Здравейте, колеги имам едно питане: Моята МК3 1.9 90к.с счупи турбината(която е с променлива геометрия) имам друга турбина която е без геометрия много ли е преправянето.Знам, че ускорението ще е различно, но колата ми е работна и не търся ускорение, а по- малко главоболия.
Благодаря
Смяна на турбина МК3 1.9 90к.с
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Чет 20 мар 2008 22:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Смяна на турбина МК3 1.9 90к.с
Последна промяна от radotom на Сря 24 яну 2024 23:53, променено общо 1 път.
Причина: Допълнено заглавие
Причина: Допълнено заглавие
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Смяна на турбина
Как с пром.геометрия и 90к.с. ? В МК 3 няма такъв мотор . Да не е 110к.с.?
Или е преправено да работи с налягане, а не с вакуум? Ако е такова , лесно се преминава на обикновено.
Но ако управлението е на ваккум, мисля не толкова и ще се наложат и други неща, лично в такъв случай бих потърсил каквото трябва ( т.е. пак такава )
Или е преправено да работи с налягане, а не с вакуум? Ако е такова , лесно се преминава на обикновено.
Но ако управлението е на ваккум, мисля не толкова и ще се наложат и други неща, лично в такъв случай бих потърсил каквото трябва ( т.е. пак такава )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта