Дидко варви при някой да ти види как са ти слагали ремъка , такъв разход за 1.9 тди 90к.с. е прекалено много!!
Ще видя в книжката и ще напиша какъв разход дават на 1.9д 1.9 тд и 1.9 тди!!!
Разход Golf III TDi 90 к.с.
Ходих в сервиз на VW в В. Търново и от там тръгнаха нещата с високия разход . Вече не знам къде да ходя, а и не ми се иска всеки да бърка из моторчето че накрая може да се окажа и за осовен ремонт
flash ако можеш да ми препоръчаш някой сервиз където наистина ще ми обърнат внимание (не само когато ми вземат паричките), ще съм ти много благодарен.
flash ако можеш да ми препоръчаш някой сервиз където наистина ще ми обърнат внимание (не само когато ми вземат паричките), ще съм ти много благодарен.
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
brum написа:Голф 3 1.6, ГТ, маи АЕК е двигателя, тоя 101 коня дето е - 6.5/100, неска го карах за първи път, само по магистралата го ръчках малко по здраво. Някакви идеи как да смъкна разхода?
Е какво ще му сваляш под 6.5? тези 101 коня от въздуха няма да дойдат Колегите по-нагоре говорят за дизелови мотори.
- mkluchov
- Мнения: 30
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
brum написа:Голф 3 1.6, ГТ, маи АЕК е двигателя, тоя 101 коня дето е - 6.5/100, неска го карах за първи път, само по магистралата го ръчках малко по здраво. Някакви идеи как да смъкна разхода?
Ех.. добре си, аз съм същата кола и на магистралата и то без ръчкане ми е 8, обаче с климатик. Иначе 6,5 си е супер за тая кола.
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
didko написа:Нека да се включа и аз в тази тема , макар и малко късно
Моите впечетления от този мотор: карам голф 3 ТДИ 94 г. преди да ми се наложи да сменя ангренаж ми даваше разход извън градско около 4,5 при средна скорост 100-110ю 2000 об. мин. След тази прословута смяна не мога да пана под 6л. както и да го карам
Когато са ти сменили ремака са си ти поставили новият точно на белезите и затова никой в нито един сервиз няма да може да ти каже защо сега ти гори толкова а преди е бил по икономичен.
Отговорът е че преди разпределителният ти вал е бил с 1 /един/ зъб на пред и му е било много по лесно на мотора затова ти е давал такав разход.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Сипвам по 5,5-5,7 средно като карам в софия и изванградско сас завои и изкачвания когато си ходя до к-во.На два пати сам засичал 4,9 и 5,1 ама тва беше неква случаиност щото карах много нежно че имах балон на гумата ,а втория пат така се случи инцидентно.Иначе да не се обеждат колегите но 5 разход си е нереално просто щото да дадеш пари за TDI и да го караш 90-100 изванградско,по добре да си земеш евтеничак SDI(не че карам неразумно напротив колата много си я къткам но но 90-100 си е направо за 4-та).Да не говорим че ако почна да се застоявам на задраствания или зимата 6,5 си ги удря.А има и един момент че зависи колко "догоре" си си напалнил резервоара.Та тези дето ем дава 7-8 в Софията да не се притесняват чак толокоз особено ако са с тежак кракИначе за това че TDI варви яко и не гори е напално вярно.Но на фона на тез цени на петрола колкото и да не гори все е скапо.И мизерната ГАЗ започва да е все по-надалавера(или по скоро дизела да е на набутвация)
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:dani ще можеш ли да обясниш по подробно тая вратка сас заба напред щото не схващам.Ако е по икономично да е с 1 зъб напред защо от завода не ги правят така и кво губиш ако го направиш нарочно?
Доста е трудно за обяснения, но който познава добър майстор по дизелите нека се консултира и обсъди, как ще му работи дизела ако разпределителният вал е с един зъб на пред и клапаните вместо 20/30 всмукателен/изпускателен се регулират 30/50.
Значи мотора става по шумен, но ти гарантирам че износването му е над 60-70% по малко а и при същият стил на каране разхода ще падне с 1 литър.
Направете пъро консултация и тогава пак ще говорим.
Успех
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
А ти сигурен ли си че само шума ще е проблема щото моя маистор си ги слага на точния зъб.А ти всъщност правил и си го на твоя.Щото ми прилича на прекалено оптимистично.То както и да е 1л разход заради по отворен всмукателен клапан си го обяснявам с по малкото сапротивление при палнене ама по-малкото износване от каде ще доиде?
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:А ти сигурен ли си че само шума ще е проблема щото моя маистор си ги слага на точния зъб.А ти всъщност правил и си го на твоя.Щото ми прилича на прекалено оптимистично.То както и да е 1л разход заради по отворен всмукателен клапан си го обяснявам с по малкото сапротивление при палнене ама по-малкото износване от каде ще доиде?
От 3 години вече съм точно по този начин по които ти обясних. Но 6л/100км смесен цикъл не са много, тъй че обсади го с твоят майстор и виж какво ще ти каже той.
Успех
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта