Golf 4 TDI 90 к.с. Теч от нафтовата помпа - повредата е отстранена

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tralalato
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Golf 4 TDI 90 к.с. Теч от нафтовата помпа - повредата е отстранена

Мнениеот tralalato » Нед 02 сеп 2007 12:35


Привет на всички дизелджии скоро си купих голф 4 тди 66 кв . преди седмица две започна да ми мирише на нафта покрай него вчера вдигнах колата и видях че има теч от нафтовата помпа само когато колата работи капе си стабилно и колкото са по високи оборотите повече капе - ходих в един два близки сервиза включително и в VW Стара Загора но всички казват че това е прекалено сложно за тях и не искат да го пипат - моле даите ми съвет към кого да се обърна и някой имал ли е подобен проблем с неговата печка .
Иначе колата си върви нормално пали си нормалноп на 4вът както се казва .

Предварително благодаря за професионалните и не толкова мнения и информацията които биха ми били от полза .

Оправиха ми колата в Bosh сервиз Стара Загора смяна на всички гарнитури на помпа взеха ми 250 лв .

Последна промяна от tralalato на Пон 03 сеп 2007 13:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Нед 02 сеп 2007 14:42


Колега аз не мога да отворя снимката.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 02 сеп 2007 15:28


Така вече може да се видят от къде капе...

Нафтова помпа

Но това изобщо не е добре, защото там е електрониката на помпата и според мен не трябва да чакаш и 1 мин. а веднага на майстор който разбира какво прави.
На мен преди 1-2 месеца ми прокапа същата помпа между елемента и помпата. Беше се скъсал О-пръстена. Та си купих всички гарнитури и О-пръстени за тази помпа на Бош и майстора свали цялата помпа, като за да я свали се сваля и ангренажния ремък. За гарнитурите 24 лв., и за работа 50 лв.,,, ! а ти си прави сметка дали ще ти излезе по изгодно после, като се има в предвид че такава помпа под 1000 няма да намериш...

Последна промяна от dani_94 на Нед 02 сеп 2007 20:40, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 02 сеп 2007 20:27


дребна работа колега но не е за всеки


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 02 сеп 2007 20:30


kombito-tdi написа:дребна работа колега но не е за всеки


Колегата е от тези които знят за какво става на въпрос...
И ако решиш може да се дръпнеш до Карлово за да ти реши проблема, а не да се чудиш после коя те е огреяла :)


tralalato
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

ок

Мнениеот tralalato » Нед 02 сеп 2007 22:32


dani_94 написа:
kombito-tdi написа:дребна работа колега но не е за всеки


Колегата е от тези които знят за какво става на въпрос...
И ако решиш може да се дръпнеш до Карлово за да ти реши проблема, а не да се чудиш после коя те е огреяла :)


не е проблем да дойда щом човека знае какво прави- ако някой има сервиз и може да се справи просто да ми остави кординати за връзка ще е удовлствие за мен да си дам парите на наши хора както се казва :)


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Вто 04 сеп 2007 0:32


Е кажи как го отстрани де!!!


tralalato
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

re

Мнениеот tralalato » Вто 04 сеп 2007 7:19


Ами в Бош сервиз смяна на всички гарнитури на помпата цената на услугата е 250 лв с гаранция 1 година за теч - но принципно момчето което я почна ми каза че 7-8 години тогава отново ще прокапи .


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: re

Мнениеот maiz » Вто 04 сеп 2007 7:52


tralalato написа:Ами в Бош сервиз смяна на всички гарнитури на помпата цената на услугата е 250 лв с гаранция 1 година за теч - но принципно момчето което я почна ми каза че 7-8 години тогава отново ще прокапи .
Продавай я.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: re

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 04 сеп 2007 8:51


tralalato написа:Ами в Бош сервиз смяна на всички гарнитури на помпата цената на услугата е 250 лв с гаранция 1 година за теч - но принципно момчето което я почна ми каза че 7-8 години тогава отново ще прокапи .

:shock - тия от БОШ пак са се престарали.Гарнитурите оригинални БОШ са 18-25 лв.На ремонта му давам 30-50 лв. че и по-малко.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 04 сеп 2007 11:16


dani_94 написа:
kombito-tdi написа:дребна работа колега но не е за всеки


Колегата е от тези които знят за какво става на въпрос...
И ако решиш може да се дръпнеш до Карлово за да ти реши проблема, а не да се чудиш после коя те е огреяла :)


Колегата, с негови гарнитури и О-пръстени нямаше да ти вземе повече от 70-80 лв. и пътя до Карлово и пак щеше да ти останат поне 100 лева от тези 250 да се почерпиш порядъчно...

Като ти казах да побързаш, не ти казах да отидеш да се изръсиш така, НО все пак парите са си твой и ти си разполагаш с тях :lol:


tralalato
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

ре

Мнениеот tralalato » Вто 04 сеп 2007 22:11


dani_94 написа:
dani_94 написа:
kombito-tdi написа:дребна работа колега но не е за всеки


Колегата е от тези които знят за какво става на въпрос...
И ако решиш може да се дръпнеш до Карлово за да ти реши проблема, а не да се чудиш после коя те е огреяла :)


Колегата, с негови гарнитури и О-пръстени нямаше да ти вземе повече от 70-80 лв. и пътя до Карлово и пак щеше да ти останат поне 100 лева от тези 250 да се почерпиш порядъчно...

Като ти казах да побързаш, не ти казах да отидеш да се изръсиш така, НО все пак парите са си твой и ти си разполагаш с тях :lol:

Пичове вижте кво помпата не капеше а течеше направо на високи обороти и то директно върху динамото така че до Карлово трябваше да ме дърпат или да ползвам пътна помощ . Не са ме обрали хората , просто и те хляб трябва да ядът и наем да плащат , да се радваме че не ми е протекла в германия да кажем там е страшно , да е здрава колата за напред тя си ги е спестила парите и ще продължава да ги спестява - майстора от карлово задължително ще го посетя скоро да ми направи профилактичен преглед и да се запознаем . Даже един гсм за връзка ако ми прати на лично няма да му се расърдя .


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: имам теч от нафтовата помпа на голф 4 тди(повредата е отстр.

Мнениеот vaskog » Пон 03 окт 2016 17:44


Здравейте, колеги! Ще ползвам тази тема, за да не пускам друга.

И аз имам подобен проблем с моята нафтова помпа, колата е голф 4 1,9тди 110коня, 2000 год. Теча съм го показал на примерна снимка с червено:
https://www.dropbox.com/s/986uiedanulkfcj/1.jpg?dl=0

Минах през два сервиза в Пловдив и ми казаха, че трябвало да се сваля, да се разглобява всичко и да се сменят гарнитури и т.н.
В Bosch сервиз ми искаха 480лв. за цялата работа, като включвала материали, работа(монтаж/демонтаж на помпата), регулация на стенд и гаранция 6 месеца.
В другия сервиз, който бях пак специализиран за помпи/дюзи и т.н. ми искаха 370лв, като включвало пак монтаж/демонтаж, материали. Не ми споменаха нищо за стенд и гаранция.
Сервизите са в Пловдив.

Не съм много наясно какво трябва да се прави по помпата, ще Ви бъда благодарен, ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, да сподели опит. Искам и да попитам тези цени нормални ли са за тази операция?
Благодаря предварително. :th_up


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: имам теч от нафтовата помпа на голф 4 тди(повредата е отстр.

Мнениеот mshbul » Пон 03 окт 2016 18:50


Наистина трябва да се свали и е добре да се смени всичко.

На стенд бъди сигурен, че няма да я слагат и по-добре, защото резултатът ще е отрицателен.

За цената не мога да кажа, мой приятел взима 200лв, ама в софия, но работи сам. Ако е по-голям сервиз си трябват по-високи цени. А и работата е пипкава и рискова. Винаги има риска после да не тръгне или нещо да се счупи при разглобяването.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: RE: Re: имам теч от нафтовата помпа на голф 4 тди(повредата е отстр.

Мнениеот vaskog » Пон 03 окт 2016 19:38


Да, знам че без разглобяване няма да мине номера, знам и че няма да я качат на стенд, даже не съм и сигурен, че ще сменят всичко и затова реших да пиша, да видя някакви мнения.
Иначе колко време отнема тази процедура, ако разглобяването е безпроблемно примерно?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта