Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 25 ное 2023 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Замерих с мултицет при работещ двигател с пуснати фарове радио парно на макс и климатроник 14.3 волта показваше мултицета и продължава да си стои на 950- 1000 оборота или 0.9l/h разход на гориво
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 25 ное 2023 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Възможно ли е дроселовата клапа да се прецакала и как да разбере дали е тя?
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Ако има проблем с нея ще мига подгрева.
Показва ти 0,9 защото се опитва да достигне температурата и да започне регенерацията. При хладно време няма как да се случи това на място. Дори и да я форсираш пак няма да качи достатъчно температурата. Направи това, което ти бях написал по-рано и ще завърши регенерацията успешно.
Показва ти 0,9 защото се опитва да достигне температурата и да започне регенерацията. При хладно време няма как да се случи това на място. Дори и да я форсираш пак няма да качи достатъчно температурата. Направи това, което ти бях написал по-рано и ще завърши регенерацията успешно.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 25 ное 2023 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Това ще пробвам или утре или вдругиден но само да те попитам в такъв случай когато изгася колата има ли опасност да повиши нивото на маслото при положение че все още не е стартирала регенерацията а само прави подготовка да стартира регенерацията
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Marin nazarov написа:когато изгася колата има ли опасност да повиши нивото на маслото при положение че все още не е стартирала регенерацията а само прави подготовка да стартира регенерацията
Всичко описано показва нормална регенерация, перките се включват задължително, оборотите се вдигат, системата Auto Stop не се включва при спиране на светофара и т.н.
Няма да се вдигне нивото на маслото, не че не е възможен такъв ефект, но не е само това проблема. Проблемът е, че след няколко последователно прекъснати регенераци, DPF ще се запълни над някакъв определен процент, компютъра ще отчете грешка и няма да може да направи регенерация автоматично, трябва със сервизана апаратура да се предизвика регенерация. А и ако системно действаш така, DPF може да се запуши необратимо.
Като прекъснеш регенерацията (съзнателно) с цел да я направиш другия ден, то са едни кандърми, тя не иска да започне, обикаляш с колата излишно насам-натам за да започне, после продължаваш докато приключи. Затова аз гледам да не я прекъсвам. Това са историите при градско каране. Ако имаш в седмицата 1-2 извънградски, вероятно никога няма да разбереш кога е протекла регенерация.
Ако искаш да помогнеш на регенерацията: не на място, така няма да станане, както казаха колегите. Също така не се мяташ на магистралата и се набираш със 150км/ч, и това няма смисъл. Просто си караш по равен път с колкото е позволено, на подходяща предавка и около 2000 оборота на мотора и чакаш.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Съб 25 ное 2023 15:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Благодаря ви колеги за споделените мнения и споделения опит, днес покарах колата извън града 10-15 км на 2000+ оборота, регенерацията приключи и всичко се стабилизира и нормализира. Ако някой знае би ли споделил на кой канал на диагностиката да проверя състоянието на dpf филтъра
- dispatch
- Мнения: 563
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
От 100 до 110-ти канал
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Вто 09 мар 2010 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
колега да споделя и аз малко опит.
Имам същия пасат 2010г. BlueTdi варианта, 143кс. Имам я от 5год и понеже съм я карал в официалния сервиз заради AdBlue-то най-вероятно съм и с последния дизелгейт софт, както и да е.
Регенерациите при мен когато колата е на място протичат с 1000об/мин и 1л/ч разход, плюс двете перки на радиатора. Така колата стои около 10-тина мин след което разхода пада, но оборотите - не(както беше споменал друг колега по-горе) и след чукването на газта падат и те.
Тъй като колата се кара предимно извънградско не ми беше правило впечатление до скоро че въпросната регенерация на място май наистина не е много читава.
Случи се така че наскоро бръмчах градско една събота - при всяко спиране наблюдавах описаното поведение по-горе, изчаквам да приключи регенерацията и без да гася потеглям, карам около 10-тина мин в града и след като спра пак гледам че оборотите и разхода са вдигнати и т.н. Нещата се оправят само като карам извън града.
Лятото като че ли са още по-чести тия регенерации, особенно като се кара градско. Шибана работа.
Имам същия пасат 2010г. BlueTdi варианта, 143кс. Имам я от 5год и понеже съм я карал в официалния сервиз заради AdBlue-то най-вероятно съм и с последния дизелгейт софт, както и да е.
Регенерациите при мен когато колата е на място протичат с 1000об/мин и 1л/ч разход, плюс двете перки на радиатора. Така колата стои около 10-тина мин след което разхода пада, но оборотите - не(както беше споменал друг колега по-горе) и след чукването на газта падат и те.
Тъй като колата се кара предимно извънградско не ми беше правило впечатление до скоро че въпросната регенерация на място май наистина не е много читава.
Случи се така че наскоро бръмчах градско една събота - при всяко спиране наблюдавах описаното поведение по-горе, изчаквам да приключи регенерацията и без да гася потеглям, карам около 10-тина мин в града и след като спра пак гледам че оборотите и разхода са вдигнати и т.н. Нещата се оправят само като карам извън града.
Лятото като че ли са още по-чести тия регенерации, особенно като се кара градско. Шибана работа.
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
railfan написа:реши да го върне преди дизелгейт(препоръчвам му, мога да го насоча къде, за 100 лв го връщат в София), този пробег става 450+ км градско.
Тази информация би ми била полезна/интересна на мен. Благодаря!
Re: Пасат б6 2010г. 2000куб. 140к.с въпрос относно регенерация
Пишете на лично, да не правим реклама.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 183 госта