.
The noise is due to the constructive type and corresponds to the series level.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Пон 09 яну 2023 18:14
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: AVG 2000
- Местоположение: Свищов
Re: Golf 7 1.6 TDI 110 hp стържещ звук докато колата загрее
Иначе ролката се проверява лесно.Бъркаш с тънка отвертка през корпуса на динамото и се опитваш да превъртиш перката,другия начин е някой да загаси двигателя,а ти да гледаш дали ротора спира веднага(следиш перката),ако няма инерция значи ролката не става.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта