Привет
Може ли да ми разчитете какво е състоянието на дебитомера и турбината?
Колата е шкода октавия с 1.9tdi-ASV.
https://drive.google.com/file/d/1aoBY_U ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1-U5uez ... xVBup/view
https://drive.google.com/file/d/1XSsQy2 ... 1QNcq/view
Лог на турбото от днеска https://drive.google.com/file/d/1Ebb51j ... sp=sharing
Колата е със затапен ЕГР от преди 90хил.километра и сега за първи път й правя лог файлове с адаптация на 3канал 33768. В повечето време е карана със скъпата нафта.
Предварително, благодаря!
Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Последна промяна от strazhara на Съб 17 фев 2018 18:29, променено общо 6 пъти.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Мнения за логове на дебитомер и турбина
Днеска размених H75(отворен и почистен) и H18 и данните са следните:
https://drive.google.com/file/d/1O-lwl0 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1qAEvUn ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/13QkGkN ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1XZgJQ0 ... sp=sharing
По късно през деня пуснах ЕГР клапана да работи и направих следните логове:
https://drive.google.com/file/d/17RMUTJ ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/18qg6bN ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/19i4rQR ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/177CZCY ... sp=sharing
Не съм специалист, но ми прави впечатление, че в един момент дебитомера намаля числената стойност и турбината надува повече в по-високите обороти, а в ниските пък за момент пропада, това дали е от неизправен дебитомер.
Тези стойности не са ми е ясни защо стигат до максимум и какво точно озанчават D,cycle MAP v,45-95% ?
Актуатора го задействах на basic 11 канал и като го наблюдавах имаше ход около 10мм и се движеше без проблеми.
Колата не е влизала в сервизен режим до сега.
https://drive.google.com/file/d/1O-lwl0 ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1qAEvUn ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/13QkGkN ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1XZgJQ0 ... sp=sharing
По късно през деня пуснах ЕГР клапана да работи и направих следните логове:
https://drive.google.com/file/d/17RMUTJ ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/18qg6bN ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/19i4rQR ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/177CZCY ... sp=sharing
Не съм специалист, но ми прави впечатление, че в един момент дебитомера намаля числената стойност и турбината надува повече в по-високите обороти, а в ниските пък за момент пропада, това дали е от неизправен дебитомер.
Тези стойности не са ми е ясни защо стигат до максимум и какво точно озанчават D,cycle MAP v,45-95% ?
Актуатора го задействах на basic 11 канал и като го наблюдавах имаше ход около 10мм и се движеше без проблеми.
Колата не е влизала в сервизен режим до сега.
- Ingolstatd
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:30
- Автомобил: Vw Bora
- Двигател: ATD
- Местоположение: София
Re: Мнения за логове на дебитомер и турбина
И при мен след рециклиране на турбина, след изевстно време почна да пренадува но не влиза в авариен режим. И аз като теб имам съмнения в дебитомера и клапан N75 не съм правил Log, но мисля скоро време да направя и аз. Иначе определено турбината ти пренадува и ако съдя по този клип https://www.youtube.com/watch?v=fUFpjDYPpQM мисля, че дебитомера ти би трябвало да е ок, но нека се изкаже и някой по разбиращ.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Турбото пренадува малко, може би заради геометрията. Разтрий я хубаво на магистрала, ама поне 20-30км, и направи пак лог. Едва ли е от дебитомера. С чип е според мен.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Здравейте
Колата си е 1.9тди ASV 110к.с. без чипове, но за съжаление я карам много пенсионерски или казано възможно най-икономично. Купих я с пълна история на километрите и сервизна книжка и пълна документация за сервизи и технически прегледи, но не знам дали е чипосана. Как да разбера дали е такава?
Какво ще каже хубаво на колко високи обороти, че те тези нащи магистрали ако караш според законите то повече от 3000 оборота неможеш да дигаш.
Колата си е 1.9тди ASV 110к.с. без чипове, но за съжаление я карам много пенсионерски или казано възможно най-икономично. Купих я с пълна история на километрите и сервизна книжка и пълна документация за сервизи и технически прегледи, но не знам дали е чипосана. Как да разбера дали е такава?
Какво ще каже хубаво на колко високи обороти, че те тези нащи магистрали ако караш според законите то повече от 3000 оборота неможеш да дигаш.
Последна промяна от strazhara на Съб 17 фев 2018 21:50, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
На четвърта с 3000-3500, за да не се пребиеш на пета. 1.04 ти е исканото налягане, при заводско 0.95. Не вярвам да не е пипана. И не е добре за турбото да я караш пенсионерската. Поне веднъж месечно я настъпвай.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Какво ще кажете за тази идея?
https://www.youtube.com/watch?v=56oIU-sF7d0
viewtopic.php?t=461638
препарат: https://www.ebag.bg/preparat-za-pochist ... 0-ml/14013
https://www.youtube.com/watch?v=56oIU-sF7d0
viewtopic.php?t=461638
препарат: https://www.ebag.bg/preparat-za-pochist ... 0-ml/14013
Последна промяна от strazhara на Съб 17 фев 2018 22:28, променено общо 1 път.
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Пробвай, има тема във форума за почистване със спрей за фурни.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7676
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
За чистенето на геометрия със спрей за фурни има доста голяма тема. :)
viewtopic.php?f=24&t=461638
viewtopic.php?f=24&t=461638
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Може ли някой да ми разясни трите полета на 8 канал, какво означават и с кои датчици се постига това?
Днеска напълних на два пъти през половин час турбото с пяна от Кауфланд. Следобед сглобявам и ще тествам пък да видим дали има разлика.
Днеска напълних на два пъти през половин час турбото с пяна от Кауфланд. Следобед сглобявам и ще тествам пък да видим дали има разлика.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Здравейте
Ето каква я свърших: След като почистих и сглобих пуснах и ЕГР клапана, карах на околовръстното на 4предавка 4200-4500оборота в продължение на 12км и при последния баир заби муцуна. Изгасих и пак газ, но повече не ми го е правила при следващите тестове.
Но все пак аз с такива обороти не карам колата, най-много с 2500-3000 и то на 5предавка.
В къщи на място откачих Дебитомера и освен че спря да отчита на 3-канал и записа грешка, друго не усетих.
Гледам на логовете, че в промеждутака от1600 - 1700 има едно пропадане на дебитомера и после пак започва да вдига. След 3200 - 4200 гледам пак намаля стойностите макар, че исканите са по-малко и чак към края се изравняват.
Дали има нещо нередно в този дебитомер?
Ето каква я свърших: След като почистих и сглобих пуснах и ЕГР клапана, карах на околовръстното на 4предавка 4200-4500оборота в продължение на 12км и при последния баир заби муцуна. Изгасих и пак газ, но повече не ми го е правила при следващите тестове.
Но все пак аз с такива обороти не карам колата, най-много с 2500-3000 и то на 5предавка.
В къщи на място откачих Дебитомера и освен че спря да отчита на 3-канал и записа грешка, друго не усетих.
Гледам на логовете, че в промеждутака от1600 - 1700 има едно пропадане на дебитомера и после пак започва да вдига. След 3200 - 4200 гледам пак намаля стойностите макар, че исканите са по-малко и чак към края се изравняват.
Дали има нещо нередно в този дебитомер?
- vanesto
- Мнения: 6177
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Не е задължително да я караш така постоянно. Вероятно се е поочистила, щом не забива повече, ама трябва редовно да го правиш, или със спрея.
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 19:47
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ASV-110 кс
- Местоположение: Montana
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
Аз никога не я карам така, а около 2000 оборота по главните пътища и по магистрала 2500-3000 оборота. Откакто я имам, вече 90хил. километра за първи път дигам такива високи обороти(3500-4500) и може би в следствие на това, че я карам с ниски обороти са се получели тези проблеми. Направих един лог заедно с трите канала 3,10и11 но стана много на много големи порядъка между данните. Там гледам пак стига до 1,2 - 1.3 налягане, а D,cycle MAP до 94%.
- nikolay_ss
- Мнения: 1015
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Октавия 2002г 1,9TDI -ASV 110к.с. мнения за логове на дебитомер и турбина
vanesto написа:На четвърта с 3000-3500, за да не се пребиеш на пета. 1.04 ти е исканото налягане, при заводско 0.95. Не вярвам да не е пипана. И не е добре за турбото да я караш пенсионерската. Поне веднъж месечно я настъпвай.
ASV е на 1.05 заводско, AHF е на 0.95.
Не съм гледал логовете, но ако е 1.05 значи си е сток, поне от към налягане на турбината.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта