Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
- СтефанНиколов
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Здравейте.Заиграх се с колата защото имаше проблем с паленето и след настройката вече пали без проблем.Настройката се състоеше от въртене на ГНП чрез vagcom първоначално изобщо не беше в граници беше 0 след настройката паленето е ОК вървежа е добър за разхода не знам не се кара много колата. Прикачвам снимки и моля ако имам грешка някъде ме поправете.Благодаря
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7651
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Изглежда добре. Ако изместиш мако центровката към синята линия ще стане по-тиха.
- СтефанНиколов
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Реглажа или по точно тайминга го взех от тази графика на официалния сайт.дали така е добре смисъл милиграми и прочие?има ли смисъл да го пипам повече?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Добре е......но все пак,ако ти се занимава,може да я направиш както ти каза колегата-на синята линия
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Не пипай повече нищо... Това е най правилното изгаряне - малко преди горна мъртва точка...
- СтефанНиколов
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 19:42
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
ок благодаря на всички за помощта.
Re: Настройка на ГНП golf 4 1.9 tdi 90 hp AGR
здр.те колеги от седмица време ви чета, и всеки казва различно! незнам как да постъпя с моят проблем?! колата мие голф 4 1.9 тди 90 к.с AGR на 1ва и 2ра подавам каз оборотите се вдигат но колата сие на едно място няма дръпка! на 3та с около 1500-1600 оборота вече се дърпа мн.добре, трябвали да променя нещо в настройките какво и на кой канал става от VCDS ще ви бъда мн.благодарен ако някой който разбира ми помогне в тази ситоация.
пропуснах да кажа че при потегляне с малко повече каз при отнемане на кракут от педала на газта и усещам едно претърсване на мотора!!! на какво се дължи това.
пропуснах да кажа че при потегляне с малко повече каз при отнемане на кракут от педала на газта и усещам едно претърсване на мотора!!! на какво се дължи това.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Да не би да боксуват гумите колега. Има един такъв момент в който като е хлъзгаво и на малките предавки преплъзват гумите и няма усещане за дръпка. Тогава и тракшъна ще премигва.
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
не колата потегля но нее това което беше преди сега е мн. бавна на 1ва и 2ра след това нее така,но при отнемане на кракът от газта и се получава едно претътсване на мотора.
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Направи лог да се видят стойностите на дебитомера.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Логът се прави в движение с пълна газ. Прочети как става има много писано.
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Колега, дизеловия двигател е ALH 90, ASV 110, AHF 110. Ако имаш в предвид първите два, на група 000 втори прозорец трябва да показва 50-52 и ще доде на синята линия освен това тези неща се правят на пълно загрял мотор /74гр/ при теб. Има писано много за тези неща потърси.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110
Колега това с тайминга е много относително. Ако темп. на горивото е по-висока таймингът ще е по-малко от 50 и пак ще е на синята линия. Много колеги съветват центровката да отговаря на исканото на компа което е много добър вариант, но на тези двигатели аз винаги съм правил центровката да е около 2 градуса и авансатора 2,8% и колата пали и работи перфектно. Освен това с такава центровка на 1Z без катализатор и затапен ЕГР на прегледа казват, че вредните емисий са доста под нормата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта