Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 27 юли 2007 0:07


niks76 написа:които е запознат с принципа на работа на EGR-а знае 4е дроселовата клапа се затваря при подаване на газ,и дефакто се спира притока на въздух , а влиза самонафта в цилиндрите заедно с изгорели газове.......мислете логи4но и :wink:
това е само за тези които искат да са навътре с нещата


Чакай сега, нали говорим за изолиран клапан т.е блокиран в отворено положение (откачен вакуум или развит от щока на мембраната) и не възпрепятства потока на въздуха. Изгорелите газове са затворени или с ламарлинка или с клапана.

Последна промяна от yossarian на Пет 27 юли 2007 10:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 27 юли 2007 0:21


ОФФ : Абе аз или нещо не съм разбрал или съвсем съм изостанал , ама откога дизелите на ФВ са с дроселова клапа :shock /дизел с дроселова клапа съм виждал единствено на бус на мерцедес и то доста дърт/


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 7:24


От ТДИ моторите АФН няма но АХФ има такава клапа.А как ще се прецака турбината след изол. на ЕГР?Дори и да влиза повече гориво при липса на въздух температурата в цилиндъра ще е по ниска.А на ПД-та не само ЕГР но и подкартерните са изведени..... а колата върви идеално.Питам колегата Никс от къде ще взима въздух за нормална работа ако дросела притваря при ускоряване?Другото което трябваше да се забележи - увеличено пушене,а то липсва.Този дросел не е ли само за по меко гасене да двигателя.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5227
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 юли 2007 7:46


след AFN вси4ки тди та имат дроселова клапа в EGRклапана;когато не е намален софтуерно тя се затваря при подаване на газ,а когато е бутнат и софтуерно пак затваря но след 3500оборота
линковете не ме интересуват ,по простата при4ина 4е мога да претендирам за някои и друг експеримент в пове4е в тая сфера и практиката казва 4е не е то4но така както е на линка;всеки си има собствено мнение и това е моето-за ПД се полу4ава ефекта от по горното ми мнение :wink:
при мен тая дроселова клапа направо съм я махнал ,но ламаринки не съм слагал и няма и да сложа(отдавна съм пробвал и с тях)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 7:52


И другото което ме притеснява.Ако дросела притваря при ускоряване според мен ще падне мощноста поради липса на студен въздух.От ЕГр-а е горещ т.е. в единица обем въздух ще има по малко кислород а от там по лошо изгаряне и занижена мощност.А до 30 мин ще проверя дали дросела притваря.Това е интересна тема и нека я разчоплим малко. :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 7:54


Значи не съм те разбрал.Не ставаше ли на въпрос за дросела след дебитомера?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5227
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 юли 2007 7:58


говоря за дросела в самия EGRклапан;има го на вси4ки тди след 97 г(от г4-мотора насам)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 8:03


Извинявам се.Не съм разбрал за кой дросел.Можеш ли да обясни по подробно за този дросел в ЕГР-а че това не ми е ясно как работи,какво отваря и затваря щом не е като при старите? :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5227
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 27 юли 2007 8:06


naи късно утре ще слжа снимки :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 8:08


ОК :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 8:10


ОК :) Да те питам относно показанията миа на МАФ-а след махане на подкартерните?


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 27 юли 2007 10:00


andonov написа:ОК :) Да те питам относно показанията миа на МАФ-а след махане на подкартерните?
Има промяна, ако си затапил (с тапа от Пещерска - това е майтап с който се бях прочул тук във форума - потърси - има писано по въпроса). Но ако на мястото на входа сложиш филтърче (както направих аз в последствие) нещата "влизат" в норма и мога да се закълна че колата върви по-добре (от колкото когато има тапа). Това е така защото компютъра определя количеството впръскано гориво по редица показатели един от които е и количеството засмукан въздух. Към обема на постъпилия въздух обаче се добавят и нещата от EGR и от картерните газове (а те постъпват след дебитомера)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 27 юли 2007 10:26


Rumen написа:
andonov написа:ОК :) Да те питам относно показанията миа на МАФ-а след махане на подкартерните?
Има промяна, ако си затапил (с тапа от Пещерска - това е майтап с който се бях прочул тук във форума - потърси - има писано по въпроса). Но ако на мястото на входа сложиш филтърче (както направих аз в последствие) нещата "влизат" в норма и мога да се закълна че колата върви по-добре (от колкото когато има тапа). Това е така защото компютъра определя количеството впръскано гориво по редица показатели един от които е и количеството засмукан въздух. Към обема на постъпилия въздух обаче се добавят и нещата от EGR и от картерните газове (а те постъпват след дебитомера)


Какъв е този филтър? аз съм с АФН мотор и другата седмица ще свалям колекторите, та като ги сваля, какво да правя с ЕГР-то???????


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3789
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 юли 2007 12:05


защо трябва да върви по-добре?Аз бих казал обратното.При слагането на този филтър засмукваш въздух който е определен от това колко ти смуче турбото, а дебитомера отчита определено кол.въздух според който ЕКУ корегира горивото.В твоя случай се получвава обедняване на горивната смес(от към гориво) в следствие на което прегряваш бутала, блок, клапани и т.н.Това е по-дълъг процес и последствията се разбират след време.Картерните газове при една нова и една стара кола са доста разли4ни,така че няма как да влизат в корекция на горивото.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 27 юли 2007 12:28


При дизела няма прегряване от бедна смес или поне не е такова като при бензинов мотор.При бензиновия при впръскавне на горивото заради изпарението му се охлажда въздуха в камерата/това се отчита при изчисляването на мотора/ ,при дизела обаче сместа съ самовъзпламенява почти веднага и не охлажда цилиндъра.От практиката обаче е видно че и при бинзиновите мотори не е фатално-за пример са хората дето карат на газ и единствената разлика в експлоатацията е че сменят гумички на клапаните не на 400к километри ,а на 350к :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта