Здравейте, колеги,
Искам да задам конкретен въпрос към запознатите, относно физическото запушване на ЕГР клапана при Сеат леон 1,9 ТДИ 90 коня мотор.
В момента колата е с ремап и софтуерно премахнат ЕГР (след измерването на диното, колата засече 130 коня, предвид че още на първото замерване измери 99 а не 90, както е по документи, никой не разбра защо.)
Въпроса ми е, след като ЕГР-а е софтуерно премахнат, нужно ли е да бъде и физически запушен самия механизъм (клапан или някъде по пътищата), за да се получи пълния ефект от неговото премахване?
Някой правил ли е същата процедура, има ли разлика в двата вида “изключване” на ЕГР-а?
Много благодаря и предварително се извинявам, защото осъзнавам че въпроса вероятно е много елементарен. Просто чета много различни мнения и леко се обърках.
Поздрави
Сеат Леон 1М АЛХ - запушване на ЕГР
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Сеат Леон 1М АЛХ - запушване на ЕГР
Между ЕГР и турбото има метална крива тръба,от едната страна към турбото са две опечени гайки за камък 12 от другата към ЕГР са две шестограмни болчета за шестограм 6.Махаш тръбата и по горния профил на тръбата изрязваш две ламарини от капачки за обикновенни буркани(че са алуминиеви и лесно се режат) слагаш ламаринките като гарнитура между тръбата горе и ЕГР слагаш тръбата и стягаш и си готов.
Re: Сеат Леон 1М АЛХ - запушване на ЕГР
kukata_pasat написа:Между ЕГР и турбото има...
Евала колега ще го направя тези дни и да видим. Тоест да разбирам че има разлика между това да бъде премахнат софтуерно и това да бъде физически блокиран егр-а?
Последна промяна от radotom на Чет 03 авг 2023 19:12, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати
-
- Мнения: 875
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Сеат Леон 1М АЛХ - запушване на ЕГР
Софтуерно само се ограничава но пак работи (поне на моя AVF е така) докато запушиш ли го с ламаринки и затапиш вакуума към него ЕГР спира всякаква работа и си става една дебела тръба която седи само за украса.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kukata_pasat и 41 госта