голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 15 окт 2008 22:33


Luciano написа:Добре де...стига с жокери :lol: ...казвайте ако знаете нещо, че доста хора сме с този проблем :?

Да найстина те станаха много жокери,но колите ни все още си претрисат mhihi mhihi




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 15 окт 2008 23:02


съжелвам 4е не мога да напиша то4но къде и с колко се променят стоиностите ,но е индивидуално;просто при едни и същи канали на разли4ни мотори се вдигат или намалят цифрите-просто зависи от състоянието на мотора
Зиното маи е познал за какво говоря :wink:


Потребителски аватар
P-TRANSPORTER
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 18 авг 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

относно проблема

Мнениеот P-TRANSPORTER » Чет 16 окт 2008 16:15


здравеите колеги,аз сам сас сащият проблем /голф 4 тди 110к ахф/ вярно че проблема изчезва когато е прекодирана на автоматична кутия,но колата неварви както трябва-ако колегата от търново знае как дасе отстрани проблема моля да сподели благодаря предварително


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Пет 17 окт 2008 21:00


...и к'во разбрахме до тука, че Голф 4, 110 коня имат някакъв проблем с мистериозно претрисане, което се решава лесно и нищо повече :roll: .

В крайна сметка като е такава голяма тайна, колегите които могат да решат проблема, да си кажат цената за която ще решат проблема и всеки собственик на въпросните мотори да си прецени дали може да си го позволи. От такива приказки с недомлъвки...... едва ли някой има полза, пък и се губи цялата идея на форума.... :? .

На нас НЕразбиращите от коли и всички ремонтните дейности свързани с тях ни е пределно ясно, че трябва да плащаме за да ни се реши проблема, въпроса е да случим на кадърен майстор и цената да е що годе разумна.... "то без пари мама на тати не дава", дето се вика mhihi


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 17 окт 2008 22:53


Личните дрязги моля да се решават на ЛС. Ако някой има желание да помогне с нещо, нека го направи. Ако не, по-добре да избягва темата.


Потребителски аватар
HAKI
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

маховик

Мнениеот HAKI » Съб 18 окт 2008 6:42


SACHO7803 написа:а някой на който му притриса колата да е пробвал да смени температурен датчик?дали и той не играе някаква роля при това впръскване или няма общо-как мислите-ако не е много скъп може да се пробва.


Така колеги и аз съм същата болка и ходенето по майстори и отговорите които ми дават стигат само и винаги до Демферен маховик.....Но дали колега няма някакво право с този температурен датчик защото малко преди да се появи проблема с тресенето и дафкането на мотора забелязах че колата не успява да качи температура 90градуса а седи малко под нея да не кажа една цяла чертичка...и сега е така ??? Някакви менния по въпроса ...или това е термостат ???


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Съб 18 окт 2008 11:04


Мойта си достига оптимална температура, но пак тресе. Колеги, търсих с търсачката (може и да не съм търсил както трябва), но какви са симптомите на маховик, който вече е за смяна?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Нед 19 окт 2008 20:20


Оправихте ли си тресенето бе колеги???


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Нед 19 окт 2008 20:29


dani_94 написа:Оправихте ли си тресенето бе колеги???


dobrinb написа: Ако някой има желание да помогне с нещо, нека го направи. Ако не, по-добре да избягва темата.


2 поста по нагоре, човека го е написал точно и ясно...разбрахме че ти не искаш да бъдеш полезен в тази тема - поне не се ебавай с болката ни :cry:


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Нед 19 окт 2008 20:29


dani_94 написа:Оправихте ли си тресенето бе колеги???

Аз лично не и се чудя дали да дам една гора пари за маховик и да нее от него или да започна с някаква настройка за която говорят колегите по-горе :roll:
dani_94 питаш информативно или имаш жокер :D


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Пет 07 ное 2008 14:38


Колеги, възобновявам темата, защото виждам че някой от вас са решили проблема.

Наема ли се някой да оправи нещата при мен? ...срещу заплащане естествено


Потребителски аватар
HAKI
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 10:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Маховик

Мнениеот HAKI » Нед 16 ное 2008 19:22


Така колеги аз реших проблема си при мен се оказа демферен маховик...Не съм купувал нов поради простата причина че ми подариха такъф в добро състояние...Цялата работа ми се хвана 120лв демек свалянае качване на скорости..Ако има някой някакви въпроси относно това нека пита...Поздрави


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Съб 22 ное 2008 14:40


забелязах, че по време на тресене/дъвчене на мотора стойностите на 13 канал на 1 и 4ти цилиндър се качват над 1. като подам леко газ до 1200 оборота и върна газта, двигателя утихва в повечето случай и стойностите се нормализират на 0.1 0.2
някакви идеи?


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Съб 22 ное 2008 15:13


идеите са маховик или прекодиране на автоматични.Обаче ако ти е тръгнал съединитела по добре направо го смени и сложи нов маховик и ше се опрай


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот ifidik » Чет 18 юни 2009 20:02


останах с впечатление,че колкото и да е стара темата, точно решение НЯМА.
ще се повторя: става въпрос за тресенето непосредствено преди спиране и след спирането изчезва и тресенето.ще уточня, че се отнася за колегите, които като прекодират на автомат и тресенето изчезва и за тия които вече са сменили маховик и пак имат разклащането от време на време.
конкретния случай беше:три пъти смяна на маховик,два пъти смяна на горивна помпа,три пъти смяна на дюзи и няколко дебитомера и две турбини.всички тия ремонти бяха правени по ред други причини,а не в търсене на проблема с тресенето.
всички тия неща са сменяни във времето и заклащането на двигателя винаги е било едно и също.
последния ремонт на колата (голф ахф 110коня тди),беше монтажа на чип от колегата Брезел.освен многото допълнителни кончета и решението на топлото палене,оказа се че и претрисането се ремонтира софтуерно :applause:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], ivo764 и 188 госта