пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
Здравейте колеги! От няколко месеца притежавам пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. С код на мотора BMR. Имам следния проблем. Когато колата престои няколко часа първото палене е малко трудничко. След като ходих при всевъзможни майстори и диагностика колата не показва никакви грешки. След като за паля при евентуалния престои от около 5-6 часа и е доста трудно, чува се и някакъв стържещ шум откъм тандем помпата, няма загуба на гориво или течове, никакви сини пушеци и прочие. Колата е с премахнат ДПФ филтър от Full Throttile Motorsport в Пловдив. Изпушва доста черно обаче като я поизцедя. Казвам вс това да не и да има някаква връзка, но основния проблем е със запалването след престои,независимо топло или студено е времето! Прегледа ни са подгрев и те свещи и това са стойностите на дюзите.: - 0.42 на първи 1.14 на 2 ри - 0.24 на 3 ти и - 0.47 на 4 ти цилиндър... В маслото няма наличие на дизел
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
На втори е тръгнала дюзата може да се кара, но желателно да се смени ами първо започни с опръстени на дюзите ако не се оправи при мен се оказа гарнитурата между тандем помпата и блока 12 лева една метална не знам при теб дали я има на мен на 3 места беше наранена и сутрин беше много мъка докато запали ето ти един мои клип какво беше положението https://www.youtube.com/watch?v=jEKVbvsFh84
- vladimir.dimitrov2
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2019 0:18
- Автомобил: Пасат Б6
- Двигател: BMR
Re: пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
Здравейте колеги - Собственик съм на същия модел Пасат като колегата 2.0 ТДИ BMR - 170, от месец и половина го имам и за сега 2 пъти ми прави тази мизерия, по принцип първото и палене сутрин е една идея по-трудно както описа колегата. А за споменатите от мене 2 пъти, давам малко инфо - вчера го направи за 2-ри път, карам 200 километра извън градско, спрях пред един хотел в който бяхме отседнали, след 1-2 часа след като бяхме отседнали слязох да взема багажа и видях че едната гума беше лошо застанала на бордюра и реших да я изместя, пробвам да паля и върти върти стартера, запали някъде към 10-12 секунди след като почна да върти, имаш чувството че няма гориво....
https://www.youtube.com/watch?v=gxLxtyCXAbc
Клипа не е мой, но това намерих в Youtube но е идентично с това което вече 2-пъти ми се случва и е много не приятно. С моя майстор дори 1-вия път я запалихме че мене ме беше страх да я мъча като не запали от първия път, той каза че не се сеща от какво е. Мисля да пробвам от това което казахте Вие - Гарнитура на Тандем помпата и О пръстени на дюзите. А иначе Дюзите не съм ги замервал не знам какво е положението там.
Ако може да ми кажете от кой дистрибутор да намеря О-Пръстени комплект и гарнитура за Тандем помпата ще съм благодарен
https://www.youtube.com/watch?v=gxLxtyCXAbc
Клипа не е мой, но това намерих в Youtube но е идентично с това което вече 2-пъти ми се случва и е много не приятно. С моя майстор дори 1-вия път я запалихме че мене ме беше страх да я мъча като не запали от първия път, той каза че не се сеща от какво е. Мисля да пробвам от това което казахте Вие - Гарнитура на Тандем помпата и О пръстени на дюзите. А иначе Дюзите не съм ги замервал не знам какво е положението там.
Ако може да ми кажете от кой дистрибутор да намеря О-Пръстени комплект и гарнитура за Тандем помпата ще съм благодарен
- baimitcan_74@abv.bg
- Мнения: 41
- Регистриран на: Чет 13 авг 2009 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: червен бряг
Re: пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
Здравей колега препоръчвам ти ДМ Ауто страхотни цени и отношение.
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
имам същия двигател но на Туран. И аз имах същите симптоми описани по-горе и ситуацията от двата клипа.Оказа се помпата в резервоара. При диагностика не дава грешки.
- vladimir.dimitrov2
- Мнения: 52
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2019 0:18
- Автомобил: Пасат Б6
- Двигател: BMR
Re: пасат Б6 2.0 ТДИ 170кс. BMR Проблем с запалване
Значи колеги проблема ми мен с паленето надявам се се оправи. Ето и малко инфо.
Горе съм описал и сложих един клип от Yputube който е идентичен на моя проблем - върти стартера 10-15 секунди и мн трудно палеше. В рамките на 2 месеца го направи 6-7 пъти. Общо взето го правеше когато си иска (най-често на топъл двигател).
Та снощи излизам да изчистя колата от първия сняг, отварям я паля и почвам да чистя и така 5 мин. както си чистя колата почна да заглъхва. Влизам вътре подавам газ колата даже и не реагира. След 5-10 секунди почна да губи все повече обороти и угасна и няма палене, човек ше каже горивото свърши.
Оставих колата заключих и се качих да чета. Сутринта слизам и се насочих директно към помпата в резервоара.
Ами тя се оказа, махна седалката отзад пускам на контакт но от там не се чуваше нищо, откачих маркуча който идва от резервоара към филтъра, пак на контакт - нафта не идва... Та днес я смених и за сега проблема се оправи.... Ше дам пак коментар след време нека я покарам още да видим, но си мисля че тя беше голямия проблем и беше запекла и спираше да работи когато пожелае.
Горе съм описал и сложих един клип от Yputube който е идентичен на моя проблем - върти стартера 10-15 секунди и мн трудно палеше. В рамките на 2 месеца го направи 6-7 пъти. Общо взето го правеше когато си иска (най-често на топъл двигател).
Та снощи излизам да изчистя колата от първия сняг, отварям я паля и почвам да чистя и така 5 мин. както си чистя колата почна да заглъхва. Влизам вътре подавам газ колата даже и не реагира. След 5-10 секунди почна да губи все повече обороти и угасна и няма палене, човек ше каже горивото свърши.
Оставих колата заключих и се качих да чета. Сутринта слизам и се насочих директно към помпата в резервоара.
Ами тя се оказа, махна седалката отзад пускам на контакт но от там не се чуваше нищо, откачих маркуча който идва от резервоара към филтъра, пак на контакт - нафта не идва... Та днес я смених и за сега проблема се оправи.... Ше дам пак коментар след време нека я покарам още да видим, но си мисля че тя беше голямия проблем и беше запекла и спираше да работи когато пожелае.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: drotomir, lubomir911 и 70 госта