Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
СтефанНиколов
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 19:42
Автомобил:
Двигател:

Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот СтефанНиколов » Нед 29 дек 2019 17:43


Здравейте.Заиграх се с колата защото имаше проблем с паленето и след настройката вече пали без проблем.Настройката се състоеше от въртене на ГНП чрез vagcom първоначално изобщо не беше в граници беше 0 след настройката паленето е ОК вървежа е добър за разхода не знам не се кара много колата. Прикачвам снимки и моля ако имам грешка някъде ме поправете.Благодаря :love.vwclub
1.jpg
1.jpg
Прикачени файлове
3.jpg
2.jpg
4.jpg




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7651
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот goppa » Нед 29 дек 2019 20:39


Изглежда добре. Ако изместиш мако центровката към синята линия ще стане по-тиха.


Потребителски аватар
СтефанНиколов
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 19:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот СтефанНиколов » Нед 29 дек 2019 22:42


11.png
Реглажа или по точно тайминга го взех от тази графика на официалния сайт.дали така е добре смисъл милиграми и прочие?има ли смисъл да го пипам повече?


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот vlado_tonev » Пон 30 дек 2019 0:35


Добре е......но все пак,ако ти се занимава,може да я направиш както ти каза колегата-на синята линия :th_up


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот dani_94 » Пон 30 дек 2019 6:35


Не пипай повече нищо... Това е най правилното изгаряне - малко преди горна мъртва точка...


Потребителски аватар
СтефанНиколов
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 17 сеп 2018 19:42
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот СтефанНиколов » Пон 30 дек 2019 22:53


ок благодаря на всички за помощта.


gamao3885
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 яну 2020 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на ГНП golf 4 1.9 tdi 90 hp AGR

Мнениеот gamao3885 » Вто 14 яну 2020 14:12


здр.те колеги от седмица време ви чета, и всеки казва различно! незнам как да постъпя с моят проблем?! колата мие голф 4 1.9 тди 90 к.с AGR на 1ва и 2ра подавам каз оборотите се вдигат но колата сие на едно място няма дръпка! на 3та с около 1500-1600 оборота вече се дърпа мн.добре, трябвали да променя нещо в настройките какво и на кой канал става от VCDS ще ви бъда мн.благодарен ако някой който разбира ми помогне в тази ситоация.
IMG_20200114_130514.jpg


пропуснах да кажа че при потегляне с малко повече каз при отнемане на кракут от педала на газта и усещам едно претърсване на мотора!!! на какво се дължи това.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 14 яну 2020 18:55


Да не би да боксуват гумите колега. Има един такъв момент в който като е хлъзгаво и на малките предавки преплъзват гумите и няма усещане за дръпка. Тогава и тракшъна ще премигва.


gamao3885
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 яну 2020 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот gamao3885 » Вто 14 яну 2020 22:49


не колата потегля но нее това което беше преди сега е мн. бавна на 1ва и 2ра след това нее така,но при отнемане на кракът от газта и се получава едно претътсване на мотора.


Потребителски аватар
nikolay_ss
Мнения: 1011
Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
Автомобил: Touareg 7P6
Двигател:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот nikolay_ss » Сря 15 яну 2020 11:28


Направи лог да се видят стойностите на дебитомера.


gamao3885
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 07 яну 2020 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на ГНП golf 4 1.9 tdi 90 hp AGR

Мнениеот gamao3885 » Сря 15 яну 2020 19:11


IMG_20200115_130311.jpg
IMG_20200115_130445.jpg


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 15 яну 2020 22:22


Логът се прави в движение с пълна газ. Прочети как става има много писано.


Hristo+
Мнения: 41
Регистриран на: Сря 18 фев 2015 15:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот Hristo+ » Пон 20 яну 2020 16:32


Колега, дизеловия двигател е ALH 90, ASV 110, AHF 110. Ако имаш в предвид първите два, на група 000 втори прозорец трябва да показва 50-52 и ще доде на синята линия освен това тези неща се правят на пълно загрял мотор /74гр/ при теб. Има писано много за тези неща потърси.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Настройка на ГНП и дюзи MK4 AHL 110

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пет 24 яну 2020 22:17


Колега това с тайминга е много относително. Ако темп. на горивото е по-висока таймингът ще е по-малко от 50 и пак ще е на синята линия. Много колеги съветват центровката да отговаря на исканото на компа което е много добър вариант, но на тези двигатели аз винаги съм правил центровката да е около 2 градуса и авансатора 2,8% и колата пали и работи перфектно. Освен това с такава центровка на 1Z без катализатор и затапен ЕГР на прегледа казват, че вредните емисий са доста под нормата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта