Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
- SimeonHimchev
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 03 юни 2019 11:29
- Автомобил:
- Двигател:
Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Здравейте група,имам следния проблем с първото палене на колата. Сменил съм подгревни свещи,акумулатор,стартерът е рециклиран и не се оправя това палене. Ще съм много благодарен ако някой ме насочи къде да търся проблема,при следващите паления пали от раз колата. Прикачвам линк с клип,понеже не ми позволява да го кача тук- https://youtu.be/gmK1Wy1nuAs
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Стартерът ти върти много мудно и се чува някакво чукане. Къде го рециклираха? Ако трябва смени майстора. Виж и алтернатора как зарежда.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Виж на диагностика какво показва температурния датчик, както и центровката и цикловата порция на помпата.
Освен това май нещо не върти както трябва, а и звука е малко странен.
Освен това май нещо не върти както трябва, а и звука е малко странен.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Първата работа ти е да си провериш зацепването на ангренажният ремък дали е на белези. Второ, да провериш как е центровката, тя е от особено голямо значение за студеният старт.
Много странно работи. Чува се съскане все едно изпуска компресия. Огледай хубаво мотора за видими течове и от къде съска така.
Много странно работи. Чува се съскане все едно изпуска компресия. Огледай хубаво мотора за видими течове и от къде съска така.
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Здравейте. Ако може да съживя темата, че и аз си скъсах нервите. От както взех колата имам проблем с първия старт. Става дума точно за 1.9 AHF 2000 няма значение дали навън ще е +7-8С° или минусови температури. Започнахме като сменихме повдигачи. Центровката на мотора е по учебник, като тогава сменихме и ремъци, ролки, всички филтри + клапанче на горивния филтър. На следващия ден колата не запали на стартер въобще. Погледнах, че на стойката под ГНП имаше мазно и директно при небезизвестен майстор в Пловдив да ми смени уплътненията, обаче на следващия ден колата пак продължи да пали зле като пуши и се тресе на първи старт, а понякога ако я изгася пак и след 4-5 часа дори още повече върти. Проверени са и свещи, шината отгоре дали дава ток, температурен датчик, реле 109. Всичко е изправно и колата няма въздух по маркучите. Чудя се вече дали не е дала фира помпата или пък дюзи. То друго не остана. А за маховика(сменен е) + стартера е ревизиран и акумулатора е изправен. Дайте мнение по въпроса, че гледах много колеги са се захващали с това и все са ги продавали, а аз искам да разбера какво се случва и да я оправя. Междувременно ще държа в течение. Благодаря!
- samo_pechka
- Мнения: 8416
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
А на бутване и втора скорост, палва ли веднага?
Проверявана ли е колко е компресията ѝ?
Проверявана ли е колко е компресията ѝ?
- tdi fen
- Мнения: 4272
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Колегата е прав виж компресията
А свещите не разбрах нови ли са ?
А свещите не разбрах нови ли са ?
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
samo_pechka написа:А на бутване и втора скорост, палва ли веднага?
Проверявана ли е колко е компресията ѝ?
Компресията не е проверявана, поради причината, че съм правил мотора преди година, колата още преди това беше зле с паленето общо взето никой не може да я разбере. Но на скорост като я пуснах когато не запали, защото бях принуден, за да я закарам до майстора както пуснах съединителя веднага запали. И за другия колега свещите са нови. Но все пак ще проверя компресията тази седмица
- samo_pechka
- Мнения: 8416
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Ако пали веднага на скорост , а на стартер-не, въпреки, че всичко е наред, има един "феномен" за тази причина.
И тук конкретно не е причината в така наречния топъл старт, защото както разбрах е ревизирана отвсякъде.
Надали е и в компресията, въпреки, че принципно се пропуска масово при проблем с палене. Хубаво е обаче да се знае как е въобще кмпресията.
Пали ли на бутване от раз , а на стартер-много трудно ( при положение, че всичко е наред ) , някой във форума беше споменал за паразитен пик ( токове ) и съответно нарушаване в работата на компа ( ако не бъркам ), оттам много труден старт . Сега се мъча да открия темата и решението , засега без успех...
Дано ако някой се сеща за темата, да удари рамо...
И тук конкретно не е причината в така наречния топъл старт, защото както разбрах е ревизирана отвсякъде.
Надали е и в компресията, въпреки, че принципно се пропуска масово при проблем с палене. Хубаво е обаче да се знае как е въобще кмпресията.
Пали ли на бутване от раз , а на стартер-много трудно ( при положение, че всичко е наред ) , някой във форума беше споменал за паразитен пик ( токове ) и съответно нарушаване в работата на компа ( ако не бъркам ), оттам много труден старт . Сега се мъча да открия темата и решението , засега без успех...
Дано ако някой се сеща за темата, да удари рамо...
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Маховикът е сменен, но с двумасов, или с плътен? Ако трябва пак да се провери стартера, при друг майстор. За мен там някъде е причината. Печка, не съм чел за такъв проблем с комп
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7658
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Ако пали с бутане но не иска на стартер, вероятно проблемът е в клемиреда.
-
- VW експерт
- Мнения: 12817
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Е нали върти стартера бре? Как клеморед?
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Zdravko Zankov написа:Е нали върти стартера бре? Как клеморед?
Точно! Стартера си върти, но пали трудно. Трудното палене се изразява в доста въртене все едно докато подкачи гориво и после пуши на сурова нафта и се тресе до около 10-20 секунди. А няма никакъв въздух по това което виждам аз поне. Тази седмица ще се мери компресия, ще се уверим в подгряването на свещите като ги свалим и видим директно тяхната работа(отново) и ще експериментираме евентуално с друга помпа
А за маховика сменен е както е оригинално с двумасов, защото беше с твърд, но много тресеше, не знам колегите как карат така даже(колата я взех с твърдия мисля, че westlake беше, отвратителна работа). Та ще видим тази седмица с майстора какво ще направим. Все си мисля, че е нещо малко, но не пречи да пробваме да проверим и дюзи и ГНП в какво състояние са на стенда и да разберем. Така и така са наляти средства в колата и тепърва ще се вкарват, то не остана освен тези два компонента и да пробваме Ще пиша резултатите, за да може евентуално, ако се справим с проблема да съм полезен на някого
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Ако компресията е добре преди да правите гимнастиката с помпата се уверете, че центровката е добре, включително и на разпределителния вал и помпата също да не е на много голямо предварение, да не е и на закъснение и отедлно как е горивото, ако примерно на 2 мг. почне да пали по-добре има какви още настройки да се направят така, че да си останеш със старата помпа. Играл съм то този филм на кола, която на температури под 0 градуса нямаше палене. След центровки и настройки почна да пали от раз даже не съм мерил компресия, но съм имал случай, когато нищо не помагаше, когато няма компресия примерно от криви биели.
-
- Мнения: 881
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Компресията може да се измери по най елементарния начин.Оставя колата на първа скорост без ръчна и на равното започва да я бута от зад с лашкане ако успее да я забута метър сам значи компресията я няма.Според мен колегата трябва да сподели какъв е тди тайминга и милиграмите на празен ход както както и да се види какво показва температурния датчик,клапан че задължително и на входящата и на изходящата нафта също да огледа и датчика за колянов вал особено за протрито или оголени кабелчета по пътя му към буксата.