И така колеги пореден проблем с колата 1,9 тди BLS 2007 г. Проблема започна с мигане на лампа за подгрев, продължих да пътувам (пробвах да гася и запаля без резултат). След около 100 км светна и чека. Тогава загуби мощност и започна да пуши и буквално спря, направи го няколко пъти (има ДПФ). След няколко гасенета спря да мига лампата за подгрев и започна пак да върви, чека остана да свети, минах 250 км. Изтрихме грешките и почистих ЕГР. За сега върви. Изчетохме следните грешки;
3 Faults Found:
001027 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 82
Mileage: 210111 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:57:38
Freeze Frame:
RPM: 1134 /min
Speed: 15.0 km/h
Duty Cycle: 0.0 %
Voltage: 13.91 V
Mass Air / Rev.: 285.0 mg/str
Duty Cycle: 50.6 %
Bin. Bits: 00000000
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 2
Mileage: 211289 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:25:22
Freeze Frame:
RPM: 2352 /min
Speed: 84.0 km/h
Load: 58.0 %
Voltage: 14.29 V
Bin. Bits: 00001000
Absolute Pres.: 1764.6 mbar
Absolute Pres.: 1040.4 mbar
000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal
P0101 - 000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 211469 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 06:51:15
Freeze Frame:
RPM: 1470 /min
Speed: 68.0 km/h
Temperature: -2.7°C
Absolute Pres.: 1040.4 mbar
Mass Flow: 12.80 g/s
(no units): 1.70
Temperature: 77.4°C
Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Какво ти е питането? Не можеш да преведеш грешките ли?
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Предполагам че първата грешка е причина за следващите. Не ми се вярва три елемента да са излезли от строя. Къде да проверя състоянието на дпф. Някакви насоки къде да търся проблема.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
втората и третата грешка не са вследствие първата, още повече че са записани при различен километраж.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Всъщност първата грешка се появи преди месец, светна няколко пъти и се самооправи. От тогава не е чистена но не е имало и проблем. Сега започна да свети и по късно светна и чека след около 100 км.
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Ами трябва да видиш коя грешка остава след изтриване. Ако се трият всичките и после светне чека, пак се гледа какво е записал компа и там се търси проблема.
Щом казваш че EGR-a е добре, значи проблема е или с актуатора на турбото или с дебитомера.
Щом казваш че EGR-a е добре, значи проблема е или с актуатора на турбото или с дебитомера.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Egr вчера го изчистих изтрих и грешките който качих по горе. Карах 10 км за сега всичко е нормално. Утре ще пътува 60 км ще видим. Благодаря.
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 22:41
- Автомобил: Vw Passat B6
- Двигател: 1.9 TDI- BLS- 2008
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Имах подобен проблем преди години. Две от грешките бяха като твоите.
Бяхме няколко дни на почивка, не карах колата за този период и като си тръгнахме, по пътя колата ми влезе в авариен режим няколко пъти.
При мен се оказа прегризано (буквално) маркуче на вакуум-а от мишка или плъх. Това маркуче, което излиза от капака на клапаните. Като ускорявах, в момента, в който турбото "тръгва", се губеше вакуума от дупката в маркучето, оттам няма какво да управлява клапана на турбото и колата влизаше в авариен режим. Това ти е грешка: "Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached"... В следствие загуба на вакуум е възможно да са и другите записани грешки.
Та, моето мнение е да се премери с вакуумметър вакуум-а в системата дали не се губи от някъде.
Успех.
Бяхме няколко дни на почивка, не карах колата за този период и като си тръгнахме, по пътя колата ми влезе в авариен режим няколко пъти.
При мен се оказа прегризано (буквално) маркуче на вакуум-а от мишка или плъх. Това маркуче, което излиза от капака на клапаните. Като ускорявах, в момента, в който турбото "тръгва", се губеше вакуума от дупката в маркучето, оттам няма какво да управлява клапана на турбото и колата влизаше в авариен режим. Това ти е грешка: "Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached"... В следствие загуба на вакуум е възможно да са и другите записани грешки.
Та, моето мнение е да се премери с вакуумметър вакуум-а в системата дали не се губи от някъде.
Успех.
- fena_vd
- Мнения: 329
- Регистриран на: Съб 03 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
От тогава минах около 1000 км, никакви проблеми, все едно нищо не е било. Утре ще разгледам вакуумите.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Съб 21 ное 2015 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
При ,,разглеждане" на вакумите е добре да се ползва вакумпомпа. При тестове с нея не остават въпроси.
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Здравейте колеги. Въпрос относно сеат алтеа 1.9тд 2009 ,мотор BLS 105кс с DPF .Преди някоко седмици се наложи да сменя турбо компресора.Едновремено с това беше изпран филтъра за твърди частици,почистен ЕГР клапана интеркулера,сменени всички ремъци,ролки и масла.Подмених турбокомпресорсора с рециклиран.Всичко беше наред и колата вървеше прекрасно докато преди няколко дни не влезе в лимп мод с грешка P0299 докато беше студена.Проверени са всички вакумни маркучи и клапани и не открих проблем.След като загрее двигателя до работна температура и рестартиране колата върви нормално.Не влиза в авариен режим,има мощност и работи добре.Палих, гасих настъпвах я до краен предел ...проблем няма.На другата сутрин запалих ,подгрях двигателя няколко минути ,тръгнах и при рязко ускорение отново влезе в режим.Продължих да карам до пълно загряване на мотора, рестартирах и се оправи. И така всяка сутрин.Някъкви идеи или насоки биха ми били от полза.Благодаря.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Грешката е много комплексна и означава много работи.Ниско налягане в компресора,на първо време огледай целия турбо път от турбото до всмукателните тръби за пробив.Накарай някой да даде газ и ти от долу опипай маркучите и тръбите дали духа, особено внимание обърни на маркуча който излиза от турбината,ако всичко е здраво направи лог в движение на трети десети и единаести канал.
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Току що се връщам от сервиза .Оставих колата там защото докато я закарам до там загрява на 90 градуса и не набива никакви грешки.Върви прекрасно без проблеми.Истине ли започва да влиза в режим и така докато загрее отново до 90.Всики връзки ,тръби и мъркучета ги провериха момчетата и не откриват проблема.Надявам се утре на студено да могат да я закъчат за диагностика и да могат с по голяма подробност да хванат нещо.Нямам никаква идея каква е връзката между температурата и описания проблем...!!!
Re: Пасат б6 1,9 тди 2007г. мига лампа за подгряване светнаа чек
Проблема излезе от трипътния вакум клапън мисля че N75 се казва .Уж здрав държи вакум,но на живи данни при рязко подаване на газ има забавяне при отваряне и това е достатъчно да жкара компа в режим.Като се постопли явно се раздвижва . Това е.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта