Здравейте! Замина ми двигателя и съм решил,че ще слагам 1.9 тди асз на 1.9 тд ааз
И имам няколко въпроса ще стане ли двигател от Г4 а3 или от сеат Ибиза без да се преравят тампоните.
Другото където е дали моята скоростна кутия ше стане на тдито (временно)
И ще ми трябва ли цяла инсталациия моторната или ще може да се преправи моята
Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
Купувай друга кола бате. Ще садиш мотор+ карантия ПД на Г3 , поне да беше Г3 ТДИ, то AAZ....
Един голф 4 с тди 1.9 ще ти излезе минимум три пъти, да не кажа близо четири пъти по-евтино отколкото да го насаждаш в голф 3, на AAZ двигател ( вече бивш де ) . Не знаеш с какво се хващаш . Само документално ще ти иде един месечен надник с промени по МПС. Отделно не се сещам , но имаше някакво ограничение с колко по-мощен мотор в проценти се допуска промяна. Не съм сигурен в последното и не споря. Но и там една проверка, да не се окаже проблем с с двигател по-мощен от твоя стария с над 75% отгоре му.
Щото ако ся ми кажеш, че ще караш качак с "новия" мотор .... При едно ПТП , без да си виновен, най-лекото да е. Ако се усетят ушевите, че караш със сбирщайн жална ти майка , отделно и застрахователя ще откаже тотално да плаща щети . Ще се окажеш длъжник на N-та степен .
Инак за ставането-става , без промени няма минеш и то сериозни. От твойта кола ще остане само големия талон . Всичко останало се преправя и без донор ( буквално ти трябва един Г4 тди пумпал дюза 130 коня , със всичко по него, е може без задните стопове нали... ) няма да минеш .
Направи си стария мотор, ако е нещо дребно и карай, ако е скъсал шпонката на вала, на части, морга и т.н. няма смисъл от оправяне и си вземи един "нов" голф три ли, четири ли с тди мотор и пей сърце.
Един голф 4 с тди 1.9 ще ти излезе минимум три пъти, да не кажа близо четири пъти по-евтино отколкото да го насаждаш в голф 3, на AAZ двигател ( вече бивш де ) . Не знаеш с какво се хващаш . Само документално ще ти иде един месечен надник с промени по МПС. Отделно не се сещам , но имаше някакво ограничение с колко по-мощен мотор в проценти се допуска промяна. Не съм сигурен в последното и не споря. Но и там една проверка, да не се окаже проблем с с двигател по-мощен от твоя стария с над 75% отгоре му.
Щото ако ся ми кажеш, че ще караш качак с "новия" мотор .... При едно ПТП , без да си виновен, най-лекото да е. Ако се усетят ушевите, че караш със сбирщайн жална ти майка , отделно и застрахователя ще откаже тотално да плаща щети . Ще се окажеш длъжник на N-та степен .
Инак за ставането-става , без промени няма минеш и то сериозни. От твойта кола ще остане само големия талон . Всичко останало се преправя и без донор ( буквално ти трябва един Г4 тди пумпал дюза 130 коня , със всичко по него, е може без задните стопове нали... ) няма да минеш .
Направи си стария мотор, ако е нещо дребно и карай, ако е скъсал шпонката на вала, на части, морга и т.н. няма смисъл от оправяне и си вземи един "нов" голф три ли, четири ли с тди мотор и пей сърце.
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
samo_pechka написа:Купувай друга кола бате. Ще садиш мотор+ карантия ПД на Г3 , поне да беше Г3 ТДИ, то AAZ....
Един голф 4 с тди 1.9 ще ти излезе минимум три пъти, да не кажа близо четири пъти по-евтино отколкото да го насаждаш в голф 3, на AAZ двигател ( вече бивш де ) . Не знаеш с какво се хващаш . Само документално ще ти иде един месечен надник с промени по МПС. Отделно не се сещам , но имаше някакво ограничение с колко по-мощен мотор в проценти се допуска промяна. Не съм сигурен в последното и не споря. Но и там една проверка, да не се окаже проблем с с двигател по-мощен от твоя стария с над 75% отгоре му.
Щото ако ся ми кажеш, че ще караш качак с "новия" мотор .... При едно ПТП , без да си виновен, най-лекото да е. Ако се усетят ушевите, че караш със сбирщайн жална ти майка , отделно и застрахователя ще откаже тотално да плаща щети . Ще се окажеш длъжник на N-та степен .
Инак за ставането-става , без промени няма минеш и то сериозни. От твойта кола ще остане само големия талон . Всичко останало се преправя и без донор ( буквално ти трябва един Г4 тди пумпал дюза 130 коня , със всичко по него, е може без задните стопове нали... ) няма да минеш .
Направи си стария мотор, ако е нещо дребно и карай, ако е скъсал шпонката на вала, на части, морга и т.н. няма смисъл от оправяне и си вземи един "нов" голф три ли, четири ли с тди мотор и пей сърце.
Нямам номер на двигателя
-
- VW експерт
- Мнения: 12858
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
Ники от Герман сади 1.9 ТДИ в Голф 2. Виждал съм колата, преправ имаше в захватите на мотора.
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
Като цяло вече се захванах на хорото купих двигателя вече сами ми трябва съединител и да го качвам
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
СИгурно ще караш с оригиналните спирачки от твоя астматик ?
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
Bliznakow написа:Като цяло вече се захванах на хорото купих двигателя вече сами ми трябва съединител и да го качвам
Бе то само със съединителя ..
Ако си взел ПД ( както беше и в темата питането ) , ще ти трябват дооста работи . Сега тепърва ще разбереш.
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
Ясно ми е тва, дори да квото и тди да сложа ще ми трябват много неща
Re: Слагане на 1.9 тди асз в голф 3
Мотора е вече качен със скорости. Остава сега да си сложа новата конзола с педали и да направя дупка за горната помпа. И се почва работата с тоците
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 40 госта