Е да споделя: Двигател Помпа-Дюза AJM
1.Катализатор-елиминиран - тръба, звука слабо се увеличи но ако слуша някой за пръв път не би доловил разлика.
2.EGR клапа без вакуум и затапена с ламарина - 350км за сега няма проблеми
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Да споделя и аз:
малко над 2000км след избиване на катализатор и затапване на ЕГР.
Турбото започна да се чува малко повече след зат. на ЕГР-а и другото съществено че след махането на подкартерните газове (прясна работа) колата драстично си намали пушенето при рязко ускоряване(да подчертая че е само черно ,вследствие на чипа).
малко над 2000км след избиване на катализатор и затапване на ЕГР.
Турбото започна да се чува малко повече след зат. на ЕГР-а и другото съществено че след махането на подкартерните газове (прясна работа) колата драстично си намали пушенето при рязко ускоряване(да подчертая че е само черно ,вследствие на чипа).
- maniak
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз пак да питам !
Последно да изолирам ли EGR-а става въпрос за Passat AFN или за този тип двигател е по добре да остане .
Колекторите ще ги изчистя ще изведа картерните газове далеч от Турбото но за клапана не ми стана ясно



- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Не знам колега.Само знам че на А4 ПД 116к.с. го изолирахме и колата си фърка,без грешки без авариини режими и върви по-добре.После и на още по нова кола изолирах - пежо 407 хди 136к.с..При него егр-а се управлява директно чрез ЕКУ с кабели - не като нашите през ел.клапан и после вакуум клапан.Доста има писано по тази тема.Затова сам си прецени.Успех!
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andonov написа:Не знам колега.Само знам че на А4 ПД 116к.с. го изолирахме и колата си фърка,без грешки без авариини режими и върви по-добре.После и на още по нова кола изолирах - пежо 407 хди 136к.с..При него егр-а се управлява директно чрез ЕКУ с кабели - не като нашите през ел.клапан и после вакуум клапан.Доста има писано по тази тема.Затова сам си прецени.Успех!
A къде точно се слага палстината която затапва ЕГР-то? Че нещо не ми стана много ясно.

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
ли4но мое мнение е 4е с изклю4ение на 1Z,на останалите типове мотори е наи добре софтуерно да се намали EGR-a
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят
малък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта? 
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят


- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
niks76 написа:ли4но мое мнение е 4е с изклю4ение на 1Z,на останалите типове мотори е наи добре софтуерно да се намали EGR-a
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаятмалък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта?
И какво става с изолиран EGR при подаване на газ на PD с турбината и защо ще има повишен разход?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта