Здравейте колеги имам проблем. Ако може някой да помогне със съвет и идея какво може да е ! Автомобила е Голф 4, АРЛ, ПД
След ремонт на глава ( разбирайте шлайфане + всичките му процедури) ми излезна следния проблем, че като я карам започна да пуши на неизгоряла нафта. Особено силно започва да пуши като включа климатроника. На светофар като тръгвам и отзад излиза този неприятен синкаво бял пушек с мирис на неизгоряла нафта. Преди ремонта не пушеше въобще.
Колата след ремонта пак си има мощ, добре работи, сутрин си пали добре дори и да не е карана 2 -3 дена, не губи вече антифриз както беше преди ремонта но се появи това неприятно пушене. Къде да търся причината ?
Дали е дюза или неправилен реглаж на дюзите ?
Благодаря ви предварително !!!
Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
На четирите дюзи се прави реглаж също така се гледа и синхронизацията на вала чрез нея се догаждат и милиграмите на дюзите, трябва също да се проверят отклоненията им с Ваг Ком абе с две думи трябва да направиш диагностика.
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Каквото каза колегата, но я провери първо налягането на цилиндрите ( компресията ), че имам едно съмнение , може нещо да е замазано в ремонта...
- vladoki
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
- Автомобил: vw golf
- Двигател: GTI
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Забравих да спомена, че сутрин като я запаля няма пушек като работи на място докато е още студена. Едва след като позагрее и започват тези пушеци.
- vladoki
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
- Автомобил: vw golf
- Двигател: GTI
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Направих диагностика, има отклонение само на първи цилиндър. Сега как да разбера дали е дюза или неправилен реглаж ?
kukata_pasat написа:На четирите дюзи се прави реглаж също така се гледа и синхронизацията на вала чрез нея се догаждат и милиграмите на дюзите, трябва също да се проверят отклоненията им с Ваг Ком абе с две думи трябва да направиш диагностика.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Какво е отклонението на дюзата с плюс или минус е има ли втора дюза с обратна стойност на отклонилата се ,на първи канал колко са милиграмите на празен ход загряла колко е синхронизацията на вала (torsion value).Реглажа е най лесен въпроса е да се видят останалите неща,може и дюзата да ти е дала фира може и кабелния сноп да не е закопчана буксата на дюзата.Трябва да следиш дюзите за половин час от студена до загряла кола на Ваг Ком да видиш дали в началото има отклонения или после се появяват дали отклонението се получава рязко или постепенно го набира каза че студена работи добре гледай отклоненията още от студена до загряла,може да имаш незакопчана букса на тази дюза.
- vladoki
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
- Автомобил: vw golf
- Двигател: GTI
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
На първи цилиндър стойноста и беше на - 1,35-1,70, а при другите варираше около -0,54 до - 0,85 да кажем. Това е което мога да кажа.
kukata_pasat написа:Какво е отклонението на дюзата с плюс или минус е има ли втора дюза с обратна стойност на отклонилата се ,на първи канал колко са милиграмите на празен ход загряла колко е синхронизацията на вала (torsion value).Реглажа е най лесен въпроса е да се видят останалите неща,може и дюзата да ти е дала фира може и кабелния сноп да не е закопчана буксата на дюзата.Трябва да следиш дюзите за половин час от студена до загряла кола на Ваг Ком да видиш дали в началото има отклонения или после се появяват дали отклонението се получава рязко или постепенно го набира каза че студена работи добре гледай отклоненията още от студена до загряла,може да имаш незакопчана букса на тази дюза.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Направи това което написах в предния пост като цяло дюзите не са толкова зле търпимо е положението им.
- vladoki
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
- Автомобил: vw golf
- Двигател: GTI
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Колега в какво се съмняваш ?
samo_pechka написа:Каквото каза колегата, но я провери първо налягането на цилиндрите ( компресията ), че имам едно съмнение , може нещо да е замазано в ремонта...
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Да не е направен добре ремонта и да има ниска компресия някой цилиндър
- vladoki
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
- Автомобил: vw golf
- Двигател: GTI
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Каква може да е причината ? Да не е направен добре шлайфа на главата ? Какво може да се прецака при такъв ремонт ?
samo_pechka написа:Да не е направен добре ремонта и да има ниска компресия някой цилиндър
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Не за шлайфа на главата , а за споменатите
Не знам какво точно се визира под всичките му процедури. Ако са сменяни водачи, клапани, напасване и т.н. Това ли се разбира ?
Ако затяга някой клапан ( стеблото, нерайберени водачи ), м/у другото ако има такъв проблем , в топлото се проявява . Ако има неплътност- пак проблем ( нови клапани задължително се притриват ) .
vladoki написа:След ремонт на глава ( разбирайте шлайфане + всичките му процедури)
Не знам какво точно се визира под всичките му процедури. Ако са сменяни водачи, клапани, напасване и т.н. Това ли се разбира ?
Ако затяга някой клапан ( стеблото, нерайберени водачи ), м/у другото ако има такъв проблем , в топлото се проявява . Ако има неплътност- пак проблем ( нови клапани задължително се притриват ) .
- vladoki
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 14:19
- Автомобил: vw golf
- Двигател: GTI
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Пушек на неизгоряла нафта след ремонт на глава на 1,9 Помпа дюза
Не са сменяни водачи и клапани . Само гумичките на клапани (не зная при тази процедура нужно ли е напасване ), и о-пръстени на дюзите и останалите прилежащи гарнитури смукател, изпускател, глава,семеринг колянов вал, гарнитура тандем помпа .
samo_pechka написа:Не за шлайфа на главата , а за споменатитеvladoki написа:След ремонт на глава ( разбирайте шлайфане + всичките му процедури)
Не знам какво точно се визира под всичките му процедури. Ако са сменяни водачи, клапани, напасване и т.н. Това ли се разбира ?
Ако затяга някой клапан ( стеблото, нерайберени водачи ), м/у другото ако има такъв проблем , в топлото се проявява . Ако има неплътност- пак проблем ( нови клапани задължително се притриват ) .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: miro slav, mironski, Ивайло Димов и 50 госта