Клапан N75 - как да разбера дали работи - Решено!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Клапан N75 - как да разбера дали работи - Решено!

Мнениеот Vertriebler » Сря 13 юни 2007 19:22


Съмнявам се, че не ми работи въпросния клапан. Колата набира бавно до към 2000 оборота след това набира здраво почти до към 150. Казват, че трябва да причуква непрекъснато при работещ двигател, но при мен това го няма. Пробвах да махна буксата с кабели, която идва към него и да видя има ли ефект, но се оказа, че ефект няма. Просто колата върви по един и същ начин с N75 и без него. Гаранция ли е това, че не работи или не?
Впрочем двигателя е 1Z TDI 90 коня стандартен, без тунинги.
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 13 юни 2007 19:48


не е задължително 4е трябва да при4уква този клапан;направете измерване в движение и гледаите какви са параметрите на турбото и дебитометъра(а има и други фактори защо бавно се набира отна4ало)


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Сря 13 юни 2007 20:02


Ходих на диагностика при Ventoman и VAG COM-а показва в движение, че N75 клапана си работи, но Ventoman го пробва на място и каза, че май е заминал. Турбото и дебитомера бяха ОК. На място на празен ход обаче показваше много малко впръскано гориво. Индексите бяха около 28 (30).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 юни 2007 21:15


Ако на диаграмата показва добри стойности и че турбото е каквото изисква компа начи е ОК.Ако чак толкова се съмняващ слагаш друг клапан за проба.


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Сря 13 юни 2007 21:27


А някой знае ли как да го пробвам дали работи, без да пробвам с друг клапан. И дали като извадя буксата мога да го байпасна за момент или той продължава да работи


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 13 юни 2007 21:42


Ми то щом ВАГ-Ком показва че работи значи работи.Друг е въпроса дали работи читаво - както ти казах това се проверява с диаграма на турбото и Н75 и исканите стойности нса колпа.Освен това щом няма промяна със и без него,а другите неща са наред значи 90% е отишъл.Незнам кво повече искаш да му проверяваш.Можеш по принцип при работещ мотор да вадиш маркучите и да ггледаш промяната на налягането ама тва е толкоз относително ,а и си рискуваш мотора.


Потребителски аватар
Nadya_
Мнения: 1676
Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nadya_ » Чет 14 юни 2007 1:13


ВАГ- Ком показваше, че и моя работи...
.. докато не го смених, и ми се реши един доста "неразгадаем" проблем, който продължаваше от близо година..

Прекъсваше на определени обороти и спираше да набира. :evil:
След смяна на ел. клапан колата заспа!

ВАГ-Ком обаче даваше всякакви други грешки, но не и на N75.. :?



... сега остава и да говоря за същия клапан.. :oops: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 14 юни 2007 1:21


вагкома дава грешка за клапана единствено ако е изгорял :!:
което е по4ти невъзможно :lol:


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Чет 14 юни 2007 15:44


Мерси за отговорите.
Гледах, че има и някакви управляеми N75 клапани с различни версии N75-h, N75-j, който забавяли момента на затваряне на wastegate-a, но всичките бяха за бензиновия турбо събрат 1,8T - за съжаление


Vertriebler
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот Vertriebler » Чет 21 юни 2007 21:44


Купувал ли е скоро някй такава джаджа, да сподели от каде и колко парички е N75 клапана.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 21 юни 2007 23:15


70ина лева


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 22 юни 2007 1:01


за справка ,цената тук е 108 евро-ама оригинал :wink:


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Съб 23 юни 2007 23:49


1H0 906 627 A, или по-известен още като N75, по цени на СакарАуто (VW Zentrum Sofia) точно 198.57лв. без ДДС


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 25 юни 2007 0:04


niks76 и Rumen колегата пита за 1З -не го плашете със цени-това е цената за мотор с променлива геометрия.Моя е Пиербург и е 70 лв. БОШ е 100.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 25 юни 2007 9:50


Rabbit_TDI написа:niks76 и Rumen колегата пита за 1З -не го плашете със цени-това е цената за мотор с променлива геометрия.Моя е Пиербург и е 70 лв. БОШ е 100.

колега Рабит -цената която съм казал е за 1Z-ама ОРИГИНАЛ :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, tih и 86 госта