Голф 4 110к авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
plamen.gerasimov.9
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 17 дек 2019 20:08
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 110к авариен режим

Мнениеот plamen.gerasimov.9 » Пон 06 яну 2020 21:05


Здравейте появи се следния проблем. При нормално каране нямаше нищо и след предприемане на изпреварване колата вървеше до 140км след това заби на 140 и 3000 оборота. След това на която и да е скорост не искаше да върви все едно няма турбина. След спиране и изчакване малко я изгасих запалих наново и всичко си беше нормално. Вървеше както трябва и набираше нормално като преди. Колата е с ремап и сменян кулер от 131кс. Въпроса ми е от какво може да е този авариен режим в който влиза според мен.




Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Голф 4 110к авариен режим

Мнениеот stefarata » Пон 06 яну 2020 21:29


Зацапана геометрия


plamen.gerasimov.9
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 17 дек 2019 20:08
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Re: Голф 4 110к авариен режим

Мнениеот plamen.gerasimov.9 » Пон 06 яну 2020 21:32


stefarata написа:Зацапана геометрия
И на мен така ми казаха че може да е от геометрията защото при набиране претриса и малко след това се оправя и не се усеща повече

Последна промяна от IvanMan на Пон 06 яну 2020 21:35, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта