Здравейте,
Всъщност не знам дали имам проблем с картерната вентилация, но до колкото съм разбрал филтъра за картерни гаове е вграден в капак ана клапаните и просто се чудех щом всички филтри се сменяват на Х километри не трябвали и този да се смени по няое време
Не знам дали някой го е сменявал преди мен. Гледам че не е евтино като резерна част (капак на клапани) Не успях да намеря конкретен отговор на въпросите си в нета за това реших да попитам тук, аконякой може да ми обясни как се процедира.
Предварително Благодаря
Golf 5 Variant 1.9 105 BLS Картерна Вентилация
Re: Golf 5 Variant 1.9 105 BLS Картерна Вентилация
Твърди се, че според VW, т.е. разбирай в дебелите книги, този филтър се сменя на 80 хиляди км.
За евтиното - не е, оригинален гони 500 лв, отделно, че можеш да си отвориш беля по смяната му ако не се направи грамотно може да започне да хвърля масло от гарнитурата.
Чисто моят съвет е, че ако нямаш някакъв завишен харч на масло или друга основателна причина да го сменяш - по-добре да не се пипа.
За евтиното - не е, оригинален гони 500 лв, отделно, че можеш да си отвориш беля по смяната му ако не се направи грамотно може да започне да хвърля масло от гарнитурата.
Чисто моят съвет е, че ако нямаш някакъв завишен харч на масло или друга основателна причина да го сменяш - по-добре да не се пипа.
- Bojidar Todorov
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 5 Variant 1.9 105 BLS Картерна Вентилация
Здравей. В моят случай с 1.9TDI PD.
При мен имаше теч на масло от деформиран капак на клапаните. Отгоре също, като теб е с вграден с дупка за картерните газове и не знам дали беше запушен. Реших да го сменям целият и досега след 30к километра няма никакъв теч на масло. Има клипчета в нета как се прави ръчно с пробив в картерната капачка, ако е запушена. Според мен, ако нямаш проблем със смаият капак просто виж гарнитурата или пробвай да си оправиш картерната вентилация. Успех.
При мен имаше теч на масло от деформиран капак на клапаните. Отгоре също, като теб е с вграден с дупка за картерните газове и не знам дали беше запушен. Реших да го сменям целият и досега след 30к километра няма никакъв теч на масло. Има клипчета в нета как се прави ръчно с пробив в картерната капачка, ако е запушена. Според мен, ако нямаш проблем със смаият капак просто виж гарнитурата или пробвай да си оправиш картерната вентилация. Успех.
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 Variant 1.9 105 BLS Картерна Вентилация
По принцип продават само мембраната и може да се смени има руски клипове как става.
https://www.olx.bg/d/ad/membrana-karter ... 8ppRq.html
https://www.olx.bg/d/ad/membrana-karter ... 8ppRq.html
- Bojidar Todorov
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 5 Variant 1.9 105 BLS Картерна Вентилация
kukata_pasat написа:По принцип продават само мембраната и може да се смени има руски клипове как става.
https://www.olx.bg/d/ad/membrana-karter ... 8ppRq.html
Супер. Така много пари могат да се спестят!!
-
- Мнения: 869
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 140 госта