Проблем с 1.9 TDI PD 116 2001г. много -Сменено TURBO
- sharan4e
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
И при мен така стана - карам си изведнъж колата все едно и дръпнах ръчната - заби и неще да върви - поглеждам в огледалото адски много бяло-синкав пушек. Карах я около 200м и от там насетне се теглихме. Резултат - скъсана ос на турбокомпресора. Ремонт - нов турбокомпресор 1580лв, труд 100лв Около 2лт масло в ауспуха Казаха ми, че е добре че е 1.9, 110к.с. и маслото отива в ауспуха. Ако била 2.5 тди 150к.с. маслото отивало в буталата, криви биели и т.н. .Нагласи си парички
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
mit777tim написа:незнам защо но маслото ми е на същото ниво на което си беше.в кои сервиз ти го смениха че са ти взели толкова малко
Щом маслбото е на същото ниво на твоя място не бих я карал на самоход ,щото може да извадиш късмет да не копуваш турбина ,ама тръгнеш ли на самоход нищо се не знае.........
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:mit777tim написа:незнам защо но маслото ми е на същото ниво на което си беше.в кои сервиз ти го смениха че са ти взели толкова малко
Щом маслбото е на същото ниво на твоя място не бих я карал на самоход ,щото може да извадиш късмет да не копуваш турбина ,ама тръгнеш ли на самоход нищо се не знае.........
подкрепям, можеш да се отървеш с малко ако оста на турбото и охлюва не са повредени
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
за сега няма да я мардам но се чува жужене а не турбото незнам дали вече не сам я прецакал питах тук там 2660лв нова рециклиране 900лв. а пали от четварт.Баси боклуците не си карах опела с исузу нищо му нямаше и ми гореше и по-малко
Последна промяна от mit777tim на Вто 31 юли 2007 13:04, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
в АУТОУНИОН АУТОТЕХНИКА и Шкода е такава цена освен за резиклирана там е по ефтино а тази моята е била по скапата която е с колекторните траби затова иначе 2000 и при всички слуваи искат старата незам защо
Последна промяна от mit777tim на Вто 31 юли 2007 15:10, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта