въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
Здравейте колеги.Наскоро си сменях ангренажния ремък и си направих синхронизацията на вала на 0 (защото до сега карах със стария ремък на доверие и синхронизацията беше на +1.7) прави ми впечатление че от както я направих на 0 всякаж взе да ми гори повече и започна леко да тресе на ниски обороти (изключена от скорост) както и мистериозно показателите на четвърта дюза скочиха от 0.4 на 0.7.Не мога да си обясня дали това е случайно или факта че промених синхронизацията на вала от 1.7 на 0 (уж за добро) е оказала негативен ефект.Подчертавам че ремъка го зацепих перфектно със специален инструмент и там всичко е точно.
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
Когато се занимавах с помпа-дюза , синхронизацията винаги я правех в “минус” , тогава колата се усещаше по отзивчива . Дюзите също ги регулирах извън предписанията на 220 градуса , но това е друга тема .
Та самата синхронизация вярно , че е пипкава , ама не е нещо сложно . Можеш да пробваш различни варианти и да видиш как е . Залагам 50 стинки , че на минус 1 ще е по-добре
Та самата синхронизация вярно , че е пипкава , ама не е нещо сложно . Можеш да пробваш различни варианти и да видиш как е . Залагам 50 стинки , че на минус 1 ще е по-добре
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
Добре ще пробвам на -1 и ще пиша как е, колкото до дюзите хич не ми се разправя защото последния път когато ги регулирах сложиш нова гарнитура и протече на секундата и се принудих да сложа старата с силикон по нея а чистенето му е отврат особено в областта на баирите от двете страни на вала.
- inspektora
- Мнения: 362
- Регистриран на: Пон 19 яну 2015 21:22
- Автомобил: Honda CR-V
- Двигател: i_ctdi N22A2 2008
- Местоположение: Варна
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
На 1,9 BXE най-добре вървеше колата на +1,5 до +2. Работеше малко по-твърдо, но дърпаше брутално. Правил съм я на 0 и на - , но тогава се спъваше и вдигаше леко реалния разход.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
Направих я на -1.1 -1.7 стойност точно -1 няма как да се постигне винаги варира освен когато е на 0 тогава стои закована пробвах 20 пъти сигурно(пък и преди когато беше на + варираше +1.7 +2.2) както и да е покарах 20км в града и разлика в разхода (за сега) не намирам като студена пак си тресе една идея повече но като загрее всякаш утихва тресенето и високата стойност на четвърта дюза падна от 0.7 0.8 на 0.3 0.4 ще видя как ще се държи и ще мисля за евентуални корекции.
- Danny boy
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
Колкото повече в +по-пъргава в ниските, по-нестабилна работа на празен ход и по-ниска максимална скорост. Колкото повече в минус, по-стабилна работа на празен ход, пи-мудна в ниските и по-висока максимална скорост.
Златната среда 0.…...+0.6 за всички диапазони.
Тези корекции, които ги гледаш са ала бала.
Ако искаш да ти е по-пъргава и приятна за в града правиш в +.
Ако караш на магистрала -.
Златната среда 0.…...+0.6 за всички диапазони.
Тези корекции, които ги гледаш са ала бала.
Ако искаш да ти е по-пъргава и приятна за в града правиш в +.
Ако караш на магистрала -.
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:12
- Автомобил: Пасат
- Двигател: AVF 2003г
- Местоположение: софия
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
А колко ти е разхода на празен ход ?
При мен след смяна на ремък и центровка на 0 гр от 0.6 се качи на 0.9 налож се промяна на центровката но не помня в + или -
Преди смяната не знам как е била центровката.
При мен след смяна на ремък и центровка на 0 гр от 0.6 се качи на 0.9 налож се промяна на центровката но не помня в + или -
Преди смяната не знам как е била центровката.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
В същност сега от както преместих синхронизацията на -1.7 не знам но преди като беше на+1.7 разхода беше 0.6-0.7 така го редуваше, лошото е че борда като цяло ми е объркан( и няма оправия пробвал съм на 17ти канал да го оправя но там излиза че е наред)в смисъл вместо да покаже 5.5/100 примерно показва 17.6км/L тоест 100:17.6=5.5 а когато работи на място показва последния разход примерно 12.5км/L демек 8/100 примерно.Ще видя тия дни колко е с Ваг Ком.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: въпрос за синхронизация на вала на 1.9ПД 130 кс АVF
За съжаление на -1.1 -1.7 разхода се вдигна и взе да ми гори 8.5/100 (за справка преди пак в зимни условия гореше около 8/100) вярно колата поутихна малко.Днес я закачих на Ваг Ком и видях на 15-ти канал разход 0.8 на час милиграмите бяха на 7 което е доста (за справка преди при синхронизация+1.1 +1.7 разхода беше 0.6 на час а милиграмите бяха 5.2-5.5) затова реших отново да я върна на + и я направих на+1.7 +2.2 и веднага разхода на 15-ти канал падна на 0.6 а милиграмите на 5.7-6.0 разлика в тресенето не виждам.За сега ще я оставя така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration, nikidimow и 189 госта