Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 10 юли 2007 16:09


Е да споделя: Двигател Помпа-Дюза AJM
1.Катализатор-елиминиран - тръба, звука слабо се увеличи но ако слуша някой за пръв път не би доловил разлика.
2.EGR клапа без вакуум и затапена с ламарина - 350км за сега няма проблеми




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3769
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 11 юли 2007 13:45


Да споделя и аз:
малко над 2000км след избиване на катализатор и затапване на ЕГР.
Турбото започна да се чува малко повече след зат. на ЕГР-а и другото съществено че след махането на подкартерните газове (прясна работа) колата драстично си намали пушенето при рязко ускоряване(да подчертая че е само черно ,вследствие на чипа).


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Сря 11 юли 2007 14:05


Аз пак да питам !

Последно да изолирам ли EGR-а става въпрос за Passat AFN или за този тип двигател е по добре да остане .
Колекторите ще ги изчистя ще изведа картерните газове далеч от Турбото но за клапана не ми стана ясно


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Чет 12 юли 2007 10:17


Аз пак да питам !

Последно да изолирам ли EGR-а става въпрос за Passat AFN или за този тип двигател е по добре да остане .
Колекторите ще ги изчистя ще изведа картерните газове далеч от Турбото но за клапана не ми стана ясно


:director Бате само чип ще ти помогне да ме бегаш... :ble: не разглабяй хубавото автомобилче да не :bishop


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Чет 12 юли 2007 12:21


:a boi de :082: :072: prepared for the worst


Потребителски аватар
maniak
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 16:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maniak » Чет 12 юли 2007 12:34




Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 26 юли 2007 8:18


trohata написа:Аз пак да питам !

Последно да изолирам ли EGR-а става въпрос за Passat AFN или за този тип двигател е по добре да остане .
Колекторите ще ги изчистя ще изведа картерните газове далеч от Турбото но за клапана не ми стана ясно


И мен ме интересува същото. Някой да каже!!!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3769
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 26 юли 2007 11:15


Ако искаш мотора ти да лапа само чист въздух и горива не се чуди.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3769
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 26 юли 2007 11:20


Забравих да кажа че след цялата интервенция показаният на дебитомера се увеличиха двойно.Изводите ги оставям за вас :D


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Чет 26 юли 2007 12:18


Да де но защо на мен ми казаха че за AFN-Двигател това нещо се прави през софтуеара на колата не се затапвало нищо ?
Има ли нещо вярно в това ако някой знае нека да сподели !


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3769
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 26 юли 2007 13:49


Не знам колега.Само знам че на А4 ПД 116к.с. го изолирахме и колата си фърка,без грешки без авариини режими и върви по-добре.После и на още по нова кола изолирах - пежо 407 хди 136к.с..При него егр-а се управлява директно чрез ЕКУ с кабели - не като нашите през ел.клапан и после вакуум клапан.Доста има писано по тази тема.Затова сам си прецени.Успех!


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 26 юли 2007 16:41


andonov написа:Не знам колега.Само знам че на А4 ПД 116к.с. го изолирахме и колата си фърка,без грешки без авариини режими и върви по-добре.После и на още по нова кола изолирах - пежо 407 хди 136к.с..При него егр-а се управлява директно чрез ЕКУ с кабели - не като нашите през ел.клапан и после вакуум клапан.Доста има писано по тази тема.Затова сам си прецени.Успех!


A къде точно се слага палстината която затапва ЕГР-то? Че нещо не ми стана много ясно. :oops:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5206
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 юли 2007 16:54


ли4но мое мнение е 4е с изклю4ение на 1Z,на останалите типове мотори е наи добре софтуерно да се намали EGR-a
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят :wink: малък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта? 8)


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 26 юли 2007 21:58


niks76 написа:ли4но мое мнение е 4е с изклю4ение на 1Z,на останалите типове мотори е наи добре софтуерно да се намали EGR-a
п.с.колегите с ПД и изолиран с пластина клапан пък имат леко повишен разход и сами си цакат турбинките без да знаят :wink: малък джокер-какво става със затапен EGR при ПД и дроселовата клапа на самия клапан при подаване на газта? 8)


И какво става с изолиран EGR при подаване на газ на PD с турбината и защо ще има повишен разход?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5206
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 26 юли 2007 23:55


които е запознат с принципа на работа на EGR-а знае 4е дроселовата клапа се затваря при подаване на газ,и дефакто се спира притока на въздух , а влиза самонафта в цилиндрите заедно с изгорели газове.......мислете логи4но и :wink:
това е само за тези които искат да са навътре с нещата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта