Проблема е оправен и колата пали без проблеми.
Проблема се оказа разбито водещо зъбно колело (ринг) на коляновия вал (снимка 1) и от там центровката, както някои вече предположиха. Сменени са зъбното колело и болта (Febi). За щастие проблема не е засегнал други компоненти по двигателя.
За болта нямам такава инфомрация колега тъй като не съм я човъркал аз. Колата е 1998г и да не забравяме че е вече на 400 000+ км и до сега тази част не е пипана .
Прикачвам снимки от двигателя правени преди 3-4 години, ако могат да са полезни с нещо.
Passat B5 1998 AFN - не пали, няма грешки в vag com РЕШЕНО !
- martin.bechev
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 13 дек 2015 18:33
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: Враца
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1998 AFN - не пали, няма грешки в vag com РЕШЕНО !
По челото на вала нямаше ли поражения? Виж демпферната шайба как се върти. Не трябва да бие .
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1998 AFN - не пали, няма грешки в vag com РЕШЕНО !
Не се вижда много добре, но май е от модела с пъпката .
Да, не трябва да бие, в противен случай пак ще стане беля.
Да, не трябва да бие, в противен случай пак ще стане беля.
- martin.bechev
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 13 дек 2015 18:33
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 1998 AFN - не пали, няма грешки в vag com РЕШЕНО !
Няма нищо по вала и за сега шайбата не бие, ще видим след неколко 'Виж кво прай на 2-ра' как е
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта