Тди-то е по иконимично от ТД и от Д
90/изванградско - пада и до 4/100 100-110 кам 5/100
в града не повече от 5.6/100 маx до 6/100 (за Варна/Плевен)
Имам Г3 тди и ако някой оспорва може да му го докажа - като го повозя!
Разход Golf III TDi 90 к.с.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
eViL написа:На мен пък Вентото (1.9Д) ми даваше 6.5/100 градско и 6 извънградско.
Относно аудито няма 1.9ТДИ 75к.с. Б4 1.9ТДИ е само 90к.с. само, че твоя голф е с около 300кг по-лек. Така че нормално да го издухаш...е не вярвам да е било с много.., но ти си знаеш
Аз не съм се дърпал на драг с него, а на доускорение - от 60 до 120, като пета си включих на 90, а по принцип мога да задържа 4-та до 120 без проблеми. На драг няма смисъл да се дърпам, защото 1-а и 2-а са ми много къси, а и кулера не съм му направил кутията и оребренията на капака отгоре и при ниска скорост в момента не се охлажда добре.
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
ACCELERATOR написа:eViL написа:На мен пък Вентото (1.9Д) ми даваше 6.5/100 градско и 6 извънградско.
Относно аудито няма 1.9ТДИ 75к.с. Б4 1.9ТДИ е само 90к.с. само, че твоя голф е с около 300кг по-лек. Така че нормално да го издухаш...е не вярвам да е било с много.., но ти си знаеш
Аз не съм се дърпал на драг с него, а на доускорение - от 60 до 120, като пета си включих на 90, а по принцип мога да задържа 4-та до 120 без проблеми. На драг няма смисъл да се дърпам, защото 1-а и 2-а са ми много къси, а и кулера не съм му направил кутията и оребренията на капака отгоре и при ниска скорост в момента не се охлажда добре.
1-ва и 2-ра са много къси на всички дизели. Иначе 90% от автомобилите постигат максималната си скорост на 4-та при 5 скоростни кутии, а тези с 6 скоростни на 5-та. Така, че може на 4-та и 140 да стигнеш без проблем предполагам..
Иначе и на драг и на доускоряване до към 120-130 би трябвало да го биеш аудито виж за по-висока скорост няма да можеш, а ако тръгнете да завивате повече също.
Vladko написа:eViL написа:Относно аудито няма 1.9ТДИ 75к.с.
И фолксваген няма
Мда де..VAG няма TDI със 75к.с. само TD..
Иначе според мен да си ръчкаш печката не е мноо препоръчително.. щото това са колици направени да се карат "уеко и технично"
Поздрави!
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Нека да се включа и аз в тази тема , макар и малко късно
Моите впечетления от този мотор: карам голф 3 ТДИ 94 г. преди да ми се наложи да сменя ангренаж ми даваше разход извън градско около 4,5 при средна скорост 100-110ю 2000 об. мин. След тази прословута смяна не мога да пана под 6л. както и да го карам
Моите впечетления от този мотор: карам голф 3 ТДИ 94 г. преди да ми се наложи да сменя ангренаж ми даваше разход извън градско около 4,5 при средна скорост 100-110ю 2000 об. мин. След тази прословута смяна не мога да пана под 6л. както и да го карам
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта