Разход Golf III TDi 90 к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Пон 09 май 2005 13:30


Дидко варви при някой да ти види как са ти слагали ремъка , такъв разход за 1.9 тди 90к.с. е прекалено много!!
Ще видя в книжката и ще напиша какъв разход дават на 1.9д 1.9 тд и 1.9 тди!!!




didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот didko » Пон 09 май 2005 13:42


Ходих в сервиз на VW в В. Търново и от там тръгнаха нещата с високия разход :oops: . Вече не знам къде да ходя, а и не ми се иска всеки да бърка из моторчето че накрая може да се окажа и за осовен ремонт :cry:
flash ако можеш да ми препоръчаш някой сервиз където наистина ще ми обърнат внимание (не само когато ми вземат паричките), ще съм ти много благодарен.


Потребителски аватар
T_D_I
Мнения: 114
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SF

Мнениеот T_D_I » Пет 20 май 2005 19:57


...afn 110ps-градско с доста ръчкане и клима стига и до 10 на 100... :oops:

...иначе извънградско,леко до 120км/ч-5 на сто,над 160-8,5/9 на 100...

...нещо икономията при мен я няма...поне върви като луда...за сега Mr Green Fun


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Нед 05 юни 2005 22:29


Голф 3 1.6, ГТ, маи АЕК е двигателя, тоя 101 коня дето е - 6.5/100, неска го карах за първи път, само по магистралата го ръчках малко по здраво. Някакви идеи как да смъкна разхода?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 05 юни 2005 23:15


brum написа:Голф 3 1.6, ГТ, маи АЕК е двигателя, тоя 101 коня дето е - 6.5/100, неска го карах за първи път, само по магистралата го ръчках малко по здраво. Някакви идеи как да смъкна разхода?

Е какво ще му сваляш под 6.5? тези 101 коня от въздуха няма да дойдат :) Колегите по-нагоре говорят за дизелови мотори.


Потребителски аватар
mkluchov
Мнения: 30
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mkluchov » Чет 08 юни 2006 13:20


brum написа:Голф 3 1.6, ГТ, маи АЕК е двигателя, тоя 101 коня дето е - 6.5/100, неска го карах за първи път, само по магистралата го ръчках малко по здраво. Някакви идеи как да смъкна разхода?


Ех.. добре си, аз съм същата кола и на магистралата и то без ръчкане ми е 8, обаче с климатик. Иначе 6,5 си е супер за тая кола. :)


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 08 юни 2006 14:04


didko написа:Нека да се включа и аз в тази тема , макар и малко късно
Моите впечетления от този мотор: карам голф 3 ТДИ 94 г. преди да ми се наложи да сменя ангренаж ми даваше разход извън градско около 4,5 при средна скорост 100-110ю 2000 об. мин. След тази прословута смяна не мога да пана под 6л. както и да го карам :oops:


Когато са ти сменили ремака са си ти поставили новият точно на белезите и затова никой в нито един сервиз няма да може да ти каже защо сега ти гори толкова а преди е бил по икономичен.

Отговорът е че преди разпределителният ти вал е бил с 1 /един/ зъб на пред и му е било много по лесно на мотора затова ти е давал такав разход.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 юни 2006 19:58


dani ще можеш ли да обясниш по подробно тая вратка сас заба напред щото не схващам.Ако е по икономично да е с 1 зъб напред защо от завода не ги правят така и кво губиш ако го направиш нарочно? :?:


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Чет 08 юни 2006 20:08


6-градско и 6 извънградско.Карам-не търся икономий в мойто TDI. но то и без това непада помалко.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 юни 2006 20:51


Сипвам по 5,5-5,7 средно като карам в софия и изванградско сас завои и изкачвания когато си ходя до к-во.На два пати сам засичал 4,9 и 5,1 ама тва беше неква случаиност щото карах много нежно че имах балон на гумата ,а втория пат така се случи инцидентно.Иначе да не се обеждат колегите но 5 разход си е нереално просто щото да дадеш пари за TDI и да го караш 90-100 изванградско,по добре да си земеш евтеничак SDI(не че карам неразумно напротив колата много си я къткам но но 90-100 си е направо за 4-та).Да не говорим че ако почна да се застоявам на задраствания или зимата 6,5 си ги удря.А има и един момент че зависи колко "догоре" си си напалнил резервоара.Та тези дето ем дава 7-8 в Софията да не се притесняват чак толокоз особено ако са с тежак кракИначе за това че TDI варви яко и не гори е напално вярно.Но на фона на тез цени на петрола колкото и да не гори все е скапо.И мизерната ГАЗ започва да е все по-надалавера(или по скоро дизела да е на набутвация) :cry:


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Чет 08 юни 2006 21:02


Rabbit_TDI написа:dani ще можеш ли да обясниш по подробно тая вратка сас заба напред щото не схващам.Ако е по икономично да е с 1 зъб напред защо от завода не ги правят така и кво губиш ако го направиш нарочно? :?:


Доста е трудно за обяснения, но който познава добър майстор по дизелите нека се консултира и обсъди, как ще му работи дизела ако разпределителният вал е с един зъб на пред и клапаните вместо 20/30 всмукателен/изпускателен се регулират 30/50.

Значи мотора става по шумен, но ти гарантирам че износването му е над 60-70% по малко а и при същият стил на каране разхода ще падне с 1 литър.

Направете пъро консултация и тогава пак ще говорим.

Успех :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 08 юни 2006 21:15


А ти сигурен ли си че само шума ще е проблема щото моя маистор си ги слага на точния зъб.А ти всъщност правил и си го на твоя.Щото ми прилича на прекалено оптимистично.То както и да е 1л разход заради по отворен всмукателен клапан си го обяснявам с по малкото сапротивление при палнене ама по-малкото износване от каде ще доиде?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2634
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 юни 2006 23:25


Колкото сипя,не го чакам на обратно.Към 6 смесено.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 09 юни 2006 4:24


Rabbit_TDI написа:А ти сигурен ли си че само шума ще е проблема щото моя маистор си ги слага на точния зъб.А ти всъщност правил и си го на твоя.Щото ми прилича на прекалено оптимистично.То както и да е 1л разход заради по отворен всмукателен клапан си го обяснявам с по малкото сапротивление при палнене ама по-малкото износване от каде ще доиде?


От 3 години вече съм точно по този начин по които ти обясних. Но 6л/100км смесен цикъл не са много, тъй че обсади го с твоят майстор и виж какво ще ти каже той.

Успех


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 09 юни 2006 9:27


Голфа от аватара - Извънградско от 4.2 до 6 литра на 100 км. с включен климатик и ръчка. Софийско - 6.5 - 7 литра на 100 км. също с включен климатик. Но трябда да се има предвид, че честичко ми се случва да пържа двигателя /AHU/ и до 3 800 оборота. :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта