Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Колега аз карам един сеат алтеа 1.9 тди Bjb, но горе долу местото е същото и аз мисля че трябва да се махне голямата тръба към турбото ако ли не за друго то да ти е по удобно. А що се отнася за рязането на шестограмите аз те разбрах на 100% всичко това си го правил за по-удобно. Мисля че nasko 1978 не е прочел внимателно поста ти, и ти е отправил критика.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Днес свалих и исчистих колекторите. Бяха мръсни но очаквах повече мазут. За всички който карат с мотор 1.9тди BJB да знаят че не е нужно канал. Свалят се отгоре маркуча към турбото малко пречи но не чак толкова. Бензин, четки парцали, малко търпение, малко майката и за 2 1/2 готово.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Браво.
Аз винаги махам всички пластмаси от него и го запалвам с горелка,после се чисти лесно!
Аз винаги махам всички пластмаси от него и го запалвам с горелка,после се чисти лесно!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Браво, при мене скобата на металната тръба беше от страната между блока и турбото, явно са я слагали отдолната страна, пък може и клещите ми да не са били подходящи, при тебе може да е била от задната страна между турбото и торпедната стена. Зависи на коя страна е врътната самата скоба, това се опитвам да кажа.
Само да кажа, че е хубаво да се почистят и отворите към главата докъдето може разбирасе и да се издърпа нагара например с прахосмукачка с подходящ накрайник.
Предполагам сега колата върви малко повече на високите обороти
Само да кажа, че е хубаво да се почистят и отворите към главата докъдето може разбирасе и да се издърпа нагара например с прахосмукачка с подходящ накрайник.
Предполагам сега колата върви малко повече на високите обороти
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
На моя мотор няма водна риза и за това има повече място, за това не се налагаше да свалям тръбата от филтъра към турбото. А за вървенето не намирам разлика. Пак казвам имаше гняс, ама не чак пък толкова.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Здравеите.Искам да попитам след като съм затапил маркучето на вакума на EGR, трябва ли да затапя с ламаринка EGR,и трябва ли да се прави нещо софтуеърно?Става на въпрос за 1.9 110 AFN.Питам защото някои пишат че трябва,друг че не трябва,и така и така не разбрах.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Разбирасе че трябва ламаринка, защото ако не затваря плътно клапана познай въздуха от турбото къде отива
Моя не е ограничаван софтуерно, няма проблем и да не се ограничи
Моя не е ограничаван софтуерно, няма проблем и да не се ограничи
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
А има ли значение от кои краи трябва да го затапя,от горе или от долу,или и от двете страни. Маркучето затапих с едно болче.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Където ти е по-удобно. Гледай да е по-далече от изпускателния колектор, защото там е висока температурата на газовете и може да ти прогори ламаринката. Не знам как е при AFN, при моя мотор съм го затапил точно след водната риза с 2мм. ламаринка и две гарнитурки от клингирит, най-добре е да го затапиш точно под самия ЕГР, вакумите се затапват задължително и трябва да си сигурен че не губи вакум, аз съм откачил и клапата за меко гасене и самия ЕГР и съм ги затапил и от към ЕГР, за да не влезат боклучета към мембраната на ЕГР-а ако някой ден реша да му махна ламаринката.
Колата стана по-пъргава в ниските обороти и се чува турбото още на 1500 оборота как свирука
Колата стана по-пъргава в ниските обороти и се чува турбото още на 1500 оборота как свирука
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Ако не се сложи ламарина под клапана, а само се издърпа вакуума, дали има проблем. Говориме в скучая когато клапана уплътнява добре и спира газовете.
Понеже всички слагат ламаринка, а не знам дали е необходим този труд. Нали клапана е за това да отваря и затваря. А като не отваря, той си е затапен.
Понеже всички слагат ламаринка, а не знам дали е необходим този труд. Нали клапана е за това да отваря и затваря. А като не отваря, той си е затапен.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Моя му сложиха само една съчма във вакуум маркучето. Резултатът беше:
1. Увеличени показания на дебитомера;
2. По-бавно загряване на мотора /особено градско/;
3. Повече мощност във високите обороти;
4. Леко увеличен разход на гориво.
Та смятам, че клапана ми уплътнява добре, щом има ефект. Има ли смисъл наистина от тази ламарина?
1. Увеличени показания на дебитомера;
2. По-бавно загряване на мотора /особено градско/;
3. Повече мощност във високите обороти;
4. Леко увеличен разход на гориво.
Та смятам, че клапана ми уплътнява добре, щом има ефект. Има ли смисъл наистина от тази ламарина?
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Ефекта от ламаринката е нулев след време. Била тя поцинкована,от клингерит и прочие...просто от температурата изгаря. За в период от няма и 2 години на една и съща кола 3 или 4 пъти го затапвах,просто защото изгаря и се пробива(и това на мижавия AGR с чип)
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Ако сложиш ламаринката долу на изпускателния колектор ще прогори.
Аз я сложиш точно под самия клапан от долната страна точно след водната риза(за ARL става въпрос), след 2 месеца реших да свалям колектор за чистене и като свалих отново ЕГР-а нямаше даже изгорено по гарнитурката.
Щом сте сигурно че клапана ви затваря плътно не слагайте ламаринка, но при мен стои полу-отворен, целта ми беше повече тяга, исках да съм сигурен че част от свежия въздух не бяга през ЕГР-а в изпускателната система
Аз я сложиш точно под самия клапан от долната страна точно след водната риза(за ARL става въпрос), след 2 месеца реших да свалям колектор за чистене и като свалих отново ЕГР-а нямаше даже изгорено по гарнитурката.
Щом сте сигурно че клапана ви затваря плътно не слагайте ламаринка, но при мен стои полу-отворен, целта ми беше повече тяга, исках да съм сигурен че част от свежия въздух не бяга през ЕГР-а в изпускателната система
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
И това ми е интересно, как ви се занимава да го разглобявате през 2 месеца тоя ЕГР.
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(сни
Здравейте колеги искам да ви попитам след като изчистя колектора да изолирам ли EGR-а става въпрос за Passat B5 1.8T AEB или за този тип двигател е по добре да остане .Колата е нов внос и не знам ония мурдари италианцита дали са я чистили някога.Благодаря предварителнол
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта