Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Здравейте, колеги. От край време колата гаснеше в движение като остане около 10 литра нафта някъде.. Та после след като изгасне следва едно въртене и тока пада от въртенето.. Не иска да пали. Закарах я при майстора той каза че въобще не работи помпата в резервоара.. Забравих да кажа, че колата като отхлабя капачката на резервоара се чува вакум въздух, след като сменихме помпата този вакум изчезна. Вчера сутрин се качвам с идеята че вече колата е оправена и.. колата не можа да запали и пак следва едно безцелно въртене.. След като запали след 300 зора, мотора се тресе изключително много постоянно, след това пак я запалих и пушеше синьо и то доста. Сменихме помпата в резервоара, но явно има и още нещо.. Попринцип турбото ми е за рециклиране, но мислех, че ще издържи още. Дали може да е от турбото? Помощ!
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Колеги, ъпдейт по темата, излиза ми сега Misfire na 1Ви цилиндър 16685 код на грешка, P0301, стойностите на първите 3 дюзи са зле и колата тресе много?
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Здравейте, колеги. След грешката за misfire na 1-ви цилиндър, майстора ми размени дюзите, за да видим, дали пак ще даде грешка на първи цилиндър.., но уви колата започна да пали сутринта без проблем, но след малко работа започва да пуши и след каране започна да тресе отново и се чува яко тракане. Оставих я пред сервиза, тъй като не исках да я карам така, първият майстор каза, че е измерил кабелите и не е проблема от тях, а сега ми казват, че ако сменят кабелите с нови, ще се оправи колата. Някой да е имал подобен панаир? Колата отново бие грешка за Misfire на 1-ви цилиндър и трака. Опасявам се да не е цилиндър, но майстора, в който е колата сега каза, че мотора има компресия и че е добре.?
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Грешка 301 е проблем в обратния поток на АБС-а какви са стойностите на дюзите в цифри на диагностика променят ли се има ли момент в който са наред и изведнъж рязко се качват сподели, синхронизацията на вала на колко е.
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
kukata_pasat написа:Грешка 301 е проблем в обратния поток на АБС-а какви са стойностите на дюзите в цифри на диагностика променят ли се има ли момент в който са наред и изведнъж рязко се качват сподели, синхронизацията на вала на колко е.
P0301 - Misfire на 1-ви цилиндър, когато се запали колата, първите секунди стойностите са добре, близко до нулата, след като поработи след минутки веднага се се качват на + 2,65 примерно 1ва дюза, 2ра на 1 и нещо и трета дюза на 1.99 и четвърта пак е близо до около 1. Колата взе да трака по път, тъй като майстора ми размени дюзите и имаме съмнения, че може нещо някой болт да се е отвил от горния капак нещо такова. Сега чакаме за нови кабели на дюзите, тъй като майстора каза, че има голяма вероятнот от това да се оправи. Когато той махна буксата на дюзите, тръгнах 2 пъти да въртя стартера и той каза, че колата има компресия ( не знам как се разбира така предполагам по звука по който върти..), но целият филм е, че колата тресе работи на 3 цилиндъра, взе да трака при подаване на гас и при работа на място също малко. Та идеята ми е някой ако има по запознат по темата да помогне, защото вече откачам, а сега тези кабели ще ги чакаме 3 дена, тъй като поръчваме марка, а оригиналните са 220 лева, докато тези, за които чакам са 110 лева. Каквото и да си говорим стойностите на дюзите са завишени доста.
- boichopavlov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Хайде поръчайте и болтовете на дюзите.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Щом скачат ряско за част от секундата има проблеми в кабелите губи връзка.
Re: Golf 5 1.9TDI BKC проблем
Проблема е решен, другия майстор не беше затегнал болтовете на дюзите, щеше да стане белята. Колата се оправи със смяна на кабелите на дюзите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта