пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tonikos
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 03 сеп 2013 20:39
Автомобил:
Двигател:

пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване

Мнениеот tonikos » Сря 09 окт 2019 22:56


Здравейте колеги! От няколко месеца притежавам пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. С код на мотора BMR. Имам следния проблем. Когато колата престои няколко часа първото палене е малко трудничко. След като ходих при всевъзможни майстори и диагностика колата не показва никакви грешки. След като за паля при евентуалния престои от около 5-6 часа и е доста трудно, чува се и някакъв стържещ шум откъм тандем помпата, няма загуба на гориво или течове, никакви сини пушеци и прочие. Колата е с премахнат ДПФ филтър от Full Throttile Motorsport в Пловдив. Изпушва доста черно обаче като я поизцедя. Казвам вс това да не и да има някаква връзка, но основния проблем е със запалването след престои,независимо топло или студено е времето! Прегледа ни са подгрев и те свещи и това са стойностите на дюзите.: - 0.42 на първи 1.14 на 2 ри - 0.24 на 3 ти и - 0.47 на 4 ти цилиндър... В маслото няма наличие на дизел




Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 116
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване

Мнениеот NathaN » Чет 10 окт 2019 19:48


На втори е тръгнала дюзата може да се кара, но желателно да се смени ами първо започни с опръстени на дюзите ако не се оправи при мен се оказа гарнитурата между тандем помпата и блока 12 лева една метална не знам при теб дали я има на мен на 3 места беше наранена и сутрин беше много мъка докато запали ето ти един мои клип какво беше положението https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt, dalgia-73, danakoplatec, Водния дух1 и 14 госта