Здравейте колеги,
Имам Кодиак 2.0 Тди 190 кс какъвто мотор има на много Wv и не мога да намеря някой в Шкода форума с с подобен проблем.
Става въпрос за лош студен старт. При първо палене на студено колата върти повече от колкото е нормално и след като запали ,после си пали от раз.
Когато дам на контакт 3,4 сек пали веднага, но ако настина копчето директно да пали върти повече.
На 130 хилкм е
Акумулаторът, подгревните свещи и датчика за горивото са нови, но проблема не се оправя.
Има ли някой с подобен проблем и евентуално решение на него?
Благодаря !
Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7657
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Ами или не е херметична горивната система , и и трябва въртене за да се обезвъздуши. Или акумулатора е слаб и не може да развърти добре мотора докато греят свещите.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
А като върти стартера имаш ли усещане за добър акумулатор,колата върти енергично или трудно ,диагностика правена ли е ?Горивен филтър кога е сменян ?
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Преди въртеше по-трудно и смених акумулатора. От тогава пали 1 идея по-бързо ,но пак върти повече от колкото трябва. Сложих 68 Ah 680A Varta какъвто беше оригиналния. Горивния филтър е сменян преди 30 хил км някъде. Диагностика е правена и не показва грешки грешки.
Колата беше 3 Дена във WV в Мюнхен не намериха нищо. Гледаха помпата дали работи като хората , за други грешки всичко било ок, но комичното е че въпреки всичко не пали както трябва..
Колата беше 3 Дена във WV в Мюнхен не намериха нищо. Гледаха помпата дали работи като хората , за други грешки всичко било ок, но комичното е че въпреки всичко не пали както трябва..
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Доколкото разбирам искаш докато натиснеш бутона и веднага да запали след като е престояла и е студена ?В последствие няма проблеми ,след като е загряла колата и си пали от раз без нужда от подгрев .Принципно подгревните свещи работят при определена ниска температура ,има заложен алгоритъм в софтуера на колата ......при топло време не се включват .Ако стартера върти мъчно може да има нужда от сваляне и смазване на втулките му ,смени си и горивния филтър -30 хил км са доста ,дори за германската нафта .
- tdi fen
- Мнения: 4256
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Имам същия проблем с едно рено акумулатор е нов обслужено всичко проверено ,но след престой до следващия ден пали трудно,ако престои два дни още по трудно засега е набеден стартера,които може да е само за почистване и смазване
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Да, като натисна бутона би трябвало за след 1,2 въртенета на стартера да запали,а не нея и трябва двойно повече. Горивния филтър смятам да го сменям да. Стартера върти добре не е муден.
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Аз имах същия проблем на Пасат 2.0 тди. Оказа се релето за подгревните свещи.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Коя година е шкодата? Ево мотор ли е? Ако няма записани грешки,датчика на рейла се сменя с модифициран и пали от раз.Проверете по шаси,има информация .
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
2017 г е. 2.0 тди 190 кс е Мотора незнам дали е Ево.
Има някакви записани грешки , нищо актуално.
Няква помпа за Автифриза дефектна , и изгоряла свещ ,но те са сменени и вероятно не са изтрити.
Сменен е и сензора за впръскване на гориво.
Какъв е тоя датчик на рейла ?
Има някакви записани грешки , нищо актуално.
Няква помпа за Автифриза дефектна , и изгоряла свещ ,но те са сменени и вероятно не са изтрити.
Сменен е и сензора за впръскване на гориво.
Какъв е тоя датчик на рейла ?
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
190 коня не е Evo.
Ако е от първите кодияци - вероятно има същият проблем какъвто имат и пасатите. Сменя се клапана и актуатора на VVT системата.
Ако е от първите кодияци - вероятно има същият проблем какъвто имат и пасатите. Сменя се клапана и актуатора на VVT системата.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Кодиак 2.0 Тди 190 кс Лош студен старт
Не,сменете датчика на рейла с модифициран.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта