Е да споделя: Двигател Помпа-Дюза AJM
1.Катализатор-елиминиран - тръба, звука слабо се увеличи но ако слуша някой за пръв път не би доловил разлика.
2.EGR клапа без вакуум и затапена с ламарина - 350км за сега няма проблеми
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Да споделя и аз:
малко над 2000км след избиване на катализатор и затапване на ЕГР.
Турбото започна да се чува малко повече след зат. на ЕГР-а и другото съществено че след махането на подкартерните газове (прясна работа) колата драстично си намали пушенето при рязко ускоряване(да подчертая че е само черно ,вследствие на чипа).
малко над 2000км след избиване на катализатор и затапване на ЕГР.
Турбото започна да се чува малко повече след зат. на ЕГР-а и другото съществено че след махането на подкартерните газове (прясна работа) колата драстично си намали пушенето при рязко ускоряване(да подчертая че е само черно ,вследствие на чипа).
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз пак да питам !
Последно да изолирам ли EGR-а става въпрос за Passat AFN или за този тип двигател е по добре да остане .
Колекторите ще ги изчистя ще изведа картерните газове далеч от Турбото но за клапана не ми стана ясно
Бате само чип ще ти помогне да ме бегаш... не разглабяй хубавото автомобилче да не
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Не знам колега.Само знам че на А4 ПД 116к.с. го изолирахме и колата си фърка,без грешки без авариини режими и върви по-добре.После и на още по нова кола изолирах - пежо 407 хди 136к.с..При него егр-а се управлява директно чрез ЕКУ с кабели - не като нашите през ел.клапан и после вакуум клапан.Доста има писано по тази тема.Затова сам си прецени.Успех!
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andonov написа:Не знам колега.Само знам че на А4 ПД 116к.с. го изолирахме и колата си фърка,без грешки без авариини режими и върви по-добре.После и на още по нова кола изолирах - пежо 407 хди 136к.с..При него егр-а се управлява директно чрез ЕКУ с кабели - не като нашите през ел.клапан и после вакуум клапан.Доста има писано по тази тема.Затова сам си прецени.Успех!
A къде точно се слага палстината която затапва ЕГР-то? Че нещо не ми стана много ясно.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ли4но мое мнение е 4е с изклю4ение на 1Z,на останалите типове мотори е наи добре софтуерно да се намали EGR-a
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят малък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта?
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят малък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта?
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
niks76 написа:ли4но мое мнение е 4е с изклю4ение на 1Z,на останалите типове мотори е наи добре софтуерно да се намали EGR-a
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят малък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта?
И какво става с изолиран EGR при подаване на газ на PD с турбината и защо ще има повишен разход?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: КОРАТА и 217 госта