Колеги да ви питам на 110кс тди 99г(аAHF) ако се извади просто вакума какво се случва.клапана остава отворен или затворен.
до колкото разбрах грешки в компа не дава.
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
На кой клапан?
Ако е на актуатора - ще ти се задръсти геометрията на турбото.
Ако е на актуатора - ще ти се задръсти геометрията на турбото.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Колега nasko1978, айде малко по сериозно ! Тук за актуатори не се говори. А и да се извади той, колата ще спре да върви като начало.
goro21 вадиш вакума от клапана на ЕГР, и затапваш тръбето към помпата за да не смуче от там въздух. Клапана остава затворен и изгорелите газове не се връщат в смукателят. Ти това търсиш като ефект.
Грешка едвали ще даде. Няма как да я отчете.
goro21 вадиш вакума от клапана на ЕГР, и затапваш тръбето към помпата за да не смуче от там въздух. Клапана остава затворен и изгорелите газове не се връщат в смукателят. Ти това търсиш като ефект.
Грешка едвали ще даде. Няма как да я отчете.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Вчера затапих ЕГР с ламаринка 2мм. И извадих и двата вакума от клапана и ги затапих с болтчета, искам да питам дали и двата вакума се вадят ?
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
До колкото си спомням при теб ЕГР-а и клапата за меко гасене са в един корпус.
Затова имаш два вакуума....
Затова имаш два вакуума....
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
А всмукателния колектор с колко болта е хванат и с какъв ключ е съответно колко милиметра??
Отдолу ли е по-лесно да се свали на канал или отгоре, за 1.9 помпа-дюза става въпрос??
Отдолу ли е по-лесно да се свали на канал или отгоре, за 1.9 помпа-дюза става въпрос??
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Само не разбрах какво е действието на ЕГР-а, охлаждаме въздуха от турбото през интеркулера и в същото време вкарваме горещите газове отново в цилиндрите...? Знам само че със затапен ЕГР колата ми започна да набира осезаемо по-добре и няма да цапа повече колекторите(сигурно ЕГР-а е запецнал в отворено положение)
Събота и неделя ще сваля колекторите да ги изчистя
Събота и неделя ще сваля колекторите да ги изчистя
- AuDi_RuLzz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 9:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Някой може ли да каже как точно да задам максимално високи стойности на EGR през VCDS?
Става въпрос за Пасат 1.9 AVF мотор?
Става въпрос за Пасат 1.9 AVF мотор?
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Колеги, да се включа да използвам темата. Исчистих егр, и когато исках да раздвижи клапана който отвара и затвара егр с вакума от горе много е стегната пружината. Как това вакумче с това маркуче го повдига нагоре????? Аз на ръка с бая усилие го движи. Така ли трябва да е? Говорим за мотор 1.9 тди Bjb 2005 г.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Да,така трябва да !
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Колегата valiospot е попитал за колектора от каде се сваля по лесно от долу или от горе и с какъв ключ. Мен също ме интересува защото мисля да ги чистя
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Колега аз се опитах да сваля колектора, но си е трудоемко и оставих ремонта за напролет като се стопли, много части се откачат за да стигнеш до самия колектор, иначе колектора е със шестостен 6
Затапи си ЕГР-а иначе няма смисъл да чистиш, щото ще стане същото...
Сваляш отгоре маркуча който влиза в ЕГР-а, след това сваляш самия ЕГР, който е хванат със шестостен 5(отгоре) и шестостен 6(отдолу). Ще ти трябват и еврейски звезди за лостчето на клапата за меко гасене, понеже най-долния болт на ЕГР-а е недостъпен и въпреки всичко се наложи да накъся един ключ, за да мога да развия най-долния болт...
След това тръбата която влиза от филтъра към турбото пречи, трябва да я свалиш, но отгоре не става, трябва да имаш канал и махаш кората за да откачиш скобата, вадиш тръбата и след това при моя двигател има една водна риза зад колектора, която също трябва да се свали, тя е хваната в самия колектор и най-накрая се е освободило достатъчно място и може да развиеш 6-те болта на колектора, аз отрязъх ключа и го нанизах на камък 6, за да мога да използвам гедория с одължител, след това идва ред на чистенето
При мен нямаше много нагар и затова съм отложил ремонта за напролет, хем деня да стане по-дълъг, защото ще се забавя с чистенето, а искам да го свърша в рамките на деня...
Затапил съм ЕГР-а с ламаринка 2мм. и от двете страни съм изрязъл гарнитурки от клингирит, колата стана ракета, много нервна в ниските обороти, явно ЕГР-а е бил блокирал от саждите
Следващата стъпка която съм намислил е да изведа картерната вентилация в съд за маслени пари и ще се опитам да продухам интеркулера с компресор без да го свалям, понеже при мен се свалят заедно и трите радиатора и става сложно
Затапи си ЕГР-а иначе няма смисъл да чистиш, щото ще стане същото...
Сваляш отгоре маркуча който влиза в ЕГР-а, след това сваляш самия ЕГР, който е хванат със шестостен 5(отгоре) и шестостен 6(отдолу). Ще ти трябват и еврейски звезди за лостчето на клапата за меко гасене, понеже най-долния болт на ЕГР-а е недостъпен и въпреки всичко се наложи да накъся един ключ, за да мога да развия най-долния болт...
След това тръбата която влиза от филтъра към турбото пречи, трябва да я свалиш, но отгоре не става, трябва да имаш канал и махаш кората за да откачиш скобата, вадиш тръбата и след това при моя двигател има една водна риза зад колектора, която също трябва да се свали, тя е хваната в самия колектор и най-накрая се е освободило достатъчно място и може да развиеш 6-те болта на колектора, аз отрязъх ключа и го нанизах на камък 6, за да мога да използвам гедория с одължител, след това идва ред на чистенето
При мен нямаше много нагар и затова съм отложил ремонта за напролет, хем деня да стане по-дълъг, защото ще се забавя с чистенето, а искам да го свърша в рамките на деня...
Затапил съм ЕГР-а с ламаринка 2мм. и от двете страни съм изрязъл гарнитурки от клингирит, колата стана ракета, много нервна в ниските обороти, явно ЕГР-а е бил блокирал от саждите
Следващата стъпка която съм намислил е да изведа картерната вентилация в съд за маслени пари и ще се опитам да продухам интеркулера с компресор без да го свалям, понеже при мен се свалят заедно и трите радиатора и става сложно
Последна промяна от valiosport на Чет 08 яну 2015 0:49, променено общо 1 път.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Благодаря за изчерпателния отговор колега!!!!
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Никакви болтове и шестостени не се режат!!!
Що за глупости,пък и съвети даваш!
Трудоемко е наистина,но всичко се вади нагоре,може и без канал.
Що за глупости,пък и съвети даваш!
Трудоемко е наистина,но всичко се вади нагоре,може и без канал.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
nasko1978 написа:Никакви болтове и шестостени не се режат!!!
Що за глупости,пък и съвети даваш!
Трудоемко е наистина,но всичко се вади нагоре,може и без канал.
Никъде не съм казал, че се режат болтове!! Който както му е удобно така да действа с ключовете, аз имам възможност да си направя нови шестостени, имам и Г-образни, имам и прави, които да нахлузвам на камък за гедория.
Щом като са глупости, защо не обясни как се сваля колектора?
Да ОТГОРЕ се вади колектора, но скобата която влиза в студената част на турбото, при мен беше невъзможно да се извади ОТГОРЕ! Отдолу я свалих точно за една минути и ме хвана яд, защо съм се мъчил отгорната страна. Но пак казвам само СКОБАТА отдолу, всичко се сваля ОТГОРЕ.
Колега, гледам ти си писал, че си с голф 5 1.9 BJB, там не знам как е. Oписал съм как се сваля при ARL.
Който както му е удобно, така да го сваля, аз съм описал, какви части се откачат и какви инструменти са необходими, понеже на мен нямаше кой да ми каже, оборудвах се със всякакви инструменти и въпреки всичко скобата която държи тръбата от филтъра към турбото(която се хваща за студената част), не успях да я сваля, понеже, пред блока нямам канал, нито подемник и се наложи да сглобя всичко по-обратния ред...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта